SlemUlv Skrevet 9. mai 2017 #41 Skrevet 9. mai 2017 På 4/23/2017 den 9.58, Sphere skrev: Nei, er du gal! Vel.. vi henger på kg.. så det kan vel diskuteres tenker jeg 2
Sphere Skrevet 9. mai 2017 #42 Skrevet 9. mai 2017 4 minutter siden, kattepusen skrev: Vel.. vi henger på kg.. så det kan vel diskuteres tenker jeg Et veldig godt poeng... 2
carmen81 Skrevet 9. mai 2017 #43 Skrevet 9. mai 2017 Kjenner ikke at jeg bryr meg om det. Er heller andre ting som kan være turn off ved en mann.
Gjest Ari Loys Skrevet 9. mai 2017 #44 Skrevet 9. mai 2017 Menn som kjører el-bil er som regel pedofile. Og det er det ingenting galt med, så lenge de ikke forgriper seg på noen.
-jk- Skrevet 9. mai 2017 #45 Skrevet 9. mai 2017 På 23.4.2017 den 8.52, AnonymBruker skrev: Jeg er fullstendig uinteressert i biler, men elbilsjåfører er i mine øyne opportunister som utnytter en helt jævlig idiotisk miljøpolitikk som suger skattepenger ut av felleskassa til privat forbruk. Hadde de samme pengene bare gått til enøktiltak...ikke at "Vil du gå hjem og se på trelagsvinduene mine?" er en rå sjekkereplikk heller, men mye bedre enn disse bilene uten baller, uten hjerne. Det provoserer meg. Anonymkode: dde80...439 Nå er det mange av oss som kan ha flere tanker i hodet da. Vi har to elbiler (den eldste godt over 5 år gammel), men har også byttet oljefyren til vann/vann varmepumpe, byttet alle vinduer til nye med 3-lags energiglass samt fylt opp hele taket med solcellepaneler. Damer med elbil er helt klart turn-on Ellers sykler jeg mye på jobb, og det å sykle opp Fredrikstadbrua en kald vintermorgen når dieselbilene står i rushtidskøen, det er IKKE noe hyggelig. Da tror jeg de fleste fort innser ett av elbilens fortrinn...
-jk- Skrevet 9. mai 2017 #46 Skrevet 9. mai 2017 På 23.4.2017 den 10.04, Cata skrev: Ingen av delene, men med mindre de bor midt i en storby (og da trenger man uansett nesten ikke bil) så lurer jeg på hva hensikten er? Så jeg lurer rett og slett på hva de tenker som skaffer seg en bil som er delvis ubrukelig. (Jeg skal gå tilbake på det utsagnet når ladestasjoner forekommer like ofte som bensinstasjoner og når ladingen går unna på 10 minutter...). Bortsett fra det så bryr jeg meg fint lite om hva menn kjører, -jeg er mer opptatt av hvilken bil jeg kjører. Tja, på det sentrale østlandet er det da jammen ikke langt unna? Vi har 283km til hytta og passerer noe sånt som 15 forskjellige hurtigladestasjoner med typisk 2-3 uttak hver på veien opp. 10 minutter ser jeg ikke poenget i for vår del, etter å ha kjørt noen timer foretrekker vi en matbit og skal man ha noe som er spiselig tar det lengre tid enn 10 minutter Men hver sin smak... 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #47 Skrevet 9. mai 2017 Sånn sett så er jo elbil mye mer økonomisk dersom man er bosatt i en storby. Man kommer fra A til Å og driftsprisen er på ca. 1000 kroner i året. Økonomiske menn er bare flott Anonymkode: 42291...d4e
super-s Skrevet 9. mai 2017 #48 Skrevet 9. mai 2017 På 4/20/2017 den 21.00, AnonymBruker skrev: http://www.autotrader.co.uk/used-cars/bmw/i8 Damene gir meg iallefall lange blikk når jeg kjører i dress på jobben i denne. Den vekker oppmerksomhet kan du si. Tesla er kjedelig syns jeg. Denne er som å kjøre en supersportsbil, og sitter som et skudd på veien. Anonymkode: e72a1...639 Dette var i alle fall turn-off, og bekrefter egentlig bare fordommene jeg har mot menn som kjører den typen biler. 3
Ulla Ullsokk Skrevet 9. mai 2017 #49 Skrevet 9. mai 2017 På 20.4.2017 den 20.48, AnonymBruker skrev: Eller turn-off? Anonymkode: 05b95...5c3 Altså, hvilken bil en mann kjører har virkelig NULL og niks med sexiness å gjøre! Hvordan er blikket hans, humoren, underarmene, leppene osv. Det er mye som gjør en mann sexy, ting han eier er ikke noe som gjør forskjell overhodet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #50 Skrevet 9. mai 2017 Kjenner en som hadde tesla. Så dårlig selvtillit på seg selv som mann. Fikk mistanke om at han hadde liten penis. I tillegg er han lege. Skal ikke røpe om jeg fikk rett i at han kjøpte tesla for liten penis. Ring å spør kona.Anonymkode: 264ed...c01 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #52 Skrevet 9. mai 2017 Turn off. Tenker at man er skattesnylter og er gjerrig 😉😏. Anonymkode: c031c...e67 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #53 Skrevet 9. mai 2017 På 20.4.2017 den 21.00, AnonymBruker skrev: http://www.autotrader.co.uk/used-cars/bmw/i8 Damene gir meg iallefall lange blikk når jeg kjører i dress på jobben i denne. Den vekker oppmerksomhet kan du si. Tesla er kjedelig syns jeg. Denne er som å kjøre en supersportsbil, og sitter som et skudd på veien. Anonymkode: e72a1...639 Hadde aldri ofret deg et langt blikk . Hadde heller tenkt at du måtte kompensere for en liten k.. Anonymkode: c031c...e67 3
Karen olsen Skrevet 9. mai 2017 #54 Skrevet 9. mai 2017 Vell har nå ikke noe spesielle bilpreferanser. Men altså er bedre med en miljøbevisst kar en en stereotypisk bilentusast som har halvnakne damerplakater hengende over skrivepulten og innbarkad dritt under neglene.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #55 Skrevet 9. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner en som hadde tesla. Så dårlig selvtillit på seg selv som mann. Fikk mistanke om at han hadde liten penis. I tillegg er han lege. Skal ikke røpe om jeg fikk rett i at han kjøpte tesla for liten penis. Ring å spør kona. Anonymkode: 264ed...c01 Idiot Hva med at han er bilintressert og får en kraftpakke til en rimelig pris pga avgiftene. Er jo ikke så rart at en lege kjører tesla akkurat. Hadde de fleste hatt ei sånn lønn så hadde vel de fleste kjørt en bil til over en mill.. Anonymkode: e72a1...639
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #56 Skrevet 9. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde aldri ofret deg et langt blikk . Hadde heller tenkt at du måtte kompensere for en liten k.. Anonymkode: c031c...e67 Missunnelse kalles det. Er hardt for "fattige" folk å se at andre har jobbet hardt og lyktes. Skal selge mercedesen å kjøpe meg porsche i sommer. Og btw så kjøper man ikke bil pga ei dame, men fordi man har interesse for bil og motor. At dama liker biln er bare en bonus. Er mye golddiggere som får diamantøyne å prøver å smiske seg på da.. Anonymkode: e72a1...639
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #57 Skrevet 9. mai 2017 10 timer siden, Tigress skrev: Det kjem jo an på mannen om han er sexy, då... En sexy mann med elbil er likevel mykje meir sexy enn ein sexy mann med fin bil, fordi eg ikkje likar menn som er interesserte i bil. Hvorfor ikke? Anonymkode: 05b95...5c3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #58 Skrevet 9. mai 2017 På 20.4.2017 den 21.04, AnonymBruker skrev: Nei faktigst ikke. Jobber i bank. Anonymkode: e72a1...639 Faktigst ikke. Slik språk er ikke godkjent av banken. Klart. De er sexy som ingen andre. Unge, friske og lydløse når det trengst. Så faktisk en heit fyr i en slik bil i dag. Anonymkode: 08ad8...1be
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #59 Skrevet 9. mai 2017 Tenner på en mann som tar bussen, eller sykler jeg. Anonymkode: 7ed4a...f61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå