AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #21 Skrevet 13. april 2017 Jeg liker veldig godt L'Oréal Voluminous ×5. Har brukt den i mange år, og resultatet blir helt perfekt hver gang. Eneste problemet er at på meg har den begynt å drysse (det gjorde den ikke tidligere), så mulig jeg må finne noe nytt. Anonymkode: a654a...d3d
Daiquiry Skrevet 13. april 2017 #22 Skrevet 13. april 2017 Denne er helt latterlig god 😊 http://m.sephora.com/product/P381000?skuId=1533439
MissPierce Skrevet 13. april 2017 #23 Skrevet 13. april 2017 Max Factor 2000 calorie. Ellers så har jeg kjøpt en i Sverige på Hypermat til 60,- som er kjempe god, men husker ikke hva den heter. Å det er slitt bort på min
Perle Skrevet 13. april 2017 #24 Skrevet 13. april 2017 Ble kjempepostivt overrasket over Maybelline Lash Sensational. Likte kosten og konsistensen. Klarer ikke klumpete mascara og kjempesvære børster. Denne kommer jeg til å kjøpe igjen, og det er det ytterst sjelden jeg gjør med mascaraer.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #25 Skrevet 13. april 2017 13 timer siden, neon_sun skrev: Max factor masterpiece. Den sorte ikke den eldre i gull. Det er den eneste mascaraen som funker på meg, har prøvd de fleste i alle prisklasser. Faktisk en veldig god mascara, har brukt chanel noen år, gode de og, men vil gå tilbake til billigvariantene.. masterpiece er egentlig den beste av de alle. Anonymkode: 73a70...19d
Gjest Elseby13 Skrevet 14. april 2017 #26 Skrevet 14. april 2017 De gamle er eldst så svaret blir Great lash (jepp den rosa og grønne). Den er verdens eldste maskara. Det er en grunn til at den knallgrønne flaska ennå holder stand.
Kamelia83 Skrevet 18. april 2017 #27 Skrevet 18. april 2017 Maybelline lash sensational er veldig god. Men jeg liker ikke så godt den vannfaste utgaven, den klumper mer. Den vanlige utgaven sitter veldig godt da
Beach Skrevet 19. april 2017 #28 Skrevet 19. april 2017 På 12. april 2017 den 0.25, AnonymBruker skrev: Vil anbefale deg å gå uten mascara. Billig dritt ødelegger mer enn det pynter desverre Anonymkode: c8170...1e7 I mange tilfeller vil jeg si meg enig i at sminke ikke bør velges ut fra pris(med mindre man har veldig lavt budsjett såklart), men kvalitet og ingredienser, men hva mascara angår er jeg uenig. Tror jeg har prøvd snart alle mascaraer på markedet, og mine vipper merker ikke noe til billig vs. dyr mascara. Det viktigste er at man fjerner mascaraen skånsomt, og ikke river og sliter i vippene. I tillegg hjelper det å ikke bruke vannfast - jeg opplever at det sliter mer. TS, jeg er fan av Max Factor sin Masterpiece, og Loreal sin Voluminous. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #29 Skrevet 19. april 2017 På 12.4.2017 den 21.19, AnonymBruker skrev: Det er ikke lov å teste kosmetiske ingredienser på dyr lengre, ei heller for L'Oréal, Maybelline eller Max Factor. Anonymkode: 3741d...be0 Det er jo noen smutthull i den regelen. Det er ikke lov å teste produktet på dyr, men ingrediensene er testet for seg selv. Disse merkene tester på dyr i andre land og kjøper man disse produktene i Norge så støtter man oppunder buisnessen. Anonymkode: 652d0...38e
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #30 Skrevet 19. april 2017 Jeg er veldig glad i makeupmekka sine! Hjelper deg ikke akkurat nå men ville registrert meg for å motta sms når de har happy hour salg. Ofte er 3-pack nedi 50kr. Beste billige mascaraen jeg har prøvd:) Tidligere likte jeg godt Gosh sin boombastic som jeg mener jeg pleide å kjøpe på vita for rundt en 150kr. Anonymkode: d2f8a...b57 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #32 Skrevet 23. april 2017 Dette er den beste jeg har prøvd - fra makeupmekka. Drysser ikke og er svært holdbar, klumper ikke, separerer vippene perfekt uten å gjøre de stive, de får fin bøy og blir lengre og tykkere, og faktisk - jeg er ikke flink å fjerne sminke om natten, men vippen har ikke brukket... og mine naturlige vipper har faktisk blitt lengre etter at jeg begynte med denne. Og nå er den på tilbud til bare 20 kr! Ikke la deg lure av den latterlig billige prisen, her får du masse mascara for pengene! https://www.makeupmekka.no/famous-mega-volume-mascara.html Anonymkode: df0ef...fb9 1
Jolene Skrevet 23. april 2017 #33 Skrevet 23. april 2017 Denne bruker jeg. Varer i 24 timer som den lover (har prøvd ), og drysser ikke. Jeg bruker også lang tid på å bruke den opp Har prøvd andre dyrere merker, og synes fortsatt denne er best.
Djungelvrål Skrevet 23. april 2017 #34 Skrevet 23. april 2017 Famous Mega Volume Mascara 1 20,- Mineral Matte Blush Hush Pink 1 20,- Blending Sponge Pink 1 39,- BB Cream SPF15(Medium) 1 15,- Premium Organic Lip Balm SPF15 Raspberry 1 20,- Brightening Triple Action Face Primer 1 20,- Hypnotic Metallics Single Highlighter - Glitz 1 20,- Nail Polish Remover Pads - Cherry 1 20,- Pro Water Resistant Kohl Pencil - Fresh Nude 1 10,- Frakt 29,- Fakturaavgift 0,- Totalsum 213,- Ups, der ble det bestilt endel sminke gitt, guuuud så billig! 9 produkter til 213 kr KUNDESERVICE 2
rosabanan Skrevet 25. april 2017 #35 Skrevet 25. april 2017 Siden smaken er som baken - delt i to, så kan jeg ikke komme med en direkte anbefaling. Og hva er en billig mascara? Har vel kjøpt 1 dior mascara (eller lignende) i mitt liv, og det er noe av det dårligste jeg har kjøpt. Jeg kjøper som regel mascaraene mine på enten vakker.no eller blivakker.no. De har bra priser og fri frakt (tror begge har det). Uansett, på vakker.no så har de noen ganger helt sykt bra priser. Kjøpte 10 mascaraer for et par måneder siden på vakker.no for 23 kr stykket (!!). Og dette var av et vanlig merke (type maybelline, l'oreal eller lignende). Jeg kjøper gjerne forskjellige typer mascaraer fra hver gang, avhengig av tilbud.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå