Gå til innhold

Folk jeg irriterer meg over

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

1. Snakker og snakker og snakker. Om seg selv. Fortsetter å snakke selv om andre mennesker har ordet. Snakker gjerne kjempehøyt

2. Går fra kopimaskinen m papirstopp mens de roper "Papirstopp, jeg har ikke tid til å se på det!"

3. Røykere på bussholdeplassen

4. Folk som skryter av de voksne barna sine pga jobbene de har 

5. Deltidsarbeidere som har ordnet det slik at de feks ikke jobber fredager. Eller at de jobber mellom 10-14 slik at de unngår rushet både morgen og ettermiddag

Vanligvis er jeg en sånn "grei"  person- utad hvertfall. Men av og til blir man så innmari irritert... 😀

Anonymkode: 15314...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

1. Snakker og snakker og snakker. Om seg selv. Fortsetter å snakke selv om andre mennesker har ordet. Snakker gjerne kjempehøyt

2. Går fra kopimaskinen m papirstopp mens de roper "Papirstopp, jeg har ikke tid til å se på det!"

3. Røykere på bussholdeplassen

4. Folk som skryter av de voksne barna sine pga jobbene de har 

5. Deltidsarbeidere som har ordnet det slik at de feks ikke jobber fredager. Eller at de jobber mellom 10-14 slik at de unngår rushet både morgen og ettermiddag

Vanligvis er jeg en sånn "grei"  person- utad hvertfall. Men av og til blir man så innmari irritert... 😀

Hvorfor irriterer dette deg? Om det passer jobbmessig er det vel best at flest mulig unngår rushtiden, slik at det blir mindre belastning. Og om man jobber deltid er det jo naturlig at enten har man en fridag eller to, eller så har man kortere dager. Men du er irritert på begge alternativene? Hvordan mener du at deltidsarbeid burde løses da?

Anonymkode: c50a8...062

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts : på min jobb deler vi dagen i 2. Formiddagsvakter og ettermiddagsvakter. Jeg har alltid fredags ettermiddagsvakter. Også er jeg litt sur da vet du når andre tar tidlig helg eller har langhelg 😀 Og så er jeg nok irritert fordi det alltid jeg som må være tidlig for å åpne jobben, samtidig som jeg må være helt til slutt for å stenge jobben. Jeg kan ikke flekse... Men joda jeg har valgt det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

😂🙈👍 Jeg tror du er en person jeg kunne blitt venn med. Jeg er også en veldig grei person, og godt likt av de fleste. Jeg liker de fleste også, men person 1 og 2 som du nevner, de tapper meg fullstendig for energi.

Anonymkode: a2a28...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte berører dette deg jobbmessig? Høres mer ut som det er noe du kunne tenke deg selv...

Anonymkode: fb2cd...bce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...