Gå til innhold

Er menn med elbil sexy?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drivstoffet til bilen er hverken turn on/off for meg :P

Anonymkode: 42291...d4e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet
På 20.4.2017 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Du kan få kjøre BMW I8 sportsbilen min til 1,3 millioner, så tror jeg ikke du syns det er lav status;)

Anonymkode: e72a1...639

Vel, status er så mye. Mange stiller spørsmålstegn ved personer som har behov for å flashe materielle verdier for å vise vellykkethet. Akkurat som du gjorde her. Det er lav status ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fullstendig uinteressert i biler, men elbilsjåfører er i mine øyne opportunister som utnytter en helt jævlig idiotisk miljøpolitikk som suger skattepenger ut av felleskassa til privat forbruk. Hadde de samme pengene bare gått til enøktiltak...ikke at "Vil du gå hjem og se på trelagsvinduene mine?" er en rå sjekkereplikk heller, men mye bedre enn disse bilene uten baller, uten hjerne. Det provoserer meg.

Anonymkode: dde80...439

• Liker 5
Skrevet
På 20.4.2017 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det viktig for deg å poengtere slik info? Folk forstår om du sier du kjører en BMW i8 og en Mercedes 550. Penisforlenger lang vei

Anonymkode: 7b4b8...546

Hei, jeg kjører Golf. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Sphere skrev:

Hei, jeg kjører Golf. 

Diesel. 

Anonymkode: 05b95...5c3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Diesel. 

Nei, er du gal! :sjokkert:

Skrevet

Kan ikke si at jeg bryr meg så mye om biler så lenge de er trygg. Og så lenge den kommer seg fra A til B så er jeg fornøyd.

Skrevet

Ingen av delene, men med mindre de bor midt i en storby (og da trenger man uansett nesten ikke bil) så lurer jeg på hva hensikten er? Så jeg lurer rett og slett på hva de tenker som skaffer seg en bil som er delvis ubrukelig. (Jeg skal gå tilbake på det utsagnet når ladestasjoner forekommer like ofte som bensinstasjoner og når ladingen går unna på 10 minutter...). Bortsett fra det så bryr jeg meg fint lite om hva menn kjører, -jeg er mer opptatt av hvilken bil jeg kjører. 

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det er ikke bilen som avgjør om en mann er sexy eller ikke.

Gjest Geirfuglen
Skrevet

I alle dager.. Er de som svarer menn eller kvinner? Jeg bryr meg ikke om bil (er kvinne), men ville selvfølgelig foretrukket at mannen kjørte elbil.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Geirfuglen skrev:

I alle dager.. Er de som svarer menn eller kvinner? Jeg bryr meg ikke om bil (er kvinne), men ville selvfølgelig foretrukket at mannen kjørte elbil.

Hvorfor det?

Skrevet

Du må ha porsche, men det må være en gammel modell for å vise at det ikke er en penisforlenger, du bare liker bil

Skrevet
9 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Nei du er Geir på 52 som liker søte fugler

Gjest Geirfuglen
Skrevet

17 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Nei du er Geir på 52 som liker søte fugler

Hehe! Geirfuglen var en fugl, og den er ikke kjent som særlig søt. ;)

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Så han ikke forurenser, vel. Dårlig nok luftforurensning som det allerede er. Jeg har samboer da, men han kjører en gammel motorsykkel. Ikke akkurat ikke-forurensende, men nå ble jeg ikke sammen med ham pga transportmiddelet heller. Eneste er at jeg kan synes at "penisforlengere" og SUV er litt harry.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Hehe! Geirfuglen var en fugl, og den er ikke kjent som særlig søt. ;)

Så han ikke forurenser, vel. Dårlig nok luftforurensning som det allerede er. Jeg har samboer da, men han kjører en gammel motorsykkel. Ikke akkurat ikke-forurensende, men nå ble jeg ikke sammen med ham pga transportmiddelet heller. Eneste er at jeg kan synes at "penisforlengere" og SUV er litt harry.

Så du er blant de lettlurte som tror at elbiler ikke forurenser.........

Gjest Geirfuglen
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du er blant de lettlurte som tror at elbiler ikke forurenser.........

De forurenser langt mindre enn andre biler.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en bil og har ingenting med en manns sexyness å gjøre. 

Anonymkode: 66341...242

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja! Folk som bryr seg om miljø er SEXY!

Gjest Tigress
Skrevet

Det kjem jo an på mannen om han er sexy, då... En sexy mann med elbil er likevel mykje meir sexy enn ein sexy mann med fin bil, fordi eg ikkje likar menn som er interesserte i bil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...