Gå til innhold

Venusen min er fotografert...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvordan gadd du dette?

Skammer du deg ikke?

Helt seriøst. Noe så patetisk... :o

:klø: :fy:

Jeg synes det var tøft gjort, men så klart, det er alltid noen som må uttrykke seg negativt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er bra noe tør gjøre dette jeg. Og jeg ser uten tvil behovet for et sånnt atlass! Er jo ikke få spørsmål folk har om musa..

Ser jo det i alle spørre spalter osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattsol

jeg skjønner poenget veldig godt.

men hvem gidder å være med på sånt...?

og hvorfor trenger vi et slikt atlas? og hvorfor er man modig hvis man blir med på det?

Da er du hjertlig invitert til å komme på en photosession! Ta med gynekologstolen, og modigheten du tror du ikke trenger. :roll:

Men, hvis du har forstått poenget, hva er det da? Og hvorfor skulle vi ikke trenge et slik atlas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

Da er du hjertlig invitert til å komme på en photosession! Ta med gynekologstolen, og modigheten du tror du ikke trenger. :roll:

Men, hvis du har forstått poenget, hva er det da? Og hvorfor skulle vi ikke trenge et slik atlas?

Takk takk. Men jeg står over :ler:

Det er sikkert ikke noe behagelig å sitte der å skreve med beina foran gud og enhver mann, men jeg hadde absolutt turt det. Finnes da værre ting å gjøre.

Jeg syns det bare er tåpelig jeg, å gidde å være med på noe sånt. Og nei jeg forstår ikke hvorfor vi trenger et slikt atlas. Finnes det ikke et fra før av? Trenger vi i såfall enda flere? Eller er det et nytt prosjekt som nå er "in" som bare er så hipt og kult å være med på? Så vi bare MÅ MÅ og MÅ ha et sånt atlas. For vi har jo absolutt aldri klart oss uten det fra før av :ler:

Men uansett, klarer ikke folk å forstå at alle er forskjellige der nede? MÅ man se på andres vaginaer for å fatte såpass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Synes det er bra noe tør gjøre dette jeg. Og jeg ser uten tvil behovet for et sånnt atlass! Er jo ikke få spørsmål folk har om musa..

Ser jo det i alle spørre spalter osv

Å herre, kan man ikke bare da spørre? Vi har fint klart oss med det. Snart får folk enda flere komplekser enn hva de allerede har. "Å Nei, hun har så lange og fine og tykke kjønnslepper, jeg vil også ha sånne " :cry::ler:

Og som jeg skrev over her, finnes det ikke et sånt fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattsol
Det er sikkert ikke noe behagelig å sitte der å skreve med beina foran gud og enhver mann' date=' men jeg hadde absolutt turt det. Finnes da værre ting å gjøre. [/quote']

Kommer helt an på situasjonen. Det er ikke ubehagelig som sådan, men det er ikke erotisk heller - slik mange tror. Finnes verre ting å gjøre ja, men det krever guts - noe du hevdet at var unødvendig.

Nei, vi har ikke det fra før av. Det er - logisk nok - derfor det lages. Poenget er at jenter kan få se at de faktisk ikke er unormale nedentil. Anatomisk er det faktisk ikke så veldig lett å se nettopp det, slik som gutter kan. Og DET er poenget. Når mange jenter har så store komplekser over underlivet sitt at de ønsker å operere seg, da syns jeg faktisk et slikt atlas trengs!

Ønsker du ikke å være med, så lar du være. Men du trenger ikke å gå ut mot de som stiller av den grunn.

Vi har ingen, og derfor kommer det et. Kult å være med på? Man får ikke akkurat noe cred av det siden man er anonym. :roll:

Joda, vi har nok klart oss. Men dette kan kanskje sette søkelyset på de som har store komplekser - og ubegrunnet tror de er unormale og skammer seg.

Tydeligvis. Komplekser er subjektive, og gjerne basert på at man tror man er alene i hele verden med problemet sitt. Noe en slik bok fort vil avkrefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herre, kan man ikke bare da spørre? Vi har fint klart oss med det. Snart får folk enda flere komplekser enn hva de allerede har. "Å Nei, hun har så lange og fine og tykke kjønnslepper, jeg vil også ha sånne " :cry::ler:

Og som jeg skrev over her, finnes det ikke et sånt fra før av?

Det er jo det folk gjør, spørr altså. Og da er det kanskje brukt for ei bok ang dette. Det er laget et atlass ang for guttene.. Og poenget er vel å vise mangfoldet og ikke at alle ser sånn el sånn ut.. SKjønner ikke at folk skal få konplekser av det, snarere tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utlogget nå
Hvordan gadd du dette?

Skammer du deg ikke?

Helt seriøst. Noe så patetisk... :o

Nei, jeg skammer meg ikke! skulle jeg gjøre det? Eller er det kanskje på sin plass at du skammer deg etter alle de lortete kommentarene du har lagt igjen i tråden. Det vitner om mangel på respekt for alle de som lurer på dette og for de som har vært med.

At et slikt prosjekt er nødvendig er jeg helt sikker på.

Bare les denne tråden og ale de andre trådene du finner om du leter her inne. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=112985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det folk gjør, spørr altså. Og da er det kanskje brukt for ei bok ang dette. Det er laget et atlass ang for guttene.. Og poenget er vel å vise mangfoldet og ikke at alle ser sånn el sånn ut.. SKjønner ikke at folk skal få konplekser av det, snarere tvert i mot.

Pilotprosjektet med de første 25 bildene er ferdig og jeg har hatt gleden av å se det. Ut fra bildene tror jeg ingen får komplekser. Ikke et av bildene var like. Det var store variasjoner, ikke visste jeg at jenter var så forskjellige. Alle var vakre, på hver sin måte. Tror de flestes reaksjon blir: Jeg er normal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotprosjektet med de første 25 bildene er ferdig og jeg har hatt gleden av å se det. Ut fra bildene tror jeg ingen får komplekser. Ikke et av bildene var like. Det var store variasjoner, ikke visste jeg at jenter var så forskjellige. Alle var vakre, på hver sin måte. Tror de flestes reaksjon blir: Jeg er normal!

Så bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Sexy*Cat*
Lurer på hva prosenten menn/kvinner som kjøper boken blir.

Kan umulig være mange som gidder å bla seg igjennom noe sånt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Tja vet ikke, sikkert mange menn som synes det er spennende å se kvinner som vanligvis ikke gjør slikt så intimt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan umulig være mange som gidder å bla seg igjennom noe sånt :roll:

Hva får deg til å tro det? At DU ikke har komplekser (eller empati) betyr vel ikke at ikke andre har det? Synes du ikke det er både arrogant og respektløst å kritisere andre for at de tør og ønsker stille opp på dette prosjektet bare fordi du selv ikke liker det? Og hvorfor lar du deg provosere så veldig av det... ?

Og det er sikkert mange menn som kommer til å kjøpe boka. Det at boken er rettet mot kvinner gjør nok også at flest kvinner kommer til å kjøpe den, men det er nok utrolig mange menn som er nysgjerrige - og godt er jo det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte penis atlasset til gubben i julegave. Erikke bare bilder men også en del temaer de tar opp der. Sikkert kjekt å ha i hus for de som har unger i puberteten.. Og ja, vi skal ha "jente" atlasset også :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
Sikkert kjekt å ha i hus for de som har unger i puberteten..

Hvis du lar de komme over det sånn "tilfeldig" kanskje ja, tror jeg hadde dødd av flauhet om foreldre hadde sagt "kom hit så skal vi ta en titt i penis atlaset"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du lar de komme over det sånn "tilfeldig" kanskje ja, tror jeg hadde dødd av flauhet om foreldre hadde sagt "kom hit så skal vi ta en titt i penis atlaset"

Hadde det vært noe å være flau over da? Hvis du skal formidle livets fakta, mener jeg? Er vel kanskje ikke noe du velger å ta opp med ungene uten videre, men veldig kjekt å ha om de skulle spørre da.

Ellers kan jeg love dere at dette blir en frodig, flott, humoristisk, erotisk og varm bok med både faktaopplysninger, fantasier og vakre bilder (både dokumentasjon og erotikk). At noen stiller seg skeptiske til at et slikt prosjekt er av det gode overrasker meg. At man ikke tiltales av det er én sak, men fra det og til å slakte de som ønsker å være med på det er temmelig drøyt... det vitner ikke spesielt mye om toleranse eller empati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skammer meg ikke! skulle jeg gjøre det? Eller er det kanskje på sin plass at du skammer deg etter alle de lortete kommentarene du har lagt igjen i tråden. Det vitner om mangel på respekt for alle de som lurer på dette og for de som har vært med.

At et slikt prosjekt er nødvendig er jeg helt sikker på.

Bare les denne tråden og ale de andre trådene du finner om du leter her inne.http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=112985

Må bare si meg helt enig med "gjest" her! *Sexy* cat burde se til å holde kjeft! Det er hun (han?) som burde skamme seg. "Patetisk?" Hva pokker mener du med det? Om du enda klarte å argumentere for deg, men når det eneste du presterer er å kalle ting "patetisk" eller å si "skammer du deg ikke?" så mister du all troverdighet. Ærlig talt - hva er problemet ditt? Hvorfor plager det deg at andre synes dette er et viktig prosjekt? Hvis du hadde gitt så veldig faen så kunne du vel latt være å slenge dritt også? Skulle gjerne likt å vite hva det er som egentlig plager deg med dette Venus-prosjektet...

Og bare det at temaet blir tatt såpass opp her i forumet som det gjør, sier vel sitt om at det er behov for en slik bok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...