Gjest person Skrevet 13. april 2017 #1 Skrevet 13. april 2017 jeg er så dritt lei av alle her inne som skal liksom være så intelligente og svare så forferdelig bedrevitende og så surt dere svarer på alt. Og så de profilbildene deres..få dere noen ordentlige bilder og ikke bilder av fantasifigurer osv..
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 😂 enig, men ikke si det til noen Anonymkode: 72ca4...1c8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 5 minutter siden, person skrev: jeg er så dritt lei av alle her inne som skal liksom være så intelligente og svare så forferdelig bedrevitende og så surt dere svarer på alt. Og så de profilbildene deres..få dere noen ordentlige bilder og ikke bilder av fantasifigurer osv.. Frivillig å være her. Alle andre kan jo forsvinne, så får du forumet til eget bruk og fri utfoldelse? Kanskje du skal gå ut og gå en laaang tur? Så kan vi ta opp tråden når du kommer inn? Anonymkode: 172e6...c63 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #6 Skrevet 13. april 2017 12 minutter siden, person skrev: jeg er så dritt lei av alle her inne som skal liksom være så intelligente og svare så forferdelig bedrevitende og så surt dere svarer på alt. Og så de profilbildene deres..få dere noen ordentlige bilder og ikke bilder av fantasifigurer osv.. Du er så drittlei at du nettopp registrerte deg. Ja nettopp. Anonymkode: af7a0...b5f 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #7 Skrevet 13. april 2017 Takk for at du fikk meg til å le Anonymkode: d82e8...e3f
Honnikorn Skrevet 13. april 2017 #8 Skrevet 13. april 2017 16 minutter siden, person skrev: jeg er så dritt lei av alle her inne som skal liksom være så intelligente og svare så forferdelig bedrevitende og så surt dere svarer på alt. Og så de profilbildene deres..få dere noen ordentlige bilder og ikke bilder av fantasifigurer osv.. Fint profilbilde "person" 6
Gjest antbug Skrevet 13. april 2017 #10 Skrevet 13. april 2017 Så, så. Prøv å tenke positivt. Det hadde kanskje blitt litt kjedelig her hvis ingen var irriterende? Artig med de profilbildene, men det funker faktisk å gå for sexy eller barsk avhengig av hvilket kjønn man har. Mannfolkene er i alle fall mye mer imøtekommende og flørtende hvis man velger et sexy bilde. Det trenger ikke å være av deg selv engang, men hvis det viser hud eller er sexy på andre måter svarer de deg hyggeligere. Jeg har testet det selv, og forskjellen var merkbar
Chiyo Skrevet 13. april 2017 #11 Skrevet 13. april 2017 35 minutter siden, person skrev: jeg er så dritt lei av alle her inne som skal liksom være så intelligente og svare så forferdelig bedrevitende og så surt dere svarer på alt. Og så de profilbildene deres..få dere noen ordentlige bilder og ikke bilder av fantasifigurer osv.. Var det derfor du laget en helt ny bruker uten profilbilde? For å fortelle oss dette? Hvis du er drittlei alle her inne, hvorfor er du her? 2
Gjest person Skrevet 13. april 2017 #12 Skrevet 13. april 2017 jeg har søkt etter svar på forskjellige ting her inne men opplever at jeg ikke får noen ordentlige svar på ting. det blir liksom intellektualisert så veldig..og så reagerer jeg på disse fantasibildene som enkelte har..kan ikke folk være seg selv
Svartedauden Skrevet 13. april 2017 #13 Skrevet 13. april 2017 1 minutt siden, person skrev: jeg har søkt etter svar på forskjellige ting her inne men opplever at jeg ikke får noen ordentlige svar på ting. det blir liksom intellektualisert så veldig..og så reagerer jeg på disse fantasibildene som enkelte har..kan ikke folk være seg selv Hvilke emner har du skrevet i?
Gjest person Skrevet 13. april 2017 #14 Skrevet 13. april 2017 jeg har lest på forskjellig tema her men har ikke spurt om noe direkte...det som forundrer meg er at de fleste her ser ut til å ha asperger syndrom. bare folk med den diagnose henger igjen i barndom og tegnefilm
Svartedauden Skrevet 13. april 2017 #15 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, person skrev: jeg har lest på forskjellig tema her men har ikke spurt om noe direkte...det som forundrer meg er at de fleste her ser ut til å ha asperger syndrom. bare folk med den diagnose henger igjen i barndom og tegnefilm Eller det at folk kan være utdannet og kan vite mye om temaet? Du virker litt bitter... 2
Gjest antbug Skrevet 13. april 2017 #16 Skrevet 13. april 2017 3 minutter siden, person skrev: jeg har søkt etter svar på forskjellige ting her inne men opplever at jeg ikke får noen ordentlige svar på ting. det blir liksom intellektualisert så veldig..og så reagerer jeg på disse fantasibildene som enkelte har..kan ikke folk være seg selv Jeg skjønner godt at det ikke frister å ha bilde av seg selv på et så stort nettsted. Tør eller vil du det selv? Nå virker du litt vrang, synes jeg. Jeg har i alle fall et ordentlig bilde. Ikke av meg selv, men en detalj fra soverommet mitt.
Gjest person Skrevet 13. april 2017 #17 Skrevet 13. april 2017 jeg lurer oppriktig på hvorfor voksne folk har tegneseriefigure som profilbilde? kan noen gi meg et godt svar på det
brownbrown Skrevet 13. april 2017 #18 Skrevet 13. april 2017 (endret) 54 minutter siden, person skrev: jeg er så dritt lei av alle her inne som skal liksom være så intelligente og svare så forferdelig bedrevitende og så surt dere svarer på alt. Og så de profilbildene deres..få dere noen ordentlige bilder og ikke bilder av fantasifigurer osv.. du summerte egentlig opp alle de bitre damene på kg, blir de fornærmet eller sint skal de måle intelligens med deg, hvem som er smartest og samtidig rette oppe skrivefeilene dine på forumet. Endret 13. april 2017 av brownbrown
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #20 Skrevet 13. april 2017 Hehe..det må være første klage på at ting er for intellektualisert her inne. Anonymkode: 662bc...615 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå