Djungelvrål Skrevet 19. april 2017 #61 Del Skrevet 19. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle ikke du gi deg? _ Anonymkode: 96fe0...fe6 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. april 2017 #62 Del Skrevet 19. april 2017 1 time siden, QQbaby skrev: Er venninna di penere enn deg så bør man akseptere å bli slått. Heldigvis er jeg penere enn de fleste, så har ikke det problemet Klart det gjør. Ikke alle som er like gammeldagse og sære. Heldigvis. Jeg skjønner nå hva slags type du er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #63 Del Skrevet 19. april 2017 14 timer siden, Mystix skrev: Så hadde typa di ligget i skje med bestevennina eller sittet inni armkroken hansså hadde det vært heeelt greit? Ok, alle ska få. Ei type - typa??? Er det en slags tvekjønnet person? Anonymkode: d0cd7...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #64 Del Skrevet 19. april 2017 2 timer siden, QQbaby skrev: Heldigvis er jeg penere enn de fleste, så har ikke det problemet Rart dette ikke ble slettet som spekulasjoner Anonymkode: 9d8df...c6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 19. april 2017 #65 Del Skrevet 19. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Eh, du synes ikke det er galt å flørte med andres kjærester og sove i samme seng som de? Anonymkode: 9d8df...c6c Nei, ikke om man er ung slik som Ts. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er du visst bare et klassisk bevis på at mødre ikke er mer modne enn andre Hvem som helst som har kommet i puberteten kan ha sex og trykke en baby ut av vaginaen. Anonymkode: 88748...e82 Unødvendig kommentar 2 timer siden, aicelain skrev: Unskyld meg men er du slik som venninne n til TS eller? Ts er dumsnill som tilgir venninnen gang på gang tross at hun går etter mennene og exene hennes og dermed viser null respekt. Venninna til TS hadde sex med mannen hennes mens de var sammen! Det er IKKE OK. Vennelkoden sier at man ikke går etter hverandre menn, og holder seg unna exene til venner ved mindre det er OK for vennen. Det er noe galt med tankegangen din om du tror hun hocker opp med exen hennes for at de skal ha mer til felles og bånde. Du mangler totalt logisk sans utføra svarene dine her. Hun gjør det fordi hun er oppmerksomheten og liker mennene til ts Det eneste jeg er enig med deg inn er at det ikke er greit å henge ut vennene sine på nett. Men i dette tilfellet mener jeg det er innafor. Venninna til Ts har gjenntatte ganger vist uetisk og uakseptabel adferd. Er ikke så lett å snakke om, så da skjønner jeg godt hun tyr til forumet. TIL TS: hun jenta er giftig for deg. Gå videre å få bedre venner enn hun der. Der er du som er ulogisk og lite fornuftig om du først mener at det ikke er innafor å henge ut venninner på nett, men samtidig mener det er greit i Ts' tilfelle. Jeg forstår ikke hvorfor Ts skal få støtte fordi hun: 1 henger ut venninna si på nett 2 er egoistisk og ikke ønsker å dele 3 tror hun har krav på andre mennesker At dere ikke forstår dette er vel tegn på umodenhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 19. april 2017 #66 Del Skrevet 19. april 2017 1 time siden, Mystix skrev: Jeg skjønner nå hva slags type du er. Hva skal det bety!? 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart dette ikke ble slettet som spekulasjoner Anonymkode: 9d8df...c6c Kan du slutte å drittslenge alt jeg skriver? Jeg vet da selv hvordan jeg ser ut, hvorfor skal det være spekulasjoner. Nå må du gi deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. april 2017 #67 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Ryddet for spekulasjon og kommentar til moderering. Edie, mod. Endret 19. april 2017 av Edie lagt til ryddegrunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BlandaDrops Skrevet 19. april 2017 #68 Del Skrevet 19. april 2017 På 18.04.2017 den 14.50, AnonymBruker skrev: Jeg sitter i et dilemma her, og blir ikke enig med meg selv om hva jeg burde gjøre. Saken er at jeg har en venninne jeg har kjent så lenge jeg kan huske. Helt fra førsteklasse på barneskolen har vi vært nærmest uatskillelige. Vi er nå begge i starten av tjue-åra. De siste par årene har hun begynt å skuffe meg gjentakende ganger. Det hele startet med at hun, for et par år siden, gikk bak ryggen på meg sammen med min daværende samboer. Kort fortalt kom jeg hjem fra jobb en kveld, hvor jeg fant de to sittende tett sammen med hver sin øl i handa. Hun hadde da allerede ringt meg rett etter jeg var ferdig på jobb hvor hun spurte om hun kunne komme en tur på besøk, og jeg sa det passet dårlig fordi jeg syntes det ble for sent. Fikk vite i ettertid (av huseieren) at hun hadde vært der siden morgenen, omtrent rett etter jeg DRO på jobb... hun løy meg altså rett opp i "trynet" i telefonen. Jenta hadde jo vært der hele dagen.. Jeg ble kjempesint, men hun prøvde å roe meg ned og sa at det overhodet ikke var noe mellom dem. Jeg ga likevel opp (EKS-samboeren klikket på meg), og ble med å drikke. Verre kunne det vel ikke bli.. men dagen etter våknet jeg opp på sofaen, og fant de to liggende i skje i senga vår. Riktignok med klær. Det ble naturligvis slutt med typen, og venninna. Vi snakket ikke på over et halvt år. Men, så er jeg så glad i henne, og valgte til slutt å tilgi henne. Hun lovte å aldri gjøre noe lignende igjen. Så, for ett års tid siden møtte jeg den flotte fyren jeg er sammen med nå. Det var problematisk i starten, for venninna mi flørtet noe vilt med han hver gang vi var på fest sammen. Selv om hun visste utmerket godt at jeg var nærmest sykelig forelsket.. Jeg fikk til slutt nok og begeret rant over. Vi pratet ikke på er nytt halvt år, før jeg igjen tok opp kontakten fordi jeg savnet henne så fælt. Det har gått passe greit, men det er så trist å ikke kunne stole på henne lenger. Det er kun på tomannshånd at vi har det ordentlig koselig. Da er vi sjelevenner igjen og praten tar aldri slutt. Hun er den eneste jeg forteller absolutt alt til. Men så har vi dratt ut sammen noen ganger den siste tiden. Jeg gleder meg like mye hver gang, for det er jo liksom alltid hun jeg har det mest moro med. Men sånn er dry ikke lenger. Nå overser meg hun nærmest totalt så fort det kommer andre mer spennende mennesker enn meg der. Også en venninne hun selv påstår er dum som et brød, velger hun framfor meg. I tillegg blir hun frekk mot meg med andre til stede. Trolig for å tøffe seg, hva ellers kan det være? Jeg føler hun prøver å dominere meg og ber meg gjerne om å holde kjeft. Og nå, har jeg fått nok igjen.. Vi var på en fest sammen hvor en eks av meg også kom (ikke han jeg nevnte istad), som jeg hele tiden har hatt en god tone med siden det ble slutt. Men, jeg har også innrømt for henne at jeg fortsatt har litt følelser for han, og sa like før vi dro ut at jeg kan jo ikke nekte de å være venner, men at jeg hadde satt pris på om hun ikke ga han så mye oppmerksomhet (da det ikke er tvil om at han flørter helt vilt med henne, noe hun selv sier at "plager henne"). vel.. Hele kvelden satt hun klint oppi eksen min. Jeg pratet totalt sett kanskje 15 minutter med venninnen min hele kvelden. De ble borte på badet(?) flere ganger sammen, og jeg tror alle som var der oppfattet de som et flørtende par.. Senere på kvelden ble hun med han hjem. Jeg skjønner bare ikke hva som feiler henne! Det var flere kjekke gutter der, hvorfor MÅ hun gå etter han?? Jeg har ikke sagt noe til henne enda om hva jeg syns om oppførselen hennes. Men hun ringte meg dagen etter, og hun var veldig overblid. Jeg var mer likegyldig, men var likevel hyggelig. Og det er så trist (eller ikke?), for det er nettopp det jeg begynner å føle. Likegyldighet. Jeg føler meg så dum! Jeg føler at hun tråkker på tærne mine igjen og igjen. Og jeg bare tilgir henne, igjen og igjen! Når skal det ta slutt?? Jeg savner den gamle venninnen min. Hva ville dere gjort i min situasjon? Jeg trenger virkelig å se noen andres synspunkt i saken her! Beklager også for så rotete innlegg.. -fra en som føler seg liten og tråkket på Anonymkode: 88748...e82 Hadde dumpet henne, den idioten ! Jeg hadde ei venninne som lå med kjæresten min for mange år siden og jeg blir så sykt forbanna bare ved å tenke på både han og henne. Nei livet mitt er bedre uten de to drittsekkene det er i hvert fall klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå