AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #1 Del Skrevet 19. april 2017 Jeg er en av de få single i vennegjengen, og for øyeblikket passer det meg og min livsstil veldig bra. Det som irriterer meg er når vi venninner møtes og alle samtaler, snappchater, messenger samtaler osv kun handler om gutter. Vi har 30+ års med utdanning mellom oss i vår venninnegjeng og likevel handler alt om "mennene" i deres liv, hva de tenker, gjorde og synes. Jeg blir så drit lei! Hvorfor endres hele fokuset i deres hverdag til de de dater/ligger med? Hva skjedde med å ha et eget liv, og tanker? Er jeg alene om å synes dette eller er dette et vanlig "fenomen" ? Anonymkode: a81f4...919 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 19. april 2017 #2 Del Skrevet 19. april 2017 Fordi mannfolk er livene våres. Hvem gidder å høre om et enkelt A4 liv når man heller kan snakke om menn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #3 Del Skrevet 19. april 2017 Har du prøvd å snakke om noe annet? Anonymkode: 17329...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #4 Del Skrevet 19. april 2017 Finn deg en vennegjeng som drikker øl og spiller brettspill i stedet. Anonymkode: 3a20c...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå