Gå til innhold

Hvordan er forholdet deres til eksene deres?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Total radiostillhet med min eks. Vi var sammen 10 år,jeg stolte 100% på henne,og fant ut at hun knullet rundt med andre menn bak ryggen min. 2 år siden det ble slutt, kuttet all kontakt, slettet hun og hele familien fra sosiale media og null meldinger. Verste er at vi bor i en liten by, bare 200 meter fra hverandre, men har heldigvis ikke sett henne mer enn en gang, og da bare jogget jeg en annen retning.
Verste er at jeg visste forholdet skrantet mot slutten, men hadde alltid sett for meg etter så mye som vi har delt av opplevelser at vi alltid skulle ha kontakt og følge hverandre gjennom livet...men det skjedde ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Generelt ikke-eksisterende. Han siste tror jeg faktisk kommer til å krysse gaten om vi sees. 

Anonymkode: d19c4...2ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har grei tone med begge. Er ti år siden det ble slutt med første, han har fått seg en snill kjæreste og de har to små barn sammen. Vi snakker på Facebook en gang i blant og han er nabo med bestevenninna nå så kommer nok til å se dem fremover når jeg besøker henne.

Andre eksen ble det slutt med for 7 år siden og vi har en grei tone og. Vet ikke helt hva han driver med, men vet han gikk på universitet et sted og har det fint. Bor et annet sted i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra min side, ikke eksisterende!

Hun driver fortsatt å sender bursdagsmeldinger, julekort osv.....selv om det var hun som gjorde slutt og "brøt" kontakten. Snodig!!

Anonymkode: e1b67...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tone med mine ekser. Er kun én jeg bare er på hils med. En er en god venn, og de øvrige kan jeg godt møtes og ta noen øl med. Trivelige folk alle sammen, vi passet bare ikke helt sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ingen ekser. Ble sammen med min nåværende ektemann da jeg var ung, og hadde ikke hatt noen ordentlig kjæreste før ham. 

Anonymkode: 4fbf9...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke-eksisterende, og halvveis awkward.

Hvorfor? De fleste har ebbet ut uten noen skikkelig samtale. Jeg har alltid hatt mye stolthet og vært redd for å legge følelsene på bordet, og som kjent er mange menn heller ikke superfan av å snakke om følelser. Så i de fleste tilfeller er det endel usnakket, men vi har begge gått videre.

Det er ingen jeg hater, og jeg tror heller ingen hater meg. 

Anonymkode: 7e66e...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke-eksisterende, og halvveis awkward.

Hvorfor? De fleste har ebbet ut uten noen skikkelig samtale. Jeg har alltid hatt mye stolthet og vært redd for å legge følelsene på bordet, og som kjent er mange menn heller ikke superfan av å snakke om følelser. Så i de fleste tilfeller er det endel usnakket, men vi har begge gått videre.

Det er ingen jeg hater, og jeg tror heller ingen hater meg. 

Anonymkode: 7e66e...b4a

Me too! Skulle i grunnen gjerne hatt kontakt eller vennskap med 1 av de, men blir ikke noe av :P 

Anonymkode: a4086...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Yvonne1234 skrev:

Jeg har kun et vanskelig forhold til en av dem. Har vurdert å flytte fra byen pga det. Hvis jeg en dag er uheldig å treffer på han så vil han ignorere meg. Og jeg vil ignorere han.

Han dumpet meg, men han er helt imot meg. Årsak til at han har imot meg: det er fordi jeg hadde følelser for han, og fortsatte et fuckfriendforhold med han ( han hadde mistet sine følelser for meg). Da han ville kutte tvert viste jeg følelser og ble lei meg. Han blokkerte meg på alt. Det er årsaken til at det er blitt slik.

Jeg føler at jeg har dummet meg så jævli ut med å vise følelser for en som ikke hadde noe følelser for meg. Jeg kunne ønske at forholdet var bedre. At han hadde vist forståelse for at alt ble vanskelig for meg, og at vi kunne skille våre veier på en måte som ikke gjorde det ubehagelig å støte på hveandre. Jeg forsøkte lenge å få han i dialog om det, men det var umulig. Det er vondt når et brudd ender på den måten. 

Herregud, skulle nesten tro at vi var samme person. Har opplevd akkurat det samme. <3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kontakt me barnefar han er en psykopat som ble annmeldt for vold . En annen prøvde adde meg på fb for 4 gang, orker ikke en som svikta meg da pappa døde . Den 3 Xn ingen kontakt .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, Yvonne1234 skrev:

Har du? Det er en trøst at vi er flere som har opplevd noe lignende. Det er så jævlig vondt å oppleve det at jeg har ikke ord for det.

Jeg har forstått og akseptert at han har funnet nye damer som han holder på med etter meg, men jeg synes det er helt ufattelig jævlig at det måtte bli avsluttet på den måten.  Jeg kunne ønske at han kunne heve hatten av litt, og sagt noen ord med litt rom for forståelse for hvor vanskelig det var for meg og mine følelser. Det har han bare ignorert.

Tenk om jeg treffer på han? . Har du truffet på din eks? Jeg har veldig lyst å flytte fra byen, men det blir feil med tanke på familie, og jobb. 

Jeg føler med deg <3. De som har opplevd et slikt type brudd vil slite ekstra med ubehag etterpå dersom man bor i samme område/ by. Det gjør ikke noe godt å skilles av slik. 

Vi tenker helt likt. Jeg har ikke sett min eks på 4 år, men vi bor i samme lille kommune. Tenker på det hver gang jeg er i byen å shopper, at gud forby at jeg treffer på han. Vet ærlig talt ikke helt hvordan jeg kommer til å reagere. Hjertet kommer til å være i halsen og jeg kommer til å svette oppover. Dessverre, så kommer han til å late som ingenting har skjedd. Si hei og sikkert prøve å få til en samtale. Nei, håper ikke det skjer. Har også lyst å flytte, men så tenker jeg at ikke f*** om han skal få styre mitt liv.

<3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi tenker helt likt. Jeg har ikke sett min eks på 4 år, men vi bor i samme lille kommune. Tenker på det hver gang jeg er i byen å shopper, at gud forby at jeg treffer på han. Vet ærlig talt ikke helt hvordan jeg kommer til å reagere. Hjertet kommer til å være i halsen og jeg kommer til å svette oppover. Dessverre, så kommer han til å late som ingenting har skjedd. Si hei og sikkert prøve å få til en samtale. Nei, håper ikke det skjer. Har også lyst å flytte, men så tenker jeg at ikke f*** om han skal få styre mitt liv.

<3

Da har vi det ganske likt. Og vi tenker ganske likt. Jeg kunne ønske at eksen min hadde tatt av seg "den store kronen" på hodet hans, og kunne tatt en prat med meg slik at det ikke skulle bli så vondt. Han ønsker ikke å prate med meg igjen. Jeg har forklart han at jeg fikk bare følelser for han, og at jeg kunne ønske at vi kunne rede ut av situasjonen vår på en bedre måte enn at det skulle være sur tone og bye. 

Jeg har lurt på om jeg skulle sende han en melding til om det. Men hva hjelper det? Jeg var inne på facebooken hans, og ser at han flørter villt med andre pene damer. Tror ikke situasjonen plager han. Det er kun meg som plages av at det ble et slikt type brudd.

Jeg vet at han vil unngå meg om han ser meg. Han vil ikke hilse. Jeg kunne ønske at selv om det ble et brudd at han kunne vist litt mer medfølelse for mine følelser. 

Ja, flytter vi.. er det lurt? Da er det oss selv som taper på det. Vi har jo gjerne våre liv her. Må ærlig innrømme at det er veldig fristende å flytte. Jeg unngår å gå i områder hvor jeg tror at jeg kan støte på han. Mulig du gjør det samme? 

Anonymkode: a7847...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke eksisterende, første var utro og planla utroskap, for å kontakte meg etterpå å spørre om jeg ville ha sex med han en siste gang, mens han var i et nytt forhold. Blokkert og orker ikke mer. Han andre krysser jeg gaten om jeg ser han, blir fysisk kvalm om jeg ser noen som har lik personlighet/utseende på tv og må bytte kanal. Bokstavelig talt, så blir jeg uvel av å tenke på begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Yvonne1234 skrev:

Da er jeg ikke alene om den ubehagelige vonde slutten. En trøst i situasjonen. 

Livet er for kort. At to ekser skal avslutte på en sur måte er livet for kort til. Det hadde vært mye lettere å gå videre om eksen hadde kunne skrevet at han hadde forståelse for hvor sort og vanskelig alt kan bli når det kommer til følelser. Jeg vet at det ville være galt å være facebookvenn med han. Men det beste er å kunne skilles av slik at det ikke blir sånn at man blir redd å treffe på hveandre. 

Det hadde det, om han siste ikke hadde laget seg en bruker her på forumet for å utlevere meg så personlig, at selv folk jeg ikke hadde snakket med på 5 år, ville ha gjenkjent meg. Eller "Jeg trodde det skulle bli oss til sommeren igjen" i det jeg hadde begynt å date en ny (som jeg forsåvidt elsker i dag, eier bolig og bil med, og lever ganske så lykkelig med), men bare den måten han avsluttet alt på, gjorde at jeg i dag er ekstremt bitter og skal man si, har lyst å legge et par rekeskall i gardinstanga på. 

Men det finnes jo håp, samboeren er venner med sine ekser (selv den som han var "utro" ((i hans øyne)) med), han var ærlig hele veien og bærte aldri nag. Eksene, eller de fleste (bortsett fra en som forsatt håper på at han vil komme tilbake) takler dette veldig fint, og alt er veldig rolig hos dem. De er nok av typen, om de skulle ha hatt barn, ville barnet ha vært fornøyd med hvor godt forhold de har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ekskjæreste er min beste venn, og jeg hans store kjærlighet. Jeg håper det ender godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Eneste jeg er venner med er eksen fra tenåra og eksen fra siste forhold. Henne er jeg venn med pga sønnen vår. Ellers hadde jeg nok ikke hatt kontakt med henne. De andre er fiender/har jeg ingen kontakt med. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Yvonne1234 skrev:

Eksen hadde gjort meg en stor big tjeneste på å komme meg videre hadde han bare kunne skrevet en linje om at han forsto mine følelser i den situasjonen, og at han håpet at jeg hadde det bra. Bare de ordene ville gjøre det lettere for meg om jeg skulle støte på han med uhell igjen. 

Det er utrolig hvor mye en liten beklagelse kan gjøre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et greit forhold til eksen. Vi var sammen i 19 år, og gift i 14 av dem. Vi ble skilt ifjor, etter at jeg ba om skilsmisse sommeren 2015. Først reagerte han med vantro og tårer, men etter at han hadde fått tygd på det noen måneder, innså han vel at det var det riktige å gjøre.

Det er mange ting ved eksen jeg ikke liker, han har noen mindre behagelige karaktertrekk ved seg. Men vi er skilt, jeg slipper å leve med det i det daglige nå, og jeg biter det i meg og oppfører meg vennlig, høflig og greit mot han, fordi vi har et barn sammen og samarbeide om det i større eller mindre grad resten av livet.

Hadde vi ikke hatt barn sammen, hadde det ikke gjort meg noenting å aldri utveksle et ord med han igjen.

Jeg har andre ekser, men kun noen få av dem er lagt til på Facebook. Han ene, som jeg vel må kalle mitt livs kjærlighet, hender det jeg chatter litt med om kvelden en gang i blant på FB. Ikke så ofte da, men vi har en viss kontakt, uten at det er noe mer enn det.

De andre eksene på FB prater jeg ikke med, og de bor også plasser som gjør at vi ikke tilfeldigvis går på hverandre på gata.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke så mange ekser, men det er okey.

Anonymkode: 88e88...086

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De 10 første gikk det greit. Så traff jeg en og det var ikke greit. Fra hans side.  Mye dritt. I dag er det jeg kjenner på forakt. 

Anonymkode: 0bda6...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...