AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #21 Skrevet 17. april 2017 18 minutter siden, Naturgutten 95 skrev: Hvorfor må alle hakke på Trump? Han ble valt som president, å skal være det i minst 4 år! Jeg er nesten flau av å være norsk etter all hetsen han får. Hva om det blir krig å Norge har ødelagt vennskapet med amerika så han ikke sender styrker hit?? Fordi han er helt uegnet, har snudd i nesten alle meningen han har hatt, overfører millioner til egne golfanlegg og ønsker å bruke flerfoldige milliarder på en ubrukelig vegg mens han hevder å være "økonomisk konservativ" og derfor legger ned sosialtilbud, miljøtiltak og offentlige skoletilbud som lett kunne vært driftet av en brøkdel av golfbudsjettet hans... blant annet. Anonymkode: 89858...52e 2
skogsvandreren Skrevet 17. april 2017 #22 Skrevet 17. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi han er helt uegnet, har snudd i nesten alle meningen han har hatt, overfører millioner til egne golfanlegg og ønsker å bruke flerfoldige milliarder på en ubrukelig vegg mens han hevder å være "økonomisk konservativ" og derfor legger ned sosialtilbud, miljøtiltak og offentlige skoletilbud som lett kunne vært driftet av en brøkdel av golfbudsjettet hans... blant annet. Anonymkode: 89858...52e Skal jeg hakke på den nåværende regjeringen her i landet også da eller iogmed jeg ikke er for høyre? Ville mye heller at Trump hadde vert i Norge enn Erna, det er min mening og såklart ikke alle andres. Må gi han litt tid, han har Nettop blitt valgt å han har gjort mye mer enn det Obama gjorde på samme tid 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #23 Skrevet 17. april 2017 1 minutt siden, Naturgutten 95 skrev: Skal jeg hakke på den nåværende regjeringen her i landet også da eller iogmed jeg ikke er for høyre? Ville mye heller at Trump hadde vert i Norge enn Erna, det er min mening og såklart ikke alle andres. Må gi han litt tid, han har Nettop blitt valgt å han har gjort mye mer enn det Obama gjorde på samme tid Det må du gjerne gjøre. Du ville heller hatt Trump enn Erna? Tuller du? Han trenger ikke mer tid. Han har vist nøyaktig hva slags mann han er og hva slags politikk han står for. Han er av typen som vil fjerne helsehjelp til fattige og matombringing til eldre for å gi skattelette til rike kamerater og golfturer til seg selv. Mannen er farlig. Anonymkode: 89858...52e 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #24 Skrevet 17. april 2017 37 minutter siden, Naturgutten 95 skrev: Hvorfor må alle hakke på Trump? Han ble valt som president, å skal være det i minst 4 år! Jeg er nesten flau av å være norsk etter all hetsen han får. Hva om det blir krig å Norge har ødelagt vennskapet med amerika så han ikke sender styrker hit?? Vennskapet med USA ødelagt pga kommentarfelt i norske nettsider og kg? 😂 Anonymkode: a9c8b...ea9
skogsvandreren Skrevet 17. april 2017 #25 Skrevet 17. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vennskapet med USA ødelagt pga kommentarfelt i norske nettsider og kg? 😂 Anonymkode: a9c8b...ea9 Nei ikke kun her, men det er nesten kun negativitet om han i nyhetene osv. Skulle trodd verden gikk under! 4
skogsvandreren Skrevet 17. april 2017 #26 Skrevet 17. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må du gjerne gjøre. Du ville heller hatt Trump enn Erna? Tuller du? Han trenger ikke mer tid. Han har vist nøyaktig hva slags mann han er og hva slags politikk han står for. Han er av typen som vil fjerne helsehjelp til fattige og matombringing til eldre for å gi skattelette til rike kamerater og golfturer til seg selv. Mannen er farlig. Anonymkode: 89858...52e Ja, jeg tuller, såklart er Erna mye bedre enn Trump til å styre et land! Trump er bare en tulling fra amerika som på ulovlig og kriminelt vis tok til seg det hvite hus og ble president kun med et mål, å utslette verden 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #27 Skrevet 17. april 2017 1 time siden, Naturgutten 95 skrev: Hvorfor må alle hakke på Trump? Han ble valt som president, å skal være det i minst 4 år! Jeg er nesten flau av å være norsk etter all hetsen han får. Hva om det blir krig å Norge har ødelagt vennskapet med amerika så han ikke sender styrker hit?? Tror det er lallatid nå Anonymkode: bfbfc...f08 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #28 Skrevet 18. april 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi han er helt uegnet, har snudd i nesten alle meningen han har hatt, overfører millioner til egne golfanlegg og ønsker å bruke flerfoldige milliarder på en ubrukelig vegg mens han hevder å være "økonomisk konservativ" og derfor legger ned sosialtilbud, miljøtiltak og offentlige skoletilbud som lett kunne vært driftet av en brøkdel av golfbudsjettet hans... blant annet. Anonymkode: 89858...52e Og hvorfor mener du Hillary er så mye mer egnet? Hvorfor mener du at han ikke skal ha lov til å bruke sine egne penger på golf hvis han vil det? Du er vel også av typen som mener at kriminelle selvsagt skal få lov til å bli i landet, og at alle har lov til å dra hvor enn de vil, uavhengig av andre lands grenser og egen suverenitet? Latterlig. 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det er lallatid nå Anonymkode: bfbfc...f08 Ja, du burde nok heller legge deg enn å være på KG og spy ut hat, fryktpropaganda og usannheter Anonymkode: 38727...026 1
Gjest BlandaDrops Skrevet 19. april 2017 #29 Skrevet 19. april 2017 På 16.04.2017 den 15.42, AnonymBruker skrev: Sittende som president i 4 år? Eller vil man finne en måte å få han bort på? Anonymkode: 58745...763 Håper han blir two-term jeg.
Mari Y Skrevet 19. april 2017 #30 Skrevet 19. april 2017 På 16.4.2017 den 19.58, AnonymBruker skrev: Dagens vits Anonymkode: bfbfc...f08 Trump er tidenes president og all kritikk av Trump er løgn-journalistikk. Selvfølgelig. Alltid. Gjenta etter meg.
Mari Y Skrevet 19. april 2017 #31 Skrevet 19. april 2017 På 17.4.2017 den 12.34, Naturgutten 95 skrev: Ja, jeg tuller, såklart er Erna mye bedre enn Trump til å styre et land! Trump er bare en tulling fra amerika som på ulovlig og kriminelt vis tok til seg det hvite hus og ble president kun med et mål, å utslette verden Å utslette verden er kanskje ikke det rette, men man kan lure på hva man tenker med når man nominerer en forretningsmann til president. Det tror jeg ikke vi gjør her i Norge, men det er meg.
Mari Y Skrevet 19. april 2017 #32 Skrevet 19. april 2017 På 17.4.2017 den 12.18, Naturgutten 95 skrev: Skal jeg hakke på den nåværende regjeringen her i landet også da eller iogmed jeg ikke er for høyre? Ville mye heller at Trump hadde vert i Norge enn Erna, det er min mening og såklart ikke alle andres. Må gi han litt tid, han har Nettop blitt valgt å han har gjort mye mer enn det Obama gjorde på samme tid Åh nei takk! Aldri i livet.
Chiyo Skrevet 19. april 2017 #33 Skrevet 19. april 2017 På 16.4.2017 den 16.44, AnonymBruker skrev: Trump har allerede vist seg å være tidens president. Jeg tror de kommer til å lage en ny lov som gjør at han kan stille i 2 ekstra perioder. Anonymkode: ec9f4...544 Dagens innlegg.
Druid Skrevet 19. april 2017 #34 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, BlandaDrops skrev: Håper han blir two-term jeg. Gitt situasjonen nå, har han stort sett plassert seg i en situasjon der han kun blir sittende en termin. Selv om han ville starte en krig, har jeg vansker for å se han få nok støtte. Man kan drive ett presidentskap kun basert på presidentordre, men du klarer ikke drive en helhetlig politikk på denne måten.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #35 Skrevet 19. april 2017 På 18.4.2017 den 6.33, AnonymBruker skrev: Og hvorfor mener du Hillary er så mye mer egnet? Hvorfor mener du at han ikke skal ha lov til å bruke sine egne penger på golf hvis han vil det? Du er vel også av typen som mener at kriminelle selvsagt skal få lov til å bli i landet, og at alle har lov til å dra hvor enn de vil, uavhengig av andre lands grenser og egen suverenitet? Latterlig. Anonymkode: 38727...026 Han bruker skattepenger på det. Hver eneste gang han tanker opp flyet og flyr seg selv og en hel hurv secret service agenter ned til florida for å golfe. Disse secrrt service folkene må selvfølgelig ha et sted å bo og dette stedet blir da tilfeldigvis samme sted som Donald eier og golfer på. Hver eneste tur koster den amerikanske skattebetaleren ca 3millioner dollar. En god andel av denne summen går rett i lommen på Donald selv siden han eier hotellet de bor på og resturantene som serverer maten. Anonymkode: 89858...52e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå