AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #41 Skrevet 25. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for omtanken, for det varmer virkelig godt <3 jenta vår er fremdeles borte. Har hatt nye annonnser i avisa og hengt opp plakater i hele byen og nabokommunene. Leter enda, men har ikke like mye tid nå siden jeg måtte begynne i jobb igjen. Siden ingen har funnet henne død, håper jeg dette også får en lykkelig slutt. Ser jo her at det skjer ofte. Lurer på om dere har noen tanker om det å skaffe en ny / en katt til? Har tenkt på dette en stund siden jeg hovudsakelig hadde min som innekatt og ville ha selskap til henne. Dette var planen lenge før hun forsvant. Anonymkode: ac04c...cf4 Ny katt ville jeg definitivt ventet med! Hun har ikke vært borte lenge. Ikke alle katter synes det er noen god ide med en kattekamerat, og katten din er ikke hjemme for å si sin mening. Kanskje hun vender hjem, lukter den andre katten, og stikker for godt. Anonymkode: 5c1f1...c54
Gjest HappyWaffle Skrevet 25. april 2017 #42 Skrevet 25. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for omtanken, for det varmer virkelig godt <3 jenta vår er fremdeles borte. Har hatt nye annonnser i avisa og hengt opp plakater i hele byen og nabokommunene. Leter enda, men har ikke like mye tid nå siden jeg måtte begynne i jobb igjen. Siden ingen har funnet henne død, håper jeg dette også får en lykkelig slutt. Ser jo her at det skjer ofte. Lurer på om dere har noen tanker om det å skaffe en ny / en katt til? Har tenkt på dette en stund siden jeg hovudsakelig hadde min som innekatt og ville ha selskap til henne. Dette var planen lenge før hun forsvant. Anonymkode: ac04c...cf4 Ville definitivt ventet med å skaffe en ny katt. Hvis pus nå skulle komme hjem å lukter en annen katt er det en stor fare for at hun stikker igjen.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #43 Skrevet 25. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ny katt ville jeg definitivt ventet med! Hun har ikke vært borte lenge. Ikke alle katter synes det er noen god ide med en kattekamerat, og katten din er ikke hjemme for å si sin mening. Kanskje hun vender hjem, lukter den andre katten, og stikker for godt. Anonymkode: 5c1f1...c54 2 minutter siden, HappyWaffle skrev: Ville definitivt ventet med å skaffe en ny katt. Hvis pus nå skulle komme hjem å lukter en annen katt er det en stor fare for at hun stikker igjen. Da avbestiller vi. Håper frøkna kommer til rette snart. Takk for råd! Anonymkode: ac04c...cf4
Veslefrikk Skrevet 25. april 2017 #44 Skrevet 25. april 2017 Vi har en katt som ble skutt (!) av nabo'n. I følge han var den truffet av flere haglskudd og løp til skogs. Vi hørte skuddene, så jeg vet at han avfyrte de. Vi letet i mange dager og uker, men var sikre på at den var død og ga etterhvert opp. Nå, uka før påske, ble vi oppringt av en veterinær mange mil unna. Noen hadde levert inn vår katt. Nesten et år etter at den ble borte. Og i følge veterinæren var det ingenting som tydet på at den hadde blitt truffet av skuddene, men tydligvis skremt godt siden den hadde vandret så langt. Den var en katt som fikk gå ut og inn som den ville, men nå vil den bare være inne. Så gi ikke opp håpet. Plutselig er den tilbake igjen. Og takk og pris for id-merking. Det er vel anvendte penger. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #45 Skrevet 25. april 2017 28 minutter siden, Veslefrikk skrev: Vi har en katt som ble skutt (!) av nabo'n. I følge han var den truffet av flere haglskudd og løp til skogs. Vi hørte skuddene, så jeg vet at han avfyrte de. Vi letet i mange dager og uker, men var sikre på at den var død og ga etterhvert opp. Nå, uka før påske, ble vi oppringt av en veterinær mange mil unna. Noen hadde levert inn vår katt. Nesten et år etter at den ble borte. Og i følge veterinæren var det ingenting som tydet på at den hadde blitt truffet av skuddene, men tydligvis skremt godt siden den hadde vandret så langt. Den var en katt som fikk gå ut og inn som den ville, men nå vil den bare være inne. Så gi ikke opp håpet. Plutselig er den tilbake igjen. Og takk og pris for id-merking. Det er vel anvendte penger. Må være grusomt å tro i et helt år at katten er skutt...at det går an. Godt katten fant hjem igjen! Uansett om katten kommer hjem eller ikke er kastrering og id-merking godt brukte penger. Er glad jeg slipper å bekymre meg for om hun er drektig og kanskje må føde og passe kattunger ute, og det er større sjanse for at vetrinærer kan helpe henne hjem igjen Det er god forsikring selv om det ikke er en garanti! Anonymkode: ac04c...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #46 Skrevet 2. mai 2017 Katten er fremdeles ikke funnet. Jeg har fått tilbud om en kattunge om 4,5 mnd(helsøsken til katten jeg mistet). Jeg fårlov å kansellere når som helst om jenta skule dukke opp igjen. Er dette god nok tid? Om hun skulle dukke opp senere tenker jeg å beholde og elske begge to. Tanken blir da å holde innekatter, og da vil jeg jo uansett ikke ha bare en. Setter pris på svar. Skal diskutere saken med dyrlege i løpet av uken. Anonymkode: ac04c...cf4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #47 Skrevet 2. mai 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Katten er fremdeles ikke funnet. Jeg har fått tilbud om en kattunge om 4,5 mnd(helsøsken til katten jeg mistet). Jeg fårlov å kansellere når som helst om jenta skule dukke opp igjen. Er dette god nok tid? Om hun skulle dukke opp senere tenker jeg å beholde og elske begge to. Tanken blir da å holde innekatter, og da vil jeg jo uansett ikke ha bare en. Setter pris på svar. Skal diskutere saken med dyrlege i løpet av uken. Anonymkode: ac04c...cf4 Når det er så lenge til ville jeg sagt ja å kommer den andre pusen tilbake innen da så er det ingenting i veien for å ha to stk heller Anonymkode: 6e861...7c7 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #48 Skrevet 2. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det er så lenge til ville jeg sagt ja å kommer den andre pusen tilbake innen da så er det ingenting i veien for å ha to stk heller Anonymkode: 6e861...7c7 Takk for svar. Da går jeg for planen, og håper jeg ender opp med både lykkelig gjenforening og ny pus. Tror Den jeg mistet hadde satt pris på en kamerat. Anonymkode: ac04c...cf4 1
Tvist Skrevet 3. mai 2017 #49 Skrevet 3. mai 2017 Hvis katten din dukker opp kan du jo da ha alle sammen. Du har jo ventet lenge.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #50 Skrevet 8. mai 2017 På Wednesday, May 03, 2017 den 6.28, Tvist skrev: Hvis katten din dukker opp kan du jo da ha alle sammen. Du har jo ventet lenge. Har kjøpt helsøsken av katten nå. Kommer når han er 16 uker. 3 mnd til. Er blandede følelser merker jeg. Anonymkode: ac04c...cf4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå