Gå til innhold

Irritert på Gamle damer!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har valgt å bli gravid, de har ikke valgt å bli gamle. Du er skrøpelig en liten stund, de er det resten av livet. Gravide sutruser, verste som fins!

Anonymkode: 04503...f49

Du har jo valgt å bli gammel også. Man kan ta selvmord. Uansett dårlig argument om du aldri kan klage på noe du valgt selv. Samboere, jobb osv. Da kan man i grunn aldri klage over noe. 

Anonymkode: d7fb5...0c3

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har valgt å bli gravid, de har ikke valgt å bli gamle. Du er skrøpelig en liten stund, de er det resten av livet. Gravide sutruser, verste som fins!

Du kan forresten ikke klage over andre gravide da du selv har valgt å bo i ett samfunn med andre gravide. Du kan bo alene i skogen. 

Skrevet

Må dessverre slå deg med stokken og veska neste gang og ta ut gebisset og bite deg i armen.

Å vente 2 minutt til neste heis klarer både gravide og eldre, første mann i køen skal inn i heisen  først!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo valgt å bli gammel også. Man kan ta selvmord. Uansett dårlig argument om du aldri kan klage på noe du valgt selv. Samboere, jobb osv. Da kan man i grunn aldri klage over noe. 

Ja tenkte det samme.. Man velger jo selv om man vil bli gammel. Det er bare å gjør det slutt på livet.

Anonymkode: def11...844

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å være gammel er da heller ingen sykdom. Hvorfor skal du ta hensyn da? 

Anonymkode: 71a23...279

Vel, da får jeg inderlig håpe at når TS er gammel selv, at hun bare tar trappen og slutter å klage. 

Anonymkode: 27953...9ef

Gjest Rose11
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike kjerringer blir aldri fornøyd. Neste gang blir du stående i heisen; du kom først, så de nebbete skrukketrollene får pent vente på sin tur.

Anonymkode: 82c7d...f46

Enig. Mest sannsynlig var de i bedre form enn ts, men siden de er gamle mener de at de skal komme først og ha fri pass til alt.

Gjest Rose11
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jammen hun hadde jo rett da. Graviditet er ingen sykdom

Anonymkode: 7223a...5de

Du har neppe gått gravid eller så hadde du en veldig lett graviditet. 

Skrevet

Du kan ta det opp på neste Generalforsamling. Når bare en heis fungerer, så gjelder førstemann til mølla prinsippet. Får du vedtak på det, har du noe skikkelig å slå de gamle damene i hodet med!:nori:Sånn ellers, så mener jeg faktisk det bør gjelde uansett, gamle damer klarer å vente 2 min på heisen de og. Hvis ikke, bør de flytte i 1.etasje.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det har de. Alle som velger å leve, velger å bli gamle.. herlighet

Anonymkode: 9ecbb...444

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du føler for å forklare at du er gravid og føler deg dårlig. Du har like mye rett til å bruke heisen som alle andre, uavhengig av hvordan du føler deg. At du bruker den forhindrer ikke dem i å gjøre det samme, de må bare vente noen minutter lenger..

• Liker 1
Skrevet

Noen gamle damer blir rett og slett litt sånn... hva skal man si... de mister folkeskikken sin. Null filter. Kan komme med frekke og sårende kommentarer helt ut av det blå. Min ene bestemor er blitt sånn, det er helt pussig. Hun sender liksom stikk i alle retninger, også til fremmede (men helst til sine nærmeste da). Det er sånn at jeg (ja, jeg er sikkert et slemt menneske) ikke orker å besøke hun noe særlig, fordi jeg vet hvordan det blir. Burde sikkert ha dårlig samvittighet for det, men så tenker jeg; det virker jo ikke som om hun liker meg noe særlig, så da bryr hun seg vel neppe om at jeg ikke stikker innom oftere. Vinn-vinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...