Gå til innhold

Min psyke venninne falt for en player

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Bestevenninna mi på 25 har forelsket seg i en eldre fyr. 

Bestevenninna mi er bipolar, og har det kanskje ikke så bra med seg selv. Hun har bak seg en rekke "forhold" med gutter/menn hvor de har behandlet henne dårlig. Samtlige har vært utro mot henne, og de har alle vært såkalte "playere". 

Denne fyren, la oss kalle han Kim, han har tidligere måtte flytte fra andre byer i Norge fordi han har ligget med så mange jenter, og knust en haug med hjerter. Det har vært skrevet om han i sosiale medier tidligere, fordi her vi bor er han blitt ganske "kjent" på den korte tida han har bodd her. Av dårlige grunner altså. 

En annen venninna av meg har holdt på med han før, og har blitt lurt hun også. Bestevenninna mi og venninna mi kjenner til hverandre, men bestevenninna mi mener de sikkert bare ikke passet sammen og mener at venninna mi (som holdt på med Kim i flere måneder, bare har vært gal etter han). Faktumet er jo at Kim lå rundt med mange andre jenter bak ryggen til venninna mi, den gangen de holdt på (faktisk ikke lenge siden). 

Jeg ser tendenser til at denne Kim ikke er til å stole på. Og det min bestevenninne (for å skille på hvem som er hvem her) vil mest av alt her i livet, er å finne en fyr hun kan stole på. Hun vil virkelig være i et forhold med en fyr.. Kim har selvfølgelig fått bestevenninna mi til å føle seg spesiell (det er slikt han gjør), så de er i ferd med å bli sammen. 

Så hva gjør jeg? Holder kjeft, eller uttrykker min bekymring til henne? Jeg har sett henne nede og så såra tidligere av samme type fyrer, og er redd at hennes psykiske lidelse spiller en stor rolle i valgene hun tar. 

Anonymkode: 2a53c...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, han høres definitivt ut som en "Kim".

Anonymkode: e91fe...107

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...