Gå til innhold

Skravletråd November/Desember 2017


Minlillelykke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Hege899 skrev:

jeg takker for meg..Spiren endte i Sa :( lykke til videre ❤

Så trist å høre! Mange klemmer til deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hege899 skrev:

jeg takker for meg..Spiren endte i Sa :( lykke til videre ❤

:tristbla: Sender noen klemmer herfra også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Hege899 skrev:

jeg takker for meg..Spiren endte i Sa :( lykke til videre ❤

Sender deg mange mange klemmer ! <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+0 i dag, og termin blir vel i slutten av desember. Er det flere som er har termin sent i desember her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, prøvedokka skrev:

Jeg er 6+0 i dag, og termin blir vel i slutten av desember. Er det flere som er har termin sent i desember her? :)

Ja, jeg er akkurat en uke fremover deg og har termin 23 desember. Spent på om årets julefeiring blir på fødestua :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Julle94 skrev:

Ja, jeg er akkurat en uke fremover deg og har termin 23 desember. Spent på om årets julefeiring blir på fødestua :fnise:

Jeg lurer på om det er mulig å knipe igjen, så det blir januarbabis, men så er både jeg og søstera mi født før termin, så spørs om det blir julefeiring der, her også :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, prøvedokka skrev:

Jeg lurer på om det er mulig å knipe igjen, så det blir januarbabis, men så er både jeg og søstera mi født før termin, så spørs om det blir julefeiring der, her også :fnise: 

Førstegangs går som regel litt over😊 Men ja, desember nok ikke favoritt måneden å skulle få barn i 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Minlillelykke skrev:

Førstegangs går som regel litt over😊 Men ja, desember nok ikke favoritt måneden å skulle få barn i 🙈

Hehe, nei, men etter lange år med venting og prøverørs-sirkus, så tar jeg den mnd jeg får ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, prøvedokka skrev:

Hehe, nei, men etter lange år med venting og prøverørs-sirkus, så tar jeg den mnd jeg får ;) 

Det skjønner jeg godt da😊Det var slik vi tenkte med første også, som tok to år å få til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prøvedokka skrev:

Hehe, nei, men etter lange år med venting og prøverørs-sirkus, så tar jeg den mnd jeg får ;) 

Oh yes, her også! :jepp: Håper vi kommer i mål begge nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tennessee skrev:

Oh yes, her også! :jepp: Håper vi kommer i mål begge nå!

Ja, det håper jeg vrikelig! Jeg venter på svar på henvisning til tidlig UL i uke 8. Hvordan går det med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har mannen og jeg vært på tidlig ultralyd, for en fin opplevelse! Alt ble så virkelig når man så den lille med et hamrende hjerte og bevegelser i rykk og napp :hjerte: Lille er nesten 6cm lang, og jeg ble satt til 12+2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, prøvedokka skrev:

Ja, det håper jeg vrikelig! Jeg venter på svar på henvisning til tidlig UL i uke 8. Hvordan går det med deg? :)

Det går bra her, 14+2 i dag og magen er diger allerede :overrasket: Jeg lurer på hvordan det skal bli! Men med tvillinger og bare 158 på strømpelesten er det bare å forberede seg har jeg fått beskjed om :ler: 

Håper tidlig UL blir en fin opplevelse! 

2 timer siden, florette skrev:

I dag har mannen og jeg vært på tidlig ultralyd, for en fin opplevelse! Alt ble så virkelig når man så den lille med et hamrende hjerte og bevegelser i rykk og napp :hjerte: Lille er nesten 6cm lang, og jeg ble satt til 12+2 :)

Det er så vilt å se! Jeg hadde UL på 13+2 og det var en uvirkelig og helt magisk opplevelse! Godt å høre alt står bra til der inne!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tennessee skrev:

Det går bra her, 14+2 i dag og magen er diger allerede :overrasket: Jeg lurer på hvordan det skal bli! Men med tvillinger og bare 158 på strømpelesten er det bare å forberede seg har jeg fått beskjed om :ler: 

Håper tidlig UL blir en fin opplevelse! 

 

Åh, også tvillinger da! Heldig <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, prøvedokka skrev:

Åh, også tvillinger da! Heldig <3 

Ja, her blir det liv i heimen hvis alt går bra!! :hjerte::hjerte: 

Satte du inn et eller to egg? Her satte de inn to, i og med det var 3 IVF og vår aller siste sjanse i det offentlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Tennessee skrev:

Ja, her blir det liv i heimen hvis alt går bra!! :hjerte::hjerte: 

Satte du inn et eller to egg? Her satte de inn to, i og med det var 3 IVF og vår aller siste sjanse i det offentlige. 

Hos oss ble det kun satt inn ett, men så var det første forsøk og full klaff også :hoppendeglad: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, prøvedokka skrev:

Hos oss ble det kun satt inn ett, men så var det første forsøk og full klaff også :hoppendeglad: 

Så stas! Greit med litt medgang når veien er lang! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Tennessee skrev:

Så stas! Greit med litt medgang når veien er lang! :jepp:

Ja, nesten så det er for godt å til å være sant *bank i bordet* 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Slenger meg med her!

25 år, har samboer og bor på Østlandet. Endelig en spire som sitter etter to år med prøving! Fikk positiv test for et år siden, endte i SA.

9+0 i dag, og har allerede sett et bankende hjerte på ultralyd😍 Gynekolog sa termin 15.des, appen sier 21.des. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...