Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 14. april 2017 #61 Skrevet 14. april 2017 Jeg er mest lei av den personen bak anonymbruker som driver og forfølger meg rundt på forumet. Enkelt og se at det er en person siden han eller hun skriver alltid på samme måte.
Mari Y Skrevet 14. april 2017 #62 Skrevet 14. april 2017 17 timer siden, Gjest person skrev: jeg er så dritt lei av alle her inne som skal liksom være så intelligente og svare så forferdelig bedrevitende og så surt dere svarer på alt. Og så de profilbildene deres..få dere noen ordentlige bilder og ikke bilder av fantasifigurer osv.. Ta det ikke så tungt. Ta heller en pause i ny og ne:) noen er rett og slett bare idioter. Du er ikke den eneste som får dumme kommentarer fra folk her inne. Man skulle tro at folkeskikk kommer med årene, men noen mennesker endrer seg aldri. Le heller av dem, og ikke ta det personlig. Jeg er sikker på at mange her inne opplever mye av det samme. Lett for noen å ta det personlig, men jeg lover deg at jo mindre man tar ting folk skriver personlig jo bedre føler man seg. I alle fall jeg har det sånn. Tenk bare at det mest sannsynlig er folk du ikke kjenner, uansett😊
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #63 Skrevet 14. april 2017 Hvorfor? Ja, men hvorfor? Hvorfor? Hvorfor det? Hallo, ja men hvorfor? Anonymkode: bae76...9b4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #64 Skrevet 16. april 2017 På 4/13/2017 den 22.18, Nasse Nøff ❤ skrev: Du skriver på en ganske så slitsomt måte. Ta første setning. Les den om igjen er du snill. Sakte, slik at du får med deg alle ordene. Husk å puste mentalt. For jeg tror du har mistet komma tasten din. Hvis du ikke orker å blad tilbake til hovedinnlegget. Her er det du skrev:"jeg er så dritt lei av alle her inne som skal liksom være så intelligente og svare så forferdelig bedrevitende og så surt dere svarer på alt." Jeg vet ikke om du noen gang fullførte barneskolen. For dette skal du kunne. Ordet "og" er ingen erstatter for komma. Du bygger også opp setningene på en helt koko måte. Så lærte du noe nytt i dag også. Man kan faktisk lære noe her på KG, det er ikke bare dritt her Ikke hat, bare noen velvalgte ord fra en bedreviten med tegneseriefigur som profilbilde. Ha en god påske da TS. Kommatasten* Anonymkode: 1964d...2e6
Mari Y Skrevet 16. april 2017 #65 Skrevet 16. april 2017 På 14.4.2017 den 11.57, Balian de Ibelin skrev: Jeg er mest lei av den personen bak anonymbruker som driver og forfølger meg rundt på forumet. Enkelt og se at det er en person siden han eller hun skriver alltid på samme måte. Trykk på AB- funksjonen, da er du sikret mot å måtte lese feedback.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #66 Skrevet 17. april 2017 På 14.4.2017 den 11.57, Balian de Ibelin skrev: Jeg er mest lei av den personen bak anonymbruker som driver og forfølger meg rundt på forumet. Enkelt og se at det er en person siden han eller hun skriver alltid på samme måte. Mulig det er du som er paranoid? Anonymkode: a7cbd...6a6
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. april 2017 #67 Skrevet 17. april 2017 (endret) AnonymBruker skrev (På 16.4.2017 den 19.47): Kommatasten* Anonymkode: 1964d...2e6 Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #68 Skrevet 17. april 2017 Jeg er drittttlei av meg gjøl også, men må bare leve med det Anonymkode: 17b7c...b00
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 17. april 2017 #70 Skrevet 17. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig det er du som er paranoid? Anonymkode: a7cbd...6a6 Og her er du ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå