AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Det er sånn at det er bare 1 heis som fungerer her i blokka vi bor, den andre skal bli fikset. jeg hadde med meg to store poser med mat og er sikkelig dårlig (gravid) kvalm, svimmel, hodepine osv. Jeg klarte så vidt å stå der. Så kommer det to gamle damer og skal også ta heis. Vi alle går inn og det begynner pipe (for mange) så ser de begge på meg. Okei.. tenkte jeg da går jeg ut. Så kommer ei gammel dame til og sier (du ma ta hensyn til gamle du må ut, og de må først gå) Så sier jeg, ja, jeg skulle uansett ut og la dem gå først. Så sier hun igjen "du ma ta hensyn til gamle vet du" da ble jeg så irritert! Jeg som klarer så vidt å stå der, alt ser helt svartbur for meg da jeg er veldig svimmel og har 4 år gammel barn med meg!! Så sier jeg at jeg er også gravid! Og skulle uansett ut! Ferdig. Men så kommer hun igjen og sier "graviditet er ikke sykdom blabla" herregud? Hva er problemet? Jeg blir mest irritert fordi, engang jeg prøvde å hjelpe ei gammel dame så kjeftet hun på meg og sa "jeg er gammel men ikke dø, ikke hjelp meg!" Siden da tenkte jeg skal aldri prøve igjen!! når jeg prøver å hjelpe gamle så kjefter de på meg, og når ikke også!! hva skjer meg nåtids gamlinger bwklager for lang tekst! Hormoner! Anonymkode: ad4b3...232 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Du møtte en gammel dame du ikke likte og nå er alle gamle damer monstre? Hmm.... Anonymkode: 82ed5...d68 6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 Pust med magen Anonymkode: 7223a...5de 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #4 Skrevet 19. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du møtte en gammel dame du ikke likte og nå er alle gamle damer monstre? Hmm.... Anonymkode: 82ed5...d68 Nei "herregud". Sa jeg at alle gamle damer er monstre? Nei. Anonymkode: ad4b3...232 4
JegErMeg Skrevet 19. april 2017 #5 Skrevet 19. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva skjer meg nåtids gamlinger Anonymkode: ad4b3...232 Den kommentaren smilte jeg godt av:-D Du har all rett til å bli irritert, man må da ha folkeskikk selv om man er gammel dame! Enig med AB over her, pust med magen:-) 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #6 Skrevet 19. april 2017 18 minutter siden, JegErMeg skrev: Den kommentaren smilte jeg godt av:-D Du har all rett til å bli irritert, man må da ha folkeskikk selv om man er gammel dame! Enig med AB over her, pust med magen:-) Jammen hun hadde jo rett da. Graviditet er ingen sykdom Anonymkode: 7223a...5de 2
JegErMeg Skrevet 19. april 2017 #7 Skrevet 19. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jammen hun hadde jo rett da. Graviditet er ingen sykdom Anonymkode: 7223a...5de Jeg synes at det ikke er god folkeskikk å kommentere andres helse eller kropp, men det er min mening. Jeg synes heller ikke det er god folkeskikk å si til folk at de er tykk eller tynne heller selv om det er sant.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #8 Skrevet 19. april 2017 Gamle hurpe damer.. urk!! Tror de kan oppføre seg som villdyr. Anonymkode: def11...844
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #9 Skrevet 19. april 2017 Slike kjerringer blir aldri fornøyd. Neste gang blir du stående i heisen; du kom først, så de nebbete skrukketrollene får pent vente på sin tur. Anonymkode: 82c7d...f46 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #10 Skrevet 19. april 2017 Jeg forstår deg ts. Ble provosert av innlegget ditt selv. Er gravid riktignok og har en haug av hormoner selv. Lunta blir litt kortere og man tåler litt mindre. Men jeg syns det var helt greit å si fra til de. Selv om jeg følte du burde sagt enda mer. Anonymkode: d7fb5...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #11 Skrevet 19. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er sånn at det er bare 1 heis som fungerer her i blokka vi bor, den andre skal bli fikset. jeg hadde med meg to store poser med mat og er sikkelig dårlig (gravid) kvalm, svimmel, hodepine osv. Jeg klarte så vidt å stå der. Så kommer det to gamle damer og skal også ta heis. Vi alle går inn og det begynner pipe (for mange) så ser de begge på meg. Okei.. tenkte jeg da går jeg ut. Så kommer ei gammel dame til og sier (du ma ta hensyn til gamle du må ut, og de må først gå) Så sier jeg, ja, jeg skulle uansett ut og la dem gå først. Så sier hun igjen "du ma ta hensyn til gamle vet du" da ble jeg så irritert! Jeg som klarer så vidt å stå der, alt ser helt svartbur for meg da jeg er veldig svimmel og har 4 år gammel barn med meg!! Så sier jeg at jeg er også gravid! Og skulle uansett ut! Ferdig. Men så kommer hun igjen og sier "graviditet er ikke sykdom blabla" herregud? Hva er problemet? Jeg blir mest irritert fordi, engang jeg prøvde å hjelpe ei gammel dame så kjeftet hun på meg og sa "jeg er gammel men ikke dø, ikke hjelp meg!" Siden da tenkte jeg skal aldri prøve igjen!! når jeg prøver å hjelpe gamle så kjefter de på meg, og når ikke også!! hva skjer meg nåtids gamlinger bwklager for lang tekst! Hormoner! Anonymkode: ad4b3...232 Gammelhet er heller ingen sykdom kan du si neste gang😂😁 Anonymkode: 03d15...824 5
Hactar Skrevet 19. april 2017 #12 Skrevet 19. april 2017 Dagens unge menn, altså! Her stod jeg i butikk-kø med to småbarn, og så bare valser en ung mann foran fordi han bare skulle ha en øl. Javel, jeg skulle bare ha en pose rundstykker, så da kan vel sprekingen som bare har seg selv å passe på stille seg bak er han hører hjemme. Greit nok at småbarn ikke er en sykdom, men likevel... Du vil alltid møte noen som tar seg til rette på din bekostning. Bare å lukke ørene, puste med magen og la tvilen komme neste gamling/ungdom til gode. De fleste er nokså greie, tross alt. 1
Søgni Skrevet 19. april 2017 #13 Skrevet 19. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jammen hun hadde jo rett da. Graviditet er ingen sykdom Anonymkode: 7223a...5de Sett bort fra de som blir helt i sin egen boble som gravide, og tror de er universets sentrum, så syns jeg dette argumentet er så tullete. Nei, det er ingen sykdom, men svært mange opplever ulike helseplager når de er gravide. Alt fra kvalme, ryggproblemer og at "alt blir tyngre", til de som faktisk opplever at graviditeten indirekte gjør at de blir nærmest funksjonshemma. TS beskriver at hun har plager knyttet til graviditeten som gjør at hun har behov for heis, og man skulle tro at det lå implisitt for denne dama at det ikke var graviditeten i seg selv som var poenget. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #14 Skrevet 19. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jammen hun hadde jo rett da. Graviditet er ingen sykdom Anonymkode: 7223a...5de Å være gammel er da heller ingen sykdom. Hvorfor skal du ta hensyn da? Anonymkode: 71a23...279 5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #15 Skrevet 19. april 2017 Du har valgt å bli gravid, de har ikke valgt å bli gamle. Du er skrøpelig en liten stund, de er det resten av livet. Gravide sutruser, verste som fins! Anonymkode: 04503...f49
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #16 Skrevet 19. april 2017 Skjønner deg veldig godt, Ts! Da jeg var høygravid var jeg veldig svimmel. Kunne ikke stå oppreist mer enn noen sekunder før det svartnet for øynene. Antakelig blodtrykksfall. Slet skikkelig i køer av alle slag hvor det ikke var mulighet for å sette seg ned. Har forøvrig registrert at mange gamle damer (pensjonistalder) framstår som veldig egoistiske. De sniker i køen på matbutikken bl.a. Bare lurer seg inn fra siden foran andre mens de ser en annen vei. Ser sjelden yngre folk gjøre dette. Anonymkode: a877d...573 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #17 Skrevet 19. april 2017 Alderdom er heller ingen sykdom. Hvis du skal ha særbehandling så flytt på gamlehjem! Anonymkode: e7b1a...e5c 1
The Kitten Skrevet 20. april 2017 #18 Skrevet 20. april 2017 Jeg ville bare blitt i heisen. Du var der først. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #19 Skrevet 20. april 2017 Neste gang kan du minne om at alderdom heller ikke er en sykdom. Mange gamle er spreke som lopper og kan godt gi fra seg plassen til en som trenger den mer. Anonymkode: 8c4a1...0a3 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #20 Skrevet 20. april 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jammen hun hadde jo rett da. Graviditet er ingen sykdom Anonymkode: 7223a...5de Men graviditet kan gi sykdom. Og det høres ut som at TS er veldig dårlig, er hun like dårlig som jeg var så er f.eks influensa en orgasme i forhold. Anonymkode: b2684...dd8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå