Gå til innhold

Forelsket i et mc medlem... (1% klubb)

Fremhevede innlegg

Skrevet

De som har de faktiske svarene du ber om vil nok ikke svare her. Mitt beste råd er at du setter grenser.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 21.4.2017 den 22.57, AnonymBruker skrev:

MC-klubb medlemmer? De kan være som andre de. Mange av de har det som en hobby og det må være lov. Det finnes et rottent eple i en hver kurv liksom, men at det er så mye av det i det miljøet - mer enn i de fleste andre miljøer f.eks vet du vel best selv siden du har kjennskap til det? Andøy nekter for en slik fremstilling av det hele. Barnevernet?  Så pga at noen har mc som hobby så driver de bare med dritt i følge deg? 

Anonymkode: df0f0...9c6

Så du mener at å være medlem i en 1% klubb er som å være med i Holy Riders?

Anonymkode: 88b6c...e98

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på utallige fester hos 1%klubbene, og aldri sett noe gruppesex. Ikke har jeg blitt invitert med på det hellet der. 

Anonymkode: 9d3c3...35a

• Liker 2
Skrevet
På 26.4.2017 den 21.51, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på utallige fester hos 1%klubbene, og aldri sett noe gruppesex. Ikke har jeg blitt invitert med på det hellet der. 

Den lurte jeg litt på også, men nå har ikke jeg vært på alle mc fester..så greit nok...men intet sett og intet hørt om det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en 1%-klubb i gata der jeg bor. Politiet kjører opp dit flere ganger om dagen, ville aldri rotet meg borti noen som er medlem av en klubb som er helt åpne om at de er tungt kriminelle.. 

Anonymkode: be05d...ae7

• Liker 3
Skrevet

Jeg er sammen med en tidligere kriminell og har et yrke der jeg selv må ha et rent rulleblad. Det går helt fint. Her har vi total åpenhet og han vet jeg går om han bestemmer seg for å tjene penger på den måten igjen. 

Jeg ville ikke blitt sammen med samboeren min om han fortsatt var en del av det kriminelle miljøet, til tross for at han er den beste mannen jeg noen gang har møtt. Det passer ikke for meg å konstant være redd for at han skal bli tatt for noe, ha span på hjemmet mitt (fra politi eller enda verre, andre kriminelle) eller ikke vite hva som finnes hjemme hos meg selv. 

I tillegg er det hobby aspektet. Å være sammen med en mann som har en altoppslukende hobby (her var det spilling, altså ingenting farlig) kommer jeg aldri til å prøve igjen. De har etterhvert veldig liten tid til forholdet sitt og du føler deg alltid som en nr 2. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en som var medlem i en MC-klubb. Men det var ikke en 1 % klubb. De var hyggelige, ikke kriminelle. Men de fester mye, og fy søren hvor rølpete det er på de festene. De fleste drikker seg kanon, 90 % er utdannet innen "livets harde skole" og de bryr seg aller mest om hverandre,  kaller seg brødre osv. Tror mange bare synes det er kult å kalle seg det, for jeg har sett flere eksempler på at de innerst inne ikke bryr seg så veldig når det gjelder. Men de prioriterer ofte hverandre fremfor familie. 

For noen er dette livet kjempekjekt, for meg var det ikke det. Det var litt morro i begynnelsen, selv om jeg synes det var fryktelig harry, men etterhvert ble jeg bare kvalm av hele greia. Det varierer selvsagt, men veldig mange av de jeg ble kjent med, kjørte knapt sykkel som hobbyen ut i fra navnet handler om. 

Det var fester og fylla som var hobbyen. Faktisk. Du vil muligens merke mer og mer at du ikke prioriteres, jeg ble hvertfall nesten alltid prioritert sist, klubben gikk fremfor alt. Selv om han sa i starten av forholdet når jeg var skeptisk til et forhold pga. klubben at han kunne prioritere vekk masse og ble det et for stort problem, var det ikke et problem å slutte i klubben. Right.  

Jeg hadde nok vært enda mer skeptisk til en i en 1 % klubb, pga. det mulige kriminelle, men alt en MC-klubb uansett fører med seg anbefaler jeg ikke, med mindre du liker slikt selv :) 

Anonymkode: 834c4...fec

• 3 år senere...
Skrevet
På 21.4.2017 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Tankegangen til 1% klubbene er at 99% av motorsyklister er lovlydige, vanlige folk. Og de ser på seg selv som den siste prosenten som ikke er lovlydige. 

De tjener penger på transport og salg av større kvanta narkotika, torpedovirksomhet, vold, trusler.

Man kan ikke bli medlem uten å ha vært hhv "hangaround" og "prospekt" en periode før man blir tatt opp som fullverdig medlem. Ironisk nok er det ikke alltid et krav å ha mc lappen. 

Å frivillig involvere seg med et medlem her er galskap. En ting er at man alltid vil være nr 2 i forholdet, men om det en dag blir slutt vil nok klubben passe på så man ikke snakker om hva man kan ha fått med seg i løpet av forholdet. Kan være noe så subtilt som at det står en mc på tomgang utenfor huset i 5 minutter. En ganske klar beskjed om at selv om forholdet er slutt, er man aldri glemt.

Anonymkode: 8abf2...614

Lurer på hvor dere som kan så mye om disse miljøene har lært alt ?? 

Ikke ha MC lappen.... faktisk må di ikke bare ha lappen.. men motorsykkel å..

Anonymkode: 34a8b...b49

Skrevet
På 26.4.2017 den 21.51, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært noen ganger i min ungdoms tid. Og jo det var gruppesex,fast prosedyre at dvs dama til en plukka ut noen fyrer i gjengen og hadde sex på dansegulvet. Skikkelig classy... 

Anonymkode: b207d...ceb

Skrevet
På 29.4.2017 den 2.09, AnonymBruker skrev:

Jeg har en 1%-klubb i gata der jeg bor. Politiet kjører opp dit flere ganger om dagen, ville aldri rotet meg borti noen som er medlem av en klubb som er helt åpne om at de er tungt kriminelle.. 

Anonymkode: be05d...ae7

Kan du vise meg hvor det står at 1% klubbene er åpne om at di er tungt kriminelle ... ??

Skrevet

Eplet faller ikke langt fra stammen... 

Skrevet
På 22.4.2017 den 2.02, lokmeister2016 skrev:

1% er de med status innenfor de forskjellige chapterne og klubbene :) de som har fortjent 1% merket hverfall fra gamle skolen måtte jobbe seg dit . Tror i dagens mc er de mye lettere og få 1% merke en før. Spørs også hvilken klubb du tilhører selvfølgelig . Er jo pegans,Outlaws,hellsangels,bandidos,mongols.. mange klubber . Men 1% i noen klubber har høgere status gjerne innenfor klubbene enten sarge of arms "sikkerhet" eller president , vice president osv

1% begrepet har med historien til Hells Angels å gjøre...bare og sjekke USA og 1% så får du opp hvordan begrepet oppsto... alt det du skriver er bare tull.....Alle som er medlem i klubnen er 1% ikke bare enkelte medlemmer....

• Liker 2
Skrevet

Har nettopp avsluttet et to år langt forhold med en mann som er med i en MC-klubb. Ikke en 1% men de var venner med blant annet HA, så jeg har truffet mange av dem på fester o.l.

Kjekke og greie mannfolk alle jeg traff - men jeg hadde ALDRI vært sammen med en 1%. Uansett hva de individuelle medlemmene gjør, støtter de en kriminell organisasjon som driver med mye forkastelig. 

I tillegg kommer jeg aldri til å være sammen med noen som er medlem i MC-klubb igjen, punktum. Klubben gikk foran alt, og ting kunne oppstå når som helst. Mye hemmelighetskremmeri og gutta-stemning, mye gutteturer og strippeklubber osv. Jeg stolte på samboeren min, men mistet totalt respekt for ham etterhvert. Klubben bestemte alt, egne meninger var ikke tillatt. Ufattelig harry og slitsomt å forholde seg til, enda så koselige guttene var når jeg traff dem. 

Jeg hadde tenkt meg nøye om hvis jeg var deg. 1% klubber driver ofte med menneskehandel og narkotika, som ødelegger livet til folk. Ønsker du virkelig å være sammen med en som vil være medlem i en slik organisasjon? 

Anonymkode: 96346...361

• Liker 3
Skrevet

Herregud så dømmende og forutinntatte folk her her! 

Jeg har aldri tatt i en motorsykkel engang, men har helt tilfeldig kommet i prat med 1% medlemmer. Jeg kan med hånden på hjertet si at de, uten unntak, er noen av de mest åpne, lite selvfølgelig og rause mennene jeg har møtt!

Ja, mange av dem ser litt farlige ut/har et litt sånn image, men det tar ikke så lang tid å skrape den overflaten. De er uansett ikke farlige for kvinner..ærlig talt.

Anonymkode: a6435...971

Skrevet

Nå har jeg, som singel kvinne, fartet litt i dette miljøet en god del år. Jeg har mange bekjente både i 1% klubb, og i andre mc-klubber. Jeg har også vært bartender innenfor miljøet. Hadde også motorsykkel selv og var ofte med på turer. Det jeg kan si er at jeg har registrert så ufattelig mye utroskap. Da er det menn som tilsynelatende elsker kona/kjæresten over alt på jord, og de er verdens lykkeligste. Altså jeg har sett mange som har drevet på slik.

For ca 8 år siden, når jeg var ung og dum, hadde jeg et lite forhold med et 1% medlem. Han hadde hatt samme kjæreste i 14 år. Hun var ufattelig pen, og var en god kjæreste for han. Men likevel søkte han spenning hos meg. Tror de lar seg bli revet med av imaget de skal leve opp til. 
Det er masse drikking, strippere, dop, og mye annet. Jeg ville aldri vært sammen med en slik iallefall. Hadde blitt alt for mye bekymringer for min del.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp avsluttet et to år langt forhold med en mann som er med i en MC-klubb. Ikke en 1% men de var venner med blant annet HA, så jeg har truffet mange av dem på fester o.l.

Kjekke og greie mannfolk alle jeg traff - men jeg hadde ALDRI vært sammen med en 1%. Uansett hva de individuelle medlemmene gjør, støtter de en kriminell organisasjon som driver med mye forkastelig. 

I tillegg kommer jeg aldri til å være sammen med noen som er medlem i MC-klubb igjen, punktum. Klubben gikk foran alt, og ting kunne oppstå når som helst. Mye hemmelighetskremmeri og gutta-stemning, mye gutteturer og strippeklubber osv. Jeg stolte på samboeren min, men mistet totalt respekt for ham etterhvert. Klubben bestemte alt, egne meninger var ikke tillatt. Ufattelig harry og slitsomt å forholde seg til, enda så koselige guttene var når jeg traff dem. 

Jeg hadde tenkt meg nøye om hvis jeg var deg. 1% klubber driver ofte med menneskehandel og narkotika, som ødelegger livet til folk. Ønsker du virkelig å være sammen med en som vil være medlem i en slik organisasjon? 

Anonymkode: 96346...361

Menneskehandel  og narko trafikk faktisk...hva sterke ord å komme med... kriminell organisasjon... hmmmm tror noen må sjekke fakta.... høyesterett i norge har ikke bare en gang men to gang fastslått at man ikke kan kalle foreksempel HA som er en 1% klubb, for en kriminell organisasjon .... 

Skrevet

Tråden er tre år gammel. 

Anonymkode: a00fe...f73

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden er tre år gammel. 

Anonymkode: a00fe...f73

Har begynt å bli avdanka og senile de som er igjen av den gjengen...

Anonymkode: 47db1...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...