Ananas. Skrevet 21. april 2017 #21 Skrevet 21. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at det foregår mye bak kulissene med disse folka; men det jeg lurer litt på, er om det går an å ha et "normalt" forhold med en sånn mann, uten at jeg selv involverer meg i det kriminelle på noen måte?TS Anonymkode: 45ecd...33f I så fall må du i alle fall holde deg langt unna alt som har med økonomi å gjøre, både å ta imot gaver som kan være kjøpt for ulovlige midler og felles økonomi/bostedsutgifter. 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #22 Skrevet 21. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at det foregår mye bak kulissene med disse folka; men det jeg lurer litt på, er om det går an å ha et "normalt" forhold med en sånn mann, uten at jeg selv involverer meg i det kriminelle på noen måte?TS Anonymkode: 45ecd...33f Det tror jeg, men på et tidspunkt vil du nok bli delvis dratt inn i det. Du kommer nok til å bli drittlei av at han ikke prioriterer deg eller har tid til deg. Om det er torpedoer blant hans nære venner i miljøet eller om han faktisk er en selv så ville jeg skygget banen brennkvikt. Ikke det at jeg har noe peil på dette, for det har jeg ikke. Anonymkode: c13f9...40e 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #23 Skrevet 21. april 2017 Jeg hadde en stefar som var medlem i en 1%-klubb, ville aldri datet/vært kjæreste med noen som var det. Det var mye dop, vold og paranoia, og bittelitt mekking/motorsykkelkjøring. Jeg tviler ikke på at de liker motorsykler, men det er ikke det som er hovedfokuset i en slik klubb. Det er farlig å være med i en 1%-klubb, ikke bare for medlemmet selv, men også for vedkommendes familie. Moren min ble voldtatt at tre for henne fremmede menn fra en rivaliserende klubb, som straff for noe stefaren min og klubben hans hadde gjort. Dette var ikke i en storby heller, så det er ikke nødvendigvis fredeligere på landsbygda. For ordens skyld var dette Hells Angels, men jeg kjenner folk som er medlem i Outlaws, Gremium og Coffin Cheaters også, og det går for det samme. Anonymkode: fffe4...9bb 14
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #24 Skrevet 21. april 2017 Hva jobber du med, TS? Dette er et miljø som går veldig dårlig sammen med en del yrkesgrupper i vårt samfunn. Anonymkode: 06cc1...edd 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #25 Skrevet 21. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva jobber du med, TS? Dette er et miljø som går veldig dårlig sammen med en del yrkesgrupper i vårt samfunn. Anonymkode: 06cc1...edd Jeg ønsker ikke å kommentere hva jeg jobber med, men for å si det sånn jeg er på en heeelt annen skala sosialt og yrkesmessig... men er litt vanskelig, for er faktisk forelsket i denne mannen...TS Anonymkode: 45ecd...33f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #26 Skrevet 21. april 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva vil 1% klubb egentlig si? Anonymkode: c13f9...40e Tankegangen til 1% klubbene er at 99% av motorsyklister er lovlydige, vanlige folk. Og de ser på seg selv som den siste prosenten som ikke er lovlydige. De tjener penger på transport og salg av større kvanta narkotika, torpedovirksomhet, vold, trusler. Man kan ikke bli medlem uten å ha vært hhv "hangaround" og "prospekt" en periode før man blir tatt opp som fullverdig medlem. Ironisk nok er det ikke alltid et krav å ha mc lappen. Å frivillig involvere seg med et medlem her er galskap. En ting er at man alltid vil være nr 2 i forholdet, men om det en dag blir slutt vil nok klubben passe på så man ikke snakker om hva man kan ha fått med seg i løpet av forholdet. Kan være noe så subtilt som at det står en mc på tomgang utenfor huset i 5 minutter. En ganske klar beskjed om at selv om forholdet er slutt, er man aldri glemt. Anonymkode: 8abf2...614 10
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #27 Skrevet 21. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker ikke å kommentere hva jeg jobber med, men for å si det sånn jeg er på en heeelt annen skala sosialt og yrkesmessig... men er litt vanskelig, for er faktisk forelsket i denne mannen...TS Anonymkode: 45ecd...33f Skal ikke forsøke å lære deg om livet og kjærligheten og sånn. Men denne "forbudte forelskelsen" kan på ingen måte sammenlignes med Romeo og Julie. Gjør deg en tjeneste. Si at dere kan bli et par om han ringer klubben og melder seg ut mens du hører på. For det første vil han aldri gjøre det. For det andre vil ikke klubben tillate at han melder seg ut. Da må han i beste fall betale seg ut med tjenester eller et stort kontantbeløp. Anonymkode: 8abf2...614 11
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #28 Skrevet 21. april 2017 Jeg regner med at forelskelsen er gjensidig, og da vil vel han også gjøre alt for at det skal fungere? Håper det ordner seg, TSAnonymkode: 4e829...000
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #29 Skrevet 21. april 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at det foregår mye bak kulissene med disse folka; men det jeg lurer litt på, er om det går an å ha et "normalt" forhold med en sånn mann, uten at jeg selv involverer meg i det kriminelle på noen måte?TS Anonymkode: 45ecd...33f Nei, det er ikke mulig å være i et normalt forhold med denne fyren. Du vil bli "dama til" og de fleste av disse gutta har et kvinnesyn som tilsier at du er hans eiendel, og dersom han driter seg ut kan de straffe han ved å ødelegge eiendelen hans, nemlig deg. Den kriminelle livstilen vil også piple inn i ditt liv, du vil aldri kunne ha han 100% for deg selv, plutselig er det noe som brenner et sted og han må ut og fikse, og om dere så er midt i en romantisk date forventes det at du tar dette med et smil. Siden du ikke har kriminell bakgrunn er du også perfekt for transport og lagring av narkotika, og du vil neppe bli spurt om det er greit først. Han vil etterhvert blir mer paranoid, og dette kommer også til å gå utover deg, sykelig sjalusi og kontroll er vanlig, og rasjonelt fra hans ståsted, siden han må passe på eiendelen sin. Du vil etterhvert havne i en del absurde situasjoner som vil føre til at du trekker deg bort fra venner og familie, fordi du vil bli redd for at noe smeller når du er sammen med dem. Så når du en dag får nok har du ikke så mange som gidder å støtte deg heller. (Jeg har bare vært i utkanten av miljøet, som dama til en hangaround, men har sett og hørt mer enn nok til å holde meg langt, langt unna.) Anonymkode: 604d0...7be 18
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #30 Skrevet 21. april 2017 57 minutter siden, Lurium skrev: 1% klubb? Vet du hva som menes med dette? Nei, men hvis man skal høre på mc-klubb medlemmer så er det vel lurt og ikke fortelle om hva alt om dem betyr. Men kjør på... hva betyr det? Anonymkode: df0f0...9c6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #31 Skrevet 21. april 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tankegangen til 1% klubbene er at 99% av motorsyklister er lovlydige, vanlige folk. Og de ser på seg selv som den siste prosenten som ikke er lovlydige. De tjener penger på transport og salg av større kvanta narkotika, torpedovirksomhet, vold, trusler. Man kan ikke bli medlem uten å ha vært hhv "hangaround" og "prospekt" en periode før man blir tatt opp som fullverdig medlem. Ironisk nok er det ikke alltid et krav å ha mc lappen. Å frivillig involvere seg med et medlem her er galskap. En ting er at man alltid vil være nr 2 i forholdet, men om det en dag blir slutt vil nok klubben passe på så man ikke snakker om hva man kan ha fått med seg i løpet av forholdet. Kan være noe så subtilt som at det står en mc på tomgang utenfor huset i 5 minutter. En ganske klar beskjed om at selv om forholdet er slutt, er man aldri glemt. Anonymkode: 8abf2...614 Når 99% er lovlydige så tror jeg ikke hennes nye kjæreste er i blandt den ene prosenten? Håper ikke det for hennes skyld i allefall. Lykke til Ts. Anonymkode: df0f0...9c6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #32 Skrevet 21. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når 99% er lovlydige så tror jeg ikke hennes nye kjæreste er i blandt den ene prosenten? Håper ikke det for hennes skyld i allefall. Lykke til Ts. Anonymkode: df0f0...9c6 Om han er medlem av en 1% klubb definerer han seg selv som en som ikke følger loven. Dvs, han følger en kodeks eller en livsstil som klubben har pålagt ham. I denne tråden er det allerede to som har personlig erfaring fra det å være i familie med medlemmer. Og begge sier hold deg unna TS. Samme sier jeg. Anonymkode: 8abf2...614 15
Anonym90059005 Skrevet 21. april 2017 #33 Skrevet 21. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når 99% er lovlydige så tror jeg ikke hennes nye kjæreste er i blandt den ene prosenten? Håper ikke det for hennes skyld i allefall. Lykke til Ts. Anonymkode: df0f0...9c6 Les tråden før du deler ut klemmer. Ts bekrefter jo at han er medlem og betrakter seg selv som en "1%" 23
Gjest NotNaomi Skrevet 21. april 2017 #34 Skrevet 21. april 2017 Du spør om du kan være sammen med ham uten å bli involvert i noe. Her er kriminalitet,og jeg spør heller : Er du i stand til å vit og skjønne for deretter å lukke både øyne og munn? Svarer du ja på det så skal det gå. Tenk deg om. At de som enkeltpersoner både er hyggelige og på mange måter bra mennesker er en annen sak. Men du er på en måte involvert unsett så lenge du vet og skjønner. Ditt valg,men tenk deg om bare.
Anonym90059005 Skrevet 21. april 2017 #35 Skrevet 21. april 2017 Forelska eller ei, hvordan et normalt oppegående lovlydig menneske i det hele tatt kan vurdere å innlede et forhold til en som har slike forbindelser og levesett, er utenfor min fatteevne. Miljøet har jo en egen definisjon og det hagler med advarsler. Skulle tro følelsene burde kjølne litt når ts hører hva dette dreier seg om. Naiviteten lenge leve. "Kan man ha et normalt forhold til en sånn fyr, uavhengig av hva han driver med i kulissene?" Djizez... 16
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #36 Skrevet 21. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når 99% er lovlydige så tror jeg ikke hennes nye kjæreste er i blandt den ene prosenten? Håper ikke det for hennes skyld i allefall. Lykke til Ts. Anonymkode: df0f0...9c6 Nå er det på tide å lære seg å lese!! 1%klubb BETYR LOVLØS, KRIMINELL. Selvfølgelig kan ikke TS involvere seg I fyren. Gjør hun det fortjener hun det som kommer! Mange folk her har advart. Ts-;kom ikke og grin her om halvt års tid! Anonymkode: f79ae...f66 17
Tinkywinky Skrevet 21. april 2017 #37 Skrevet 21. april 2017 (endret) Mangen av svarene her er så generaliserende.. Bare fordi man er med i en MC-klubb betyr det virkelig ikke at man er voldelig, driver med konemishandling, narkotika eller andre ulovligheter.. Hva er greien med denne oppskrytte frykten for en person kun fordi man hører at hane er med i en MC-klubb? Svigerfar er med i en MC-klubb, men er absolutt en ordentlig bra kar! Han er ikke voldelig eller driver med noe ulovligheter. Han er strengt imot alt som har med narkotika, mishandling av kvinner/menn etc etc å gjøre. Han er med på klubbtreff 1. gang i mnd (?) eller noe. De drar på turer sammen når det er sykkelvær (våren/sommeren). Høres ut som dere blander hells angel opplegg inn i alt som har med MC-klubber å gjøre. Ikke alle er "mafiaer". Edit: heh, overså visst 1%, da er saken en helt annen.. Spørs hva du selv er villig til å gi/tape. Det er risky business. Jeg ville ikke personlig ha noe med en person i en slik gruppe å gjøre. Det er nok tøft, vil jeg tro. Og ikke minst usikkert. Og om barn skulle bli involvert i deres relasjon, kan det være du må belage deg på å være alenemor. Endret 21. april 2017 av Tinkywinky 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #38 Skrevet 21. april 2017 19 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Forelska eller ei, hvordan et normalt oppegående lovlydig menneske i det hele tatt kan vurdere å innlede et forhold til en som har slike forbindelser og levesett, er utenfor min fatteevne. Miljøet har jo en egen definisjon og det hagler med advarsler. Skulle tro følelsene burde kjølne litt når ts hører hva dette dreier seg om. Naiviteten lenge leve. "Kan man ha et normalt forhold til en sånn fyr, uavhengig av hva han driver med i kulissene?" Djizez... Ja men 99% av de er jo ikke sånn så det går nok bra. Men det er bra du er føre var... Anonymkode: df0f0...9c6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #39 Skrevet 21. april 2017 21 minutter siden, Tinkywinky skrev: Mangen av svarene her er så generaliserende.. Bare fordi man er med i en MC-klubb betyr det virkelig ikke at man er voldelig, driver med konemishandling, narkotika eller andre ulovligheter.. Hva er greien med denne oppskrytte frykten for en person kun fordi man hører at hane er med i en MC-klubb? Svigerfar er med i en MC-klubb, men er absolutt en ordentlig bra kar! Han er ikke voldelig eller driver med noe ulovligheter. Han er strengt imot alt som har med narkotika, mishandling av kvinner/menn etc etc å gjøre. Han er med på klubbtreff 1. gang i mnd (?) eller noe. De drar på turer sammen når det er sykkelvær (våren/sommeren). Høres ut som dere blander hells angel opplegg inn i alt som har med MC-klubber å gjøre. Ikke alle er "mafiaer". Edit: heh, overså visst 1%, da er saken en helt annen.. Spørs hva du selv er villig til å gi/tape. Det er risky business. Jeg ville ikke personlig ha noe med en person i en slik gruppe å gjøre. Det er nok tøft, vil jeg tro. Og ikke minst usikkert. Og om barn skulle bli involvert i deres relasjon, kan det være du må belage deg på å være alenemor. Ja tinkywinky du har et poeng! Jarle Andøy fortalte at de er kjempe greie. Anonymkode: df0f0...9c6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #40 Skrevet 21. april 2017 24 minutter siden, Tinkywinky skrev: Mangen av svarene her er så generaliserende.. Bare fordi man er med i en MC-klubb betyr det virkelig ikke at man er voldelig, driver med konemishandling, narkotika eller andre ulovligheter.. Hva er greien med denne oppskrytte frykten for en person kun fordi man hører at hane er med i en MC-klubb? Svigerfar er med i en MC-klubb, men er absolutt en ordentlig bra kar! Han er ikke voldelig eller driver med noe ulovligheter. Han er strengt imot alt som har med narkotika, mishandling av kvinner/menn etc etc å gjøre. Han er med på klubbtreff 1. gang i mnd (?) eller noe. De drar på turer sammen når det er sykkelvær (våren/sommeren). Høres ut som dere blander hells angel opplegg inn i alt som har med MC-klubber å gjøre. Ikke alle er "mafiaer". Edit: heh, overså visst 1%, da er saken en helt annen.. Spørs hva du selv er villig til å gi/tape. Det er risky business. Jeg ville ikke personlig ha noe med en person i en slik gruppe å gjøre. Det er nok tøft, vil jeg tro. Og ikke minst usikkert. Og om barn skulle bli involvert i deres relasjon, kan det være du må belage deg på å være alenemor. Takker for alle ærlige svar 😊Jeg holder meg dermed unna😊Desverre kom følelsene for denne karen lenge før han ble med i denne klubben, og ja det er en 1% klubb og jeg vet han ruser seg innimellom. Han nekter for at det er så mye kriminalitet inni bildet, da jeg har konfrontert han med alle ryktene. Satser på at han tar til vettet og melder seg ut på et tidspunkt, men holder meg unna intill da😊 Anonymkode: 45ecd...33f 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå