Gå til innhold

dritt lei av alle her inne

Fremhevede innlegg

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet (endret)
15 minutter siden, person skrev:

jeg lurer oppriktig på hvorfor voksne folk har tegneseriefigure som profilbilde? kan noen gi meg et godt svar på det

“Critics who treat 'adult' as a term of approval, instead of as a merely descriptive term, cannot be adult themselves. To be concerned about being grown up, to admire the grown up because it is grown up, to blush at the suspicion of being childish; these things are the marks of childhood and adolescence. And in childhood and adolescence they are, in moderation, healthy symptoms. Young things ought to want to grow. But to carry on into middle life or even into early manhood this concern about being adult is a mark of really arrested development. When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed if I had been found doing so. Now that I am fifty I read them openly. When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up.”

― C.S. Lewis

Endret av Balian de Ibelin
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Les signaturen min

Signaturen er ikke synlig på mobil.

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
Akkurat nå, Lammelåret skrev:

“Critics who treat 'adult' as a term of approval, instead of as a merely descriptive term, cannot be adult themselves. To be concerned about being grown up, to admire the grown up because it is grown up, to blush at the suspicion of being childish; these things are the marks of childhood and adolescence. And in childhood and adolescence they are, in moderation, healthy symptoms. Young things ought to want to grow. But to carry on into middle life or even into early manhood this concern about being adult is a mark of really arrested development. When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed if I had been found doing so. Now that I am fifty I read them openly. When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up.”

― C.S. Lewis

Gjest person
Skrevet
Akkurat nå, Lammelåret skrev:

jeg har lest den signaturen din..ar

Akkurat nå, Balian de Ibelin skrev:

― C.S. Lewis

he he...artig den.

AnonymBruker
Skrevet

Du ødelegger inntrykket vi har fått av deg hvis du begynner å synes at ting er morsomme. :nei: 

Anonymkode: a4f77...8c3

• Liker 7
Skrevet

@person ok. Slik er det ikke på min mobil. Rart at det er forskjellig.

Gjest person
Skrevet

Jeg trekker tilbake det jeg sa...Det var ikke sånn jeg trodde det skulle bli.

Gjest person
Skrevet
1 time siden, person skrev:

jeg er så dritt lei av alle her inne som skal liksom være så intelligente og svare så forferdelig bedrevitende og så surt dere svarer på alt. Og så de profilbildene deres..få dere noen ordentlige bilder og ikke bilder av fantasifigurer osv..

jeg trekker dette tilbake..det passer ikke for meg å mene dette lengre

Skrevet

Og jeg er drittlei DEG! Jeg er kvinne og jeg vet best, ferdig snakka. Intelligens er mellomnavnet mitt. Gå bort! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, person skrev:

Jeg trekker tilbake det jeg sa...Det var ikke sånn jeg trodde det skulle bli.

Er lei for at den sinte "drittlei" tråden din endte så trivelig og gøy. :troest:

• Liker 4
Gjest person
Skrevet
3 minutter siden, Charlotteul skrev:

Og jeg er drittlei DEG! Jeg er kvinne og jeg vet best, ferdig snakka. Intelligens er mellomnavnet mitt. Gå bort! 

he he...

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke person en svenske?

Anonymkode: af7a0...b5f

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: Hehe..det må være første klage på at ting er for intellektualisert her inne. :fnise:

Anonymkode: 662bc...615

"Typen min behandler meg dårlig"

"dump han"

"Hvorfor skal dere intellektualisere alt hele tiden? :sinna: " 

Anonymkode: ce6f9...ab0

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, antbug skrev:

Så, så. Prøv å tenke positivt. Det hadde kanskje blitt litt kjedelig her hvis ingen var irriterende?

Artig med de profilbildene, men det funker faktisk å gå for sexy eller barsk avhengig av hvilket kjønn man har. Mannfolkene er i alle fall mye mer imøtekommende og flørtende hvis man velger et sexy bilde. Det trenger ikke å være av deg selv engang, men hvis det viser hud eller er sexy på andre måter svarer de deg hyggeligere. Jeg har testet det selv, og forskjellen var merkbar :)

Er det sant,  herregud menn er så billige.  :nigo:

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
3 timer siden, person skrev:

jeg er så dritt lei av alle her inne som skal liksom være så intelligente og svare så forferdelig bedrevitende og så surt dere svarer på alt. Og så de profilbildene deres..få dere noen ordentlige bilder og ikke bilder av fantasifigurer osv..

Ikke alle svarer sånn som du sier, men du har lov til å slutte å henge her inne visst det er så grusomt her. Hjelper ikke å klage. Dessuten er ikke pb'et mitt en fantasifigur. Å hva er det du klager etter? Du har da en hvit mann uten ansikt med en grå bakgrunn! 

Gjest Axl Rose
Skrevet
41 minutter siden, Boomonster skrev:

Er det sant,  herregud menn er så billige.  :nigo:

Neei! Jeg er jævlig dyr skal jeg si deg! Ikke rart mange blir fattige etter å ha vært sammen med meg.

Skrevet
3 timer siden, person skrev:

Hva mener du med fantasifigur?? Mummimamma er en ekte person. 

• Liker 4
Gjest person
Skrevet
1 minutt siden, sol87 skrev:

Hva mener du med fantasifigur?? Mummimamma er en ekte person. 

Skjønner ikke helt hva du prøver å formidle? har du egenskaper til felles med mummimamma? hva er så sjarmerende med den enorme snuten?

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg vil bare ha sagt en gang for alle at MITT profilbilde er av meg. 

Ferdig snakket. 

Skrevet (endret)
9 minutter siden, person skrev:

Skjønner ikke helt hva du prøver å formidle? har du egenskaper til felles med mummimamma? hva er så sjarmerende med den enorme snuten?

Hva jeg prøver å formidle med et profilbilde på et forum som heter "kvinneguiden"? Svært lite. Hva prøver du å formidle med ditt bilde? 

Edit: Er det ikke forresten du som prøver å intellektualisere (som du selv kaller det) når du krever at jeg skal gjøre rede for hva jeg vil "formidle" med profilbildet mitt, og synes det er krise at "voksne" mennesker bruker tegneseriefigurer som profilbilde. Er det slik at når man er voksen, da kan man ikke ha sansen for barnlige ting lenger? Vel, jeg tror du er et større problem enn alle oss andre her. ;) 

Endret av sol87
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...