Kittlingur Skrevet 18. april 2017 #41 Del Skrevet 18. april 2017 3 minutter siden, QQbaby skrev: Hva er problemet ditt siden du kaller andre hurpete og søppel!!??? Venninnen ønsker seg kun venner, hva er galt med det! Det som derimot er ødeleggende er den negative og giftige holdningen som du viser her. Selvfølgelig er ingenting galt i å ønske seg venner men kvinnen TS snakker om oppfører seg ikke som en venn og fortjener ikke å bli tilgitt eller støttet i sine handlinget. Jeg feiler ingenting. Jeg lar ikke janteloven påvirke min syn på saken og sier kun sannheten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #42 Del Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, Kittlingur skrev: Selvfølgelig er ingenting galt i å ønske seg venner men kvinnen TS snakker om oppfører seg ikke som en venn og fortjener ikke å bli tilgitt eller støttet i sine handlinget. Jeg feiler ingenting. Jeg lar ikke janteloven påvirke min syn på saken og sier kun sannheten. Vel da er vi uenige, for jeg mener det er Ts som er problemet her. Ser ikke at denne venninnen har gjort noe galt, og det mener JEG er sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. april 2017 #43 Del Skrevet 18. april 2017 20 minutter siden, QQbaby skrev: Vel da er vi uenige, for jeg mener det er Ts som er problemet her. Ser ikke at denne venninnen har gjort noe galt, og det mener JEG er sannheten. Så hadde typa di ligget i skje med bestevennina eller sittet inni armkroken hansså hadde det vært heeelt greit? Ok, alle ska få. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #44 Del Skrevet 18. april 2017 Herregud at folk aldri lærer... Anonymkode: 96fe0...fe6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #45 Del Skrevet 18. april 2017 35 minutter siden, Kittlingur skrev: Selvfølgelig er ingenting galt i å ønske seg venner men kvinnen TS snakker om oppfører seg ikke som en venn og fortjener ikke å bli tilgitt eller støttet i sine handlinget. Jeg feiler ingenting. Jeg lar ikke janteloven påvirke min syn på saken og sier kun sannheten. Alle er enig med deg.. Anonymkode: 96fe0...fe6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. april 2017 #46 Del Skrevet 18. april 2017 Ryddet for spekulasjoner og avsporing. pinar, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. april 2017 #47 Del Skrevet 19. april 2017 8 timer siden, Maleficenta skrev: Men det virker jo som venninnen bevisst går etter nettopp menn ts har følelser for. Det virker ikke tilfeldig når det skjer gang på gang Det er det nok ikke, men vi vet jo ikke hennes versjon her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #48 Del Skrevet 19. april 2017 Hadde selv en venninne som gikk etter kjæresten min (flørtet med han på fest og mente på hun bare var hyggelig) og en gang jeg var bortreist og hjem tidlig, så fant jeg de i seng sammen! Kan tro det svartnet for med da jeg fant de i vår seng nakne. Jeg dumpet han og snakket ikke med henne på et år før vi fikk kontakt igjen. Da hadde jeg fått ny kjæreste og hun var like flørtende mot han. Jeg fikk høre av han at de hadde havnet på samme nachspiel og hun hadde prøvd å kysse han og tok han på penis. Jeg ble forbanna og droppet henne. Hun hadde tydeligvis ikke endret seg. Jeg synes du bare skal droppe henne. Hun er absolutt ingen god venninne. Gode venninner gjør ikke sånt! Hun kommer garantert ikke til å endre seg. Jeg vet er vanskelig, men du fortjener ikke å bli behandlet sånn Anonymkode: 9d8df...c6c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #49 Del Skrevet 19. april 2017 9 timer siden, QQbaby skrev: Vel da er vi uenige, for jeg mener det er Ts som er problemet her. Ser ikke at denne venninnen har gjort noe galt, og det mener JEG er sannheten. Eh, du synes ikke det er galt å flørte med andres kjærester og sove i samme seng som de? Anonymkode: 9d8df...c6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 19. april 2017 #50 Del Skrevet 19. april 2017 Dump henne. Hva skal du med dårlig venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 19. april 2017 #51 Del Skrevet 19. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eh, du synes ikke det er galt å flørte med andres kjærester og sove i samme seng som de? Anonymkode: 9d8df...c6c Nei, trådstarter og venninna er unge og vi lever i 2017, ikke tidlig 1800-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. april 2017 #52 Del Skrevet 19. april 2017 1 minutt siden, QQbaby skrev: Nei, trådstarter og venninna er unge og vi lever i 2017, ikke tidlig 1800-tallet. Det er helt greit for deg at den pene venninna di sover i skje eller sitter i armokroken til kjæresten din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #53 Del Skrevet 19. april 2017 20 minutter siden, QQbaby skrev: Nei, trådstarter og venninna er unge og vi lever i 2017, ikke tidlig 1800-tallet. Ja, og så? Spiller ingen rolle hvilket år vi lever i Anonymkode: 9d8df...c6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #54 Del Skrevet 19. april 2017 30 minutter siden, Mystix skrev: Det er helt greit for deg at den pene venninna di sover i skje eller sitter i armokroken til kjæresten din? Skulle ikke du gi deg? _ Anonymkode: 96fe0...fe6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 19. april 2017 #55 Del Skrevet 19. april 2017 35 minutter siden, Mystix skrev: Det er helt greit for deg at den pene venninna di sover i skje eller sitter i armokroken til kjæresten din? Er venninna di penere enn deg så bør man akseptere å bli slått. Heldigvis er jeg penere enn de fleste, så har ikke det problemet 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og så? Spiller ingen rolle hvilket år vi lever i Anonymkode: 9d8df...c6c Klart det gjør. Ikke alle som er like gammeldagse og sære. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #56 Del Skrevet 19. april 2017 38 minutter siden, Mystix skrev: Det er helt greit for deg at den pene venninna di sover i skje eller sitter i armokroken til kjæresten din? Men det gjelder jeg meg å Anonymkode: 96fe0...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 19. april 2017 #57 Del Skrevet 19. april 2017 Jeg hadde en lignende venninde i ungdomsårene, hun la seg etter alle jeg kunne tenkt meg å involvere meg med. Siden jeg ikke ville ha dem hun hadde vært borti så var hun det beste prevensjonsmiddelet jeg kunne ha. Hun drog den aldri så langt som din at hun var borti min daværende type men hun forsyna seg gjerne av restene. En gang så tøffa hun seg mot meg på en fest, jeg ofret henne aldri mer av min tid igjen. I mange år etter har hun prøvd å opprette kontakten igjen, men jeg kommer aldri til å slippe henne nær meg og mine. Slike personer bør en holde seg unna, de endrer ikke karakter. Jeg vil si at du rett og slett er dum om du slipper henne nær igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #58 Del Skrevet 19. april 2017 13 timer siden, QQbaby skrev: Jeg er mor på god vei til 30, så kun morsinstinktet som skyter inn for lære vemmelige tenåringer litt oppdragelse Da er du visst bare et klassisk bevis på at mødre ikke er mer modne enn andre Hvem som helst som har kommet i puberteten kan ha sex og trykke en baby ut av vaginaen. Anonymkode: 88748...e82 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 19. april 2017 #59 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) 13 timer siden, QQbaby skrev: Ja, hun ønsker å ta mer del i livet til venninnene og vise interesse og at hun bryr seg. Derfor hun la an på typen slik at de kunne få enda mer til felles. Merker jeg blir litt satt ut at ingen forstår dette! Unskyld meg men er du slik som venninne n til TS eller? Ts er dumsnill som tilgir venninnen gang på gang tross at hun går etter mennene og exene hennes og dermed viser null respekt. Venninna til TS hadde sex med mannen hennes mens de var sammen! Det er IKKE OK. Vennelkoden sier at man ikke går etter hverandre menn, og holder seg unna exene til venner ved mindre det er OK for vennen. Det er noe galt med tankegangen din om du tror hun hocker opp med exen hennes for at de skal ha mer til felles og bånde. Du mangler totalt logisk sans utføra svarene dine her. Hun gjør det fordi hun er oppmerksomheten og liker mennene til ts Det eneste jeg er enig med deg inn er at det ikke er greit å henge ut vennene sine på nett. Men i dette tilfellet mener jeg det er innafor. Venninna til Ts har gjenntatte ganger vist uetisk og uakseptabel adferd. Er ikke så lett å snakke om, så da skjønner jeg godt hun tyr til forumet. TIL TS: hun jenta er giftig for deg. Gå videre å få bedre venner enn hun der. Endret 19. april 2017 av aicelain 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. april 2017 #60 Del Skrevet 19. april 2017 Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå