Puny Skrevet 18. april 2017 #21 Del Skrevet 18. april 2017 Det blir viktigere og viktigere merker jeg. Nå som vi skal ha barn kjenner jeg virkelig på det. Men så er jeg heldig med at foreldrene mine også bor der jeg helst vil bo, så føler jo ikke at jeg ofrer noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekragen Skrevet 20. april 2017 #22 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg syns det er sånn passe viktig. Hvis det er en liten biltur unna på to-tre timer så syns jeg det er best. Et stykke unna, men ikke for langt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #23 Del Skrevet 20. april 2017 Viktig. men ikke veldig viktig, er villig til å bo i en annen by norge omstendigheter blir slik, er jo bare 1.5 til tromsø med fly fra oslo f. eks Anonymkode: eeb4a...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byjenta! Skrevet 20. april 2017 #24 Del Skrevet 20. april 2017 Kjempe viktig for meg! Utrolig knyttet til hele familien min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 20. april 2017 #25 Del Skrevet 20. april 2017 Kommer ikke det ann på hvordan man er som forelder/barn/søsken og forholdet dere mellom mer enn noe? Hvis man er en som trenger støtten fra familien sin for å ha det bra i hverdagen med egen partner / barn så er det vel viktig, men for de som klarer seg fint selv trenger de kanskje ikke bo så nær. For min egen del har det å bo 12 mil unna foreldrene mine med to ferger og en fjellovergang mellom vært helt supert for ikke å snakke om 6 timer unna nærmeste søsken - som forøvrig bor i "feil" retning av foreldrene våre Jeg tenker også for min del at det er helt supert at de må ta på sko og jakke for å komme på besøk - da min eks og jeg bodde "hus i hus" omtrent med svigers (ett hus mellom) var det slik at jeg følte de "tråkket ned dørene" til tider - svigerfar var der hver dag, sviger farfar etpar ganger i uken.. De var veldig familieorienterte, alltid "holde det til familien" enten det var noe osm skjedde, sykdom, hjelp, alt.. Ikke noe skulle ut av familien.. Det kan faktisk bli for mye familie også.. Så for min del er det helt supert at mine og min partners foreldre og familie må overnatte når de kommer, og at det er mulig ta en dagstur til min foreldre hvis vi må.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå