Gå til innhold

Den franske kosmetologskolen


Linnie

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på litt informasjon fra den skolen, men finner ingenting på internet! Noen som vet noe om den??? Eller om hudpleie akademiet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !

Ring eller skriv til dem !

Den Franske kosmetologskole :

Odinsgate.1 0266 Oslo

Tlf : slettet - bruk telefonkatalogen.no - moderator

Holdt på å begynne der selv engang...

Hudpleiefagskolen eller Hudpleieakademiet kan du sikkert finne på opplysningen evt. telefonkatalogen hvis du bor i Oslo.

Men : Den Franske Kosmetologskolen skal visst være den med best kompetanse

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojojoj. gjorde jeg no ulovlig nå ?

er det galt å skrive telefonnummre ?

Isåfall,- mine beklagelser til de ansvarlige ....

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!!!! :D da skal jeg ta kontakt med de!!! Jeg sitter også igjen med intrykket om at de er de beste... Tok du en annen hudpleie skole isteden? eller droppet du det?

Trur forresten ikke det er ulovlig med tlf nr! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er nok ikke lovlig med telefonnummer eller e-mai-adresser her, så det blir sannsynligvis slettet når noen av moderatorene ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Linnie!

Bommert å sette inn telefonnr, men skal aldri gjenta seg..

Jeg har ikke gått noen av hudpleieskolene, men hadde veldig lyst. Var så i tvil at jeg ventet litt. Nå bor jeg ikke i Oslo lenger og det er ikke hudpleieutdannelse i mitt fylke.

Skal bli ingeniør i stedet :)

Men er fortsatt utroooolig opptatt av hudpleie og make-up. Kommer nok til å ta et kurs her og der etterhvert

Men har en venninne her som skal begynne på Kosmetologskolen i februar, hvis jeg ikke tar feil. Hun ser veldig fram til det :lol:

Snakket med en del hudpleiesalonger i Oslo for et par år siden,- de fleste sa at elever fra Kosmetologskolen var å foretrekke. Best pensum, flest eksamner : CIDESCO, o.l. Da har du større mulighet til å jobbe hvor du vil, også utlandet når du får de eksamene du skal ha.

Klem, Kattepus

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Takk for svar!!! Du vet ikke tilfeldigvis inter net adressen dems? jeg har søkt og søkt, men finner ingenting på de! Jeg er litt i tvil... gikk på modellakademiets make- up artist skole for et par år tilbake og det var en tvers igjennom dårlig skole! Er redd for å gå igjennom det samme en gang til!... men har ikke hørt så mange fine ting om hudpleie akademiet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

Jeg tror ikke Den Franske Kosmetologskolen har noen hjemmeside, har sjekket litt. Men du bør heller skrive til dem, evt. ringe (telefonkatalogen.no).

Hvis det er hudpleier / kosmetolog du vil bli, ta sjansen! Arbeidsmarkedet kan være sånn opp og ned, men de pleier å ha en god oversikt på skolene om ledige stillinger her og der. Du kan også starte for deg selv, krever mye arbeid, men liker man yrket er det sikkert ikke noe problem.

Ang make-up artist utd. : Det er sjanseløst å få jobb med sånt i Norge, mye vanskeligere enn hudpleie tror jeg. En venninne av meg tok sin utdannelse på Makeupartist-akademiet og hun fikk jobb i barnehage :x

Hudpleie er nok best å satse på der.

Du kan nok få lån og stipender tror jeg. Kontakt lånekassen.

Lykke til :D

Klem, Kattepus

Bare spør hvis det er no mer du lurer på :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...