AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1 Del Skrevet 20. april 2017 Hallo! Jeg går siste året på en skole nå, og har en innmari hyggelig lærer som er like gammel som meg. Jeg vet vi har mye like interesser, og jeg har veldig lyst til å bli venn med han, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å initiere et vennskap. Det var jo så lett da man var liten og man bare kunne si "skal vi leke?" også var man venner, men det funker ikke helt i denne settingen.. Uansett, jeg er jo ferdig på skolen nå til våren, så dersom det er noen regler for vennskap mellom lærer og elev, så gjelder de snart ikke lenger. Så ja, kanskje litt rart "problem", men er det noen som har tips til hvordan jeg kan gå frem? Jeg har ikke flust av venner, så når jeg treffer noen jeg kommer godt overens med så føler jeg at jeg må ta initiativ til å utvikle det videre. Anonymkode: 710b6...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #2 Del Skrevet 20. april 2017 Hvorfor ikke bare si snart da at du, jeg er jo snart ferdig på skolen, kanke vi pule etter at jeg er ferdig? Det er jo det du egentlig vil sant? Anonymkode: d9dc0...8ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #3 Del Skrevet 20. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare si snart da at du, jeg er jo snart ferdig på skolen, kanke vi pule etter at jeg er ferdig? Det er jo det du egentlig vil sant? Anonymkode: d9dc0...8ac Nei. Anonymkode: 710b6...21b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #4 Del Skrevet 20. april 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare si snart da at du, jeg er jo snart ferdig på skolen, kanke vi pule etter at jeg er ferdig? Det er jo det du egentlig vil sant? Anonymkode: d9dc0...8ac Bør rapporteres!! For en hetsende kommentar Anonymkode: 6810f...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #5 Del Skrevet 20. april 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo! Jeg går siste året på en skole nå, og har en innmari hyggelig lærer som er like gammel som meg. Jeg vet vi har mye like interesser, og jeg har veldig lyst til å bli venn med han, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å initiere et vennskap. Det var jo så lett da man var liten og man bare kunne si "skal vi leke?" også var man venner, men det funker ikke helt i denne settingen.. Uansett, jeg er jo ferdig på skolen nå til våren, så dersom det er noen regler for vennskap mellom lærer og elev, så gjelder de snart ikke lenger. Så ja, kanskje litt rart "problem", men er det noen som har tips til hvordan jeg kan gå frem? Jeg har ikke flust av venner, så når jeg treffer noen jeg kommer godt overens med så føler jeg at jeg må ta initiativ til å utvikle det videre. Anonymkode: 710b6...21b Spør om dere kan finne på noe til sommeren ? Er det voksenopplæring eller hva? Anonymkode: 6810f...31e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #6 Del Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spør om dere kan finne på noe til sommeren ? Er det voksenopplæring eller hva? Anonymkode: 6810f...31e Ja det er det Jeg tenkte å spørre om han vil være med å ta en pils eller noe, men jeg er litt redd for at han skal tro, sånn som AB over her, at jeg har baktanker med det.. Anonymkode: 710b6...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanako Skrevet 20. april 2017 #7 Del Skrevet 20. april 2017 Skulle ikke være noe problem siden dere er like gamle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #8 Del Skrevet 20. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er det Jeg tenkte å spørre om han vil være med å ta en pils eller noe, men jeg er litt redd for at han skal tro, sånn som AB over her, at jeg har baktanker med det.. Anonymkode: 710b6...21b Hvorfor vil du bli bedre kjent med en tilfeldig lærer hvis du ikke har baktanker? Hadde jeg vært han hadde jeg forventet baktanker hvis en elev plutselig ville drive å møtes. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bør rapporteres!! For en hetsende kommentar Anonymkode: 6810f...31e Hetsende kommentar faktisk, dagens Anonymkode: b4640...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. april 2017 #9 Del Skrevet 20. april 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo! Jeg går siste året på en skole nå, og har en innmari hyggelig lærer som er like gammel som meg. Jeg vet vi har mye like interesser, og jeg har veldig lyst til å bli venn med han, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å initiere et vennskap. Det var jo så lett da man var liten og man bare kunne si "skal vi leke?" også var man venner, men det funker ikke helt i denne settingen.. Uansett, jeg er jo ferdig på skolen nå til våren, så dersom det er noen regler for vennskap mellom lærer og elev, så gjelder de snart ikke lenger. Så ja, kanskje litt rart "problem", men er det noen som har tips til hvordan jeg kan gå frem? Jeg har ikke flust av venner, så når jeg treffer noen jeg kommer godt overens med så føler jeg at jeg må ta initiativ til å utvikle det videre. Anonymkode: 710b6...21b Joda, det er jo helt greit å prøve seg Jeg skal si deg det at en tid etter videregående skole tok jeg kontakt med en av mine tidligere lærere. Dette pga noe jeg hadde opplevd på skolen og trengte å få bearbeidet. Det resulterte i et vennskap med julegaver og bursdagsgaver, turer i skog og mark, og hjemmebesøk. Denne læreren kunne like godt vært mammaen min aldersmessig, og alle barna hennes var noe eldre enn meg. Bare gå frem på den måten som "plutselig" kjennes riktig for deg. For meg ble det til slutt et brev, etter å ha tenkt igjennom det og ha møtt henne flere ganger. For meg gikk det fire år, for deg trenger det jo ikke gå så lang tid. Opp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #10 Del Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du bli bedre kjent med en tilfeldig lærer hvis du ikke har baktanker? Hadde jeg vært han hadde jeg forventet baktanker hvis en elev plutselig ville drive å møtes. Hetsende kommentar faktisk, dagens Anonymkode: b4640...63c Øh jeg skriver det jo i HI. Lærere er jo vanlige folk, og jeg tror vi kunne blitt gode venner. Dessuten har jeg samboer, og er ikke romantisk interessert i noen andre enn han. Anonymkode: 710b6...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #11 Del Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, Millimani skrev: Joda, det er jo helt greit å prøve seg Jeg skal si deg det at en tid etter videregående skole tok jeg kontakt med en av mine tidligere lærere. Dette pga noe jeg hadde opplevd på skolen og trengte å få bearbeidet. Det resulterte i et vennskap med julegaver og bursdagsgaver, turer i skog og mark, og hjemmebesøk. Denne læreren kunne like godt vært mammaen min aldersmessig, og alle barna hennes var noe eldre enn meg. Bare gå frem på den måten som "plutselig" kjennes riktig for deg. For meg ble det til slutt et brev, etter å ha tenkt igjennom det og ha møtt henne flere ganger. For meg gikk det fire år, for deg trenger det jo ikke gå så lang tid. Opp til deg Takk for svar Ja, jeg tenker at jeg kanskje kommer til å angre hvis jeg ikke gjør et forsøk hvertfall, for man merker det jo godt om man treffer noen man har vennskapspotensiale med, på en måte. Det er jo ikke så ofte det skjer, hvertfall ikke for meg. Anonymkode: 710b6...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #12 Del Skrevet 20. april 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo! Jeg går siste året på en skole nå, og har en innmari hyggelig lærer som er like gammel som meg. Jeg vet vi har mye like interesser, og jeg har veldig lyst til å bli venn med han, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å initiere et vennskap. Det var jo så lett da man var liten og man bare kunne si "skal vi leke?" også var man venner, men det funker ikke helt i denne settingen.. Uansett, jeg er jo ferdig på skolen nå til våren, så dersom det er noen regler for vennskap mellom lærer og elev, så gjelder de snart ikke lenger. Så ja, kanskje litt rart "problem", men er det noen som har tips til hvordan jeg kan gå frem? Jeg har ikke flust av venner, så når jeg treffer noen jeg kommer godt overens med så føler jeg at jeg må ta initiativ til å utvikle det videre. Anonymkode: 710b6...21b Nå har vi hatt tråder med vennskap og forhold til legen (på legevakta) og søppelkjøren. Når tid skal fol se i øynene at folk på jobb jobber, og ikke innleder private relawjoner der de skal ha en profesjonell rolle? Vent til skoleåret er slutt, konsentrer deg om det du skal, nemlig skolearbeidet. Når eksamensresultatene er ferdige så får du invitere til privat vennskap. For alt du vet har han nok venner uten å bli venn med en tidligere elev. Anonymkode: c5e2f...0dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #13 Del Skrevet 20. april 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har vi hatt tråder med vennskap og forhold til legen (på legevakta) og søppelkjøren. Når tid skal fol se i øynene at folk på jobb jobber, og ikke innleder private relawjoner der de skal ha en profesjonell rolle? Vent til skoleåret er slutt, konsentrer deg om det du skal, nemlig skolearbeidet. Når eksamensresultatene er ferdige så får du invitere til privat vennskap. For alt du vet har han nok venner uten å bli venn med en tidligere elev. Anonymkode: c5e2f...0dc Okey, fair enough. Anonymkode: 710b6...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå