AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Del Skrevet 10. april 2017 Jeg har lyst til å overraske tantebarna mine med å være påskehare med påskeegg. Er selvfølgelig for sent ute nå til å kjøpe kostyme, men er det noen som har noe forslag til hvordan jeg kan lage det av noe jeg har hjemme? Hjernen ble plutselig helt b l a n k 🐣🐰😃 Anonymkode: b5534...561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Del Skrevet 10. april 2017 Har du Jysk i nærheten av deg? Der har de nervøs velur og fleesetepper i hvitt som du kan sy av - uten at det koster en formue. Ellers må du finne noe hvitt du har i skapet. Der vet ikke vi hva du har. Anonymkode: 42798...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #3 Del Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du Jysk i nærheten av deg? Der har de nervøs velur og fleesetepper i hvitt som du kan sy av - uten at det koster en formue. Ellers må du finne noe hvitt du har i skapet. Der vet ikke vi hva du har. Anonymkode: 42798...809 Takk for svar, men jeg har dessverre ikke symaskin heller, men det var et godt forslag. Får få noen til å sy til meg til neste år 🙂 Anonymkode: b5534...561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Del Skrevet 10. april 2017 Du trenger en tights eller strømpebukse, og en langermet genser + evt en body/ badedrakt. Har du alt dette i (helst) samme farge? Enten hvit, rosa, grå, beige, brun eller svart? Du trenger noe å lage hale med (feks bomull presset sammen til en ball inni en bit av en tynnstrømpebukse el.l., og syes deretter fast i baken på bodyen). Lag ører av noe stoff du har liggende eller av et par ankelsokker el.l. som du stiver opp med papp, og fester i håret. Har du evt en hårbøyle å feste ørene på? Smink deg med rosa snute, værhår etc. Anonymkode: 8a93b...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Del Skrevet 10. april 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst til å overraske tantebarna mine med å være påskehare med påskeegg. Er selvfølgelig for sent ute nå til å kjøpe kostyme, men er det noen som har noe forslag til hvordan jeg kan lage det av noe jeg har hjemme? Hjernen ble plutselig helt b l a n k 🐣🐰😃 Anonymkode: b5534...561 Hva har du hjemme av formingsmateriell? Anonymkode: 8a93b...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #6 Del Skrevet 10. april 2017 Har du en fleecejakke/ badekåpe el.l med hette? Da kan du enkelt sy på / feste ører på hetta Anonymkode: 8a93b...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #7 Del Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger en tights eller strømpebukse, og en langermet genser + evt en body/ badedrakt. Har du alt dette i (helst) samme farge? Enten hvit, rosa, grå, beige, brun eller svart? Du trenger noe å lage hale med (feks bomull presset sammen til en ball inni en bit av en tynnstrømpebukse el.l., og syes deretter fast i baken på bodyen). Lag ører av noe stoff du har liggende eller av et par ankelsokker el.l. som du stiver opp med papp, og fester i håret. Har du evt en hårbøyle å feste ørene på? Smink deg med rosa snute, værhår etc. Anonymkode: 8a93b...027 Supert👍 Takk, da tror jeg at jeg skal greie å skrape sammen noe. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva har du hjemme av formingsmateriell? Anonymkode: 8a93b...027 Hehe, skjønner at jeg ikke er dronninga av tekstiler for dette skjønte jeg ikke hva du mente med en gang 🤣 Anonymkode: b5534...561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #8 Del Skrevet 10. april 2017 Kanskje har du en pysjamas som egner seg? Anonymkode: 8a93b...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #9 Del Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du en fleecejakke/ badekåpe el.l med hette? Da kan du enkelt sy på / feste ører på hetta Anonymkode: 8a93b...027 Supert 👍 Anonymkode: b5534...561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #10 Del Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Supert👍 Takk, da tror jeg at jeg skal greie å skrape sammen noe. Hehe, skjønner at jeg ikke er dronninga av tekstiler for dette skjønte jeg ikke hva du mente med en gang 🤣 Anonymkode: b5534...561 Formingsmateriell= Bomull, piperensere, limpistol kartong/ papp osv. Lykke til Anonymkode: 8a93b...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #11 Del Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Formingsmateriell= Bomull, piperensere, limpistol kartong/ papp osv. Lykke til Anonymkode: 8a93b...027 Tusen takk 💐 Go påske 🐣 Anonymkode: b5534...561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #12 Del Skrevet 10. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger en tights eller strømpebukse, og en langermet genser + evt en body/ badedrakt. Har du alt dette i (helst) samme farge? Enten hvit, rosa, grå, beige, brun eller svart? Du trenger noe å lage hale med (feks bomull presset sammen til en ball inni en bit av en tynnstrømpebukse el.l., og syes deretter fast i baken på bodyen). Lag ører av noe stoff du har liggende eller av et par ankelsokker el.l. som du stiver opp med papp, og fester i håret. Har du evt en hårbøyle å feste ørene på? Smink deg med rosa snute, værhår etc. Anonymkode: 8a93b...027 Har du ikke body/ badedrakt, kan du jo bruke en lang topp eller en tunika i steden Anonymkode: 8a93b...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #13 Del Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk 💐 Go påske 🐣 Anonymkode: b5534...561 Tusen takk God påske Anonymkode: 8a93b...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #14 Del Skrevet 10. april 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, men jeg har dessverre ikke symaskin heller, men det var et godt forslag. Får få noen til å sy til meg til neste år 🙂 Anonymkode: b5534...561 Du kan fint sy for hånd, uten symaskin. Anonymkode: 42798...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå