Gå til innhold

Tror dere Trump blir....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sittende som president i 4 år? Eller vil man finne en måte å få han bort på?

Anonymkode: 58745...763

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han blir i så fall langt fra første president som ikke får sitte ut sin valgte periode. 

Det er mange som mener Trump må stoppes koste hva det koste vil, og mener de har moralsk plikt til å stoppe han. Noen står klare til å velge "den riktige siden av historien". Trump vil altså mest sannsynlig få sin presidentperiode avkortet av samme årsak som JFK.

Anonymkode: cfc5c...ea8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trump har allerede vist seg å være tidens president. Jeg tror de kommer til å lage en ny lov som gjør at han kan stille i 2 ekstra perioder.

Anonymkode: ec9f4...544

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trump har allerede vist seg å være tidens president. Jeg tror de kommer til å lage en ny lov som gjør at han kan stille i 2 ekstra perioder.

Ekstremt usannsynlig.

Se bare hvordan det gikk med vedtakene hans om å nekte borgere fra enkelte land innreise og "Trumpcare", hvor han ikke fikk tilstrekkelig medhold fra kongressen og høyesterett. Disse organene vil punktere eventuelle planer om å utvide presidentperioden eller andre ville forslag.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Larsern skrev:

Ekstremt usannsynlig.

Se bare hvordan det gikk med vedtakene hans om å nekte borgere fra enkelte land innreise og "Trumpcare", hvor han ikke fikk tilstrekkelig medhold fra kongressen og høyesterett. Disse organene vil punktere eventuelle planer om å utvide presidentperioden eller andre ville forslag.

Det er jo ikke Trump sin feil...

Anonymkode: a6bb6...2fc

• Liker 1
Skrevet

Ja han blir vel kastet ut, jeg leste på nyhetene at han hadde dratt til russland og blitt tisset på i ansiktet av prostituerte mens Putin filmet det hele, og Putin styrer nå i praksis USA gjennom blackmailing av Trump. Så det er vel grunn til impeachment det, Jeg leste dette på nrk/vg/db, tilfeldigvis de 3 troverdige nyhetsbyråene som skal bekjempe fake news fremover (faktisk!), så jeg regner med at dette er troverdig informasjon basert på sikre kilder (og ikke en eventyrfortelling skrevet av troll på internet, en sjekker vel kildene sine før en publiserer, regner jeg med )

Sånn er vel den saken

PS. jeg leste på reddit at trump gjøre mye fælt, dere kan lese mer om alt det gale han gjør har gjort og kommer til å gjørte her

reddit.com/r/politics

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagens vits :skratte:

Anonymkode: bfbfc...f08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, SchizoMonster skrev:

Ja han blir vel kastet ut, jeg leste på nyhetene at han hadde dratt til russland og blitt tisset på i ansiktet av prostituerte mens Putin filmet det hele, og Putin styrer nå i praksis USA gjennom blackmailing av Trump. Så det er vel grunn til impeachment det, Jeg leste dette på nrk/vg/db, tilfeldigvis de 3 troverdige nyhetsbyråene som skal bekjempe fake news fremover (faktisk!), så jeg regner med at dette er troverdig informasjon basert på sikre kilder (og ikke en eventyrfortelling skrevet av troll på internet, en sjekker vel kildene sine før en publiserer, regner jeg med )

Sånn er vel den saken

Var vel buzzfeed som kom med det fjaset. Link?

Anonymkode: 89858...52e

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg med hetsende innhold, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke Trump sin feil...

Anonymkode: a6bb6...2fc

Du leste det jeg svarte på?

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel buzzfeed som kom med det fjaset. Link?

Var noe slikt :

troll på internet = troverdige nok kilder for buzzfeed

buzzfeed = troverdige nok kilder for cnn/etc amerikanske "nyhets"byråer siden de hadde en historie de likte

cnn/etc annerkjente nyhetsbyråe = troverdige nok kilder for vg/db/nrk

Og resultatet ble at vg/db/nrk frembringer disse eventyrfortellingene og antyder at det kan være noe hold i dem. De brukte ordlyd som kan gjøre at de slipper unna "fake news" merkelappen, siden de brukte "cnn" som kilde og "eksperter hevder" og slike vage betegnelser som kilder og ikke skrev at dette er 100% sikkert og bekreftet, men bruker du troll som kilde for nyhetene dine, så er du ikke noe bedre enn andre fake news leverandører, selv om du bruker vage formuleringer og insinuasjoner for å unngå å bli felt i pfu etc.

Orker ikke finne lenker

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, SchizoMonster skrev:

Orker ikke finne lenker

Selvfølgelig ikke.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ikke.

herregud.......

http://lmgtfy.com/?q=site%3Anrk.no+trump+sexvideo

(1. treff på google ?)

men gidder ikke slik tull, du vinner, kos deg med riktige pk meninger (la du merke til at jeg lenket til r/politics der finner du andre du kan dele ditt safe space med)

Lykke til

AnonymBruker
Skrevet

Ville vært rart om ingen forsøkte å ta ham av dage. I følge snåsamannen vil det visst skje. 

Anonymkode: e2808...2ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det skje?

Anonymkode: 17cc2...9d0

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han blir i så fall langt fra første president som ikke får sitte ut sin valgte periode. 

Det er mange som mener Trump må stoppes koste hva det koste vil, og mener de har moralsk plikt til å stoppe han. Noen står klare til å velge "den riktige siden av historien". Trump vil altså mest sannsynlig få sin presidentperiode avkortet av samme årsak som JFK.

Det er så, men er vel kun Nixon som har forlatt embetet i levende live før perioden var over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

https://www.theguardian.com/us-news/2016/dec/13/briton-michael-sandford-jailed-over-plan-to-shoot-donald-trump

Michael Sandford forsøkte å skyte Trump i fjor sommer. I mange kretser blir han hyllet som en helt. Og martyrdommen og heltestatusen som venter den som klarer å "stoppe" demonen Trump, gjør at det ikke er mangel på mennesker som vil skrive seg inn i historiebøkene. Spørsmålet er egentlig når det vil lykkes, ikke om.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.theguardian.com/us-news/2016/dec/13/briton-michael-sandford-jailed-over-plan-to-shoot-donald-trump

Michael Sandford forsøkte å skyte Trump i fjor sommer. I mange kretser blir han hyllet som en helt. Og martyrdommen og heltestatusen som venter den som klarer å "stoppe" demonen Trump, gjør at det ikke er mangel på mennesker som vil skrive seg inn i historiebøkene. Spørsmålet er egentlig når det vil lykkes, ikke om.

Ja, det er ganske mange syke folk her i verden. Skyte noen bare fordi man er uenig med dem, hva har verden kommet til? Og dette kommer som regel fra den "tolerante og inkluderende" venstresiden, men de er bare tolerant og inkluderende om du tenker og mener akkurat det samme som dem.

Anonymkode: 38727...026

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trump er the second comming.

Skrevet

Hvorfor må alle hakke på Trump? Han ble valt som president, å skal være det i minst 4 år! Jeg er nesten flau av å være norsk etter all hetsen han får. 

Hva om det blir krig å Norge har ødelagt vennskapet med amerika så han ikke sender styrker hit?? 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...