Gå til innhold

Nabo som hele tiden går over i vår hage og vår eiendom og snoker.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så kjipe dere er ts. Ikke rart det er mye dårlig naboskap der ute. Hva med å slå av en prat istedet? Bare hyggelig at naboen tar en tur over. Mens dere er helt paranoide om noen trakker over grensa deres. Jager dere også vekk katter som er så uheldig å krysse grensa deres?

Anonymkode: 90d77...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi har sagt I fri I klartekst flere ganger. Han går over og på dagtid ikke bare på kveld. Han er ikke dement, men en mann på 35 som virker ellers normal. Og hvorfor er vi kjipt når vi ønsker privatliv på egen eiendom? Må vi sitte med gardiner og persienner igjen forde naboen skal få lov å traske rundt? er forskjell på om naboen kommer for å prate, men ikke tråkker over nysådd plen, og vandrer rundt huset flere ganger I mnd. Det er en stor forskjell, jager så klart ikke katter. Det svaret der er det typiske svaret man får her på kg. Sier mer om deg enn om oss. 

Anonymkode: 2da2b...813

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver eneste gang han går på grensa deres hadde jeg kommet ut og spurt "hei, kan jeg hjelpe deg med noe" 

Hveeer gang... Han må jo temmelig kjapt begynne å synes det er pinlig. 

Hvis han ikke gir seg så blir nok en anmeldelse veien å gå, mannen kan jo være ustabil og farlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TraceBuster skrev:

Drit i å si i fra med "smil og latter" si i fra neste gang helt klinkende klart, utvetydig hva dere vil og mener. Gi også beskjed hva som blir konsekvens om dette ikke blir fulgt opp. Rolig og greit. Ikke uhøflig men hvertfall ikke høflig (utydelig). 

Jeg syntes ts skal få være den hun er. Jeg ville ikke gjort meg til slik du råder ts til å gjøre. Vær deg selv ts, og ikke gå rundt grøten og "gjør dere til" når dere skal si i fra til han som holder på sånn mot deg. Man skal måtte slippe og smile falskt eller stå og skrike for å bli hørt altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Jeg syntes ts skal få være den hun er. Jeg ville ikke gjort meg til slik du råder ts til å gjøre. Vær deg selv ts, og ikke gå rundt grøten og "gjør dere til" når dere skal si i fra til han som holder på sånn mot deg. Man skal måtte slippe og smile falskt eller stå og skrike for å bli hørt altså. 

Det var jo akkurat det TraceBuster skrev.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Ha ha ha. Herregud... :roll::ler: 

Hva er det du herreguder deg over? Du som har skrevet ''roman'' om han kjenningen din vet da veldig godt at enkelte må ha ting inn med t-skje.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...