Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig gjør jeg det! Ellers ville jeg vel ikke skrevet det jeg skrev.

Grunnen til at jeg påpekte at de to jeg har møtt og chatter mye med er fra USA var egentlig for å si at de har en annen datingkultur enn vi har. Syns en del menn her er tafatte og mangler selvtillit.

Skal innrømme at selvtilliten min sank en del hakk før jeg skjønte at Tinder egentlig suger og at folk stort sett bare samler matcher. For matcher har jeg mange av!

Anonymkode: 17b6f...08c

Hvorfor har du så mange matcher uten å prate med dem da?

Anonymkode: d4f3c...b2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt Tinder flere ganger. Lagde det bare for nysgjerrighetens skyld, var ikke ute noe seriøst i første omgang. Jeg vet at mange klager over at alle menn der er så useriøse og bare vil ligge med flest mulig, så jeg hadde ikke store forhåpninger akkurat. Var på flere dates, men fant ikke riktig tonen med noen. Siste date jeg var på endte opp med å bli kjæresten min! Syns det er kjemperart at vi har kommet i kontakt på den måten, når det vi har er så fint, men whatever works works :laugh:

Jeg tror nok det er litt flaks/uflaks og. 

Anonymkode: 0c378...ac9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en helt annen opplevelse av Tinder, og lurer på om det kanskje handler litt om hvem du sveiper ja til? Og kanskje også hva du signaliserer med egen profil? Nær sagt alle som har tatt kontakt med meg har vært klart seriøse, og skikkelig hyggelige. Mange samtaler dør ut og er kjedelige, men de som virker interessante har ofte også ført til interessante dates. Og nå har jeg vært på en del dates med en jeg begynner å like mer og mer.

Jeg unngår menn som er opptatt av å vise frem kropp, penger eller hvor mange ølbokser man kan presse inn i et Tinder-bilde, ellers føler jeg at jeg har sagt ja til et bredt spekter. Men de må ha profiltekst eller på annet vis signalisere hvem de er (ikke bare hvordan de ser ut). Kanskje det luker ut en del? Folk er jo på Tinder med ulike mål, og det er helt greit det. Så er det bare opp til oss å forsøke å finne noen med samme ønsker og interesser.

Anonymkode: a5059...85b

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en helt annen opplevelse av Tinder, og lurer på om det kanskje handler litt om hvem du sveiper ja til? Og kanskje også hva du signaliserer med egen profil? Nær sagt alle som har tatt kontakt med meg har vært klart seriøse, og skikkelig hyggelige. Mange samtaler dør ut og er kjedelige, men de som virker interessante har ofte også ført til interessante dates. Og nå har jeg vært på en del dates med en jeg begynner å like mer og mer.

Jeg unngår menn som er opptatt av å vise frem kropp, penger eller hvor mange ølbokser man kan presse inn i et Tinder-bilde, ellers føler jeg at jeg har sagt ja til et bredt spekter. Men de må ha profiltekst eller på annet vis signalisere hvem de er (ikke bare hvordan de ser ut). Kanskje det luker ut en del? Folk er jo på Tinder med ulike mål, og det er helt greit det. Så er det bare opp til oss å forsøke å finne noen med samme ønsker og interesser.

Anonymkode: a5059...85b

Enig i dette, man er nesten nødt til å se an hvilke folk man sveiper ja på, og vurdere om man ikke må gå på date med en litt annen type menn fremover. 

Jeg fant min samboer på Tinder. Vi har vært sammen i tre år nå (var 28 selv, da jeg ble sammen med han). 

Anonymkode: f1ee9...6fe

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du så mange matcher uten å prate med dem da?

Anonymkode: d4f3c...b2e

Fordi jeg fortsatt er litt gammeldags og vil at han skal ta initiativet. Det skal være en veldig interessant profil for at jeg skal ta initiativ til samtalen.

Og som jeg har skrevet før, jeg tar initiativ til samtaler, stiller spørsmål og oppfølgingsspørsmål og gjør mitt for at samtalen ikke skal dø ut. Men jeg tar ikke initiativ i alle tilfeller. Og aller helst skulle jeg ønske at menn hadde litt mer baller og pågsngsmot.

I mitt forrige forhold måtte jeg inneha rollen som både mann og kvinne. Jeg vil være kvinnen i forholdet. Jeg vil bli bedt på date, bli spandert på, bli behandlet slik jeg fortjener, bli jaktet på og vil føle meg ettertraktet. 

Høres sikkert kravstor ut, men jeg gir også mye tilbake. Det gjør meg ingenting å betale eller dele regningen, men jeg setter utrolig pris på å bli spandert på. Selv om vi skulle være samboere/gift og ha delt økonomi ville jeg satt pris på å "bli bedt på date og spandert på". Det er mer gjesten enn selve det økonomiske spørsmålet. Liten digresjon på slutten her, men følte for å utbrodere og forklare litt.

Anonymkode: 17b6f...08c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...