Milda Skrevet 13. april 2017 #1 Del Skrevet 13. april 2017 Jeg er så frustrert. Skal i gang med IVF-forsøk nr 3 (2.ferskforsøk), kjøpt inn sprøyter og alt klart, men mensen kommer ikke ordentlig i gang. Har tidligere hatt et ferskforsøk som endte negativt og et fryseforsøk hvor jeg ble gravid men mistet i uke 6. Etter det ble mensen bare rar, og neste forsøk blitt utsatt to ganger. Er så lei av å vente! Hadde eggløsning for ca 13 dager siden, begynte å spotte for fem dager siden. Hatt menssmerter i korsrygg og mage, spes korsrygg, og har småblødd litt mørkt, litt lyst, noe koagler, men ikke hatt behov for bind. Jeg er fryktelig oppblåst, hatt de verste pms-symptomene, men mensen kommer altså ikke ordentlig i gang. Er redd jeg må stå over denne syklusen også. Jeg ble gravid naturlig en gang i fjor, og har tenkt tanken om jeg kan ha blitt naturlig gravid nå også, men da hadde jeg vel ikke hatt de hinsides menssmertene? Og blødd litt mørkt? Noen som har råd, historier å dele evt noen oppmuntrende ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #2 Del Skrevet 13. april 2017 Uff så kjedlig! Man vil jo at mensen skal komme i en sånn situasjon så man kommer igang... Kjenner til den. Skal igang med ferskforsøk nr to selv når mensen kommer.. Ca 8 dager til.. Har til vanlig 28 dagers sykluse.. Sist varte den i 42 dager.... Har vært lange sykluser siden sist fryseforsøk.. (Som var i desember) er veldig kjipt... Tester du med el tester så du vet om syklusene blir lange eller ikke? For jeg har testet og el er forsinket med 10-14 dager når mensen er forsinket.. Denne mnd var den på da 11, alt for tidlig igjen! Mn ialefall ikke lang syklus denne mnd når jeg kal starte på sprøyter, så hadde flax der.. ville gitt det en liten uke til for å se om blødningen blusser opp.. Håper den kommer for fult snart hvis du ikke er gravid da! Det hadde jo vært aller best 😊 Masse lykke til med ditt neste ferskforsøk Anonymkode: 09e7a...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milda Skrevet 13. april 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 13. april 2017 Takk for svar 😊 Ikke brukt el-tester, men har tempet og ser tydelig at el var fredag 31. Håper og tror at mensen er rett rundt hjørnet, men veldig slitsomt å vente når kroppen oppfører seg som nå. Ønsker deg også masse lykke til med forsøk, satser på at det blir baby! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #4 Del Skrevet 14. april 2017 Kan du ikke få noe for å sette i gang menstruasjon? Anonymkode: c439c...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milda Skrevet 17. april 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 17. april 2017 Jeg kunne få noe som gjorde at jeg blødde ut (Primolut), og som får orden på syklus igjen, men da må jeg vente enda en syklus eller to før forsøk. Heldigvis fikk jeg mens dagen etter at jeg skrev dette innlegget (typisk), så nå er jeg i gang med sprøytene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå