Gå til innhold

Forslag til å lage kanindrakt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å overraske tantebarna mine med å være påskehare med påskeegg. Er selvfølgelig for sent ute nå til å kjøpe kostyme, men er det noen som har noe forslag til hvordan jeg kan lage det av noe jeg har hjemme? Hjernen ble plutselig helt b l a n k 

🐣🐰😃

Anonymkode: b5534...561

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du Jysk i nærheten av deg? Der har de nervøs velur og fleesetepper i hvitt som du kan sy av - uten at det koster en formue.

Ellers må du finne noe hvitt du har i skapet. Der vet ikke vi hva du har. 

Anonymkode: 42798...809

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du Jysk i nærheten av deg? Der har de nervøs velur og fleesetepper i hvitt som du kan sy av - uten at det koster en formue.

Ellers må du finne noe hvitt du har i skapet. Der vet ikke vi hva du har. 

Takk for svar, men jeg har dessverre ikke symaskin heller, men det var et godt forslag. Får få noen til å sy til meg til neste år 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger en tights eller strømpebukse, og en langermet genser + evt en body/ badedrakt. Har du alt dette i (helst) samme farge? Enten hvit, rosa, grå, beige, brun eller svart?

Du trenger noe å lage hale med (feks bomull presset sammen til en ball inni en bit av en tynnstrømpebukse el.l., og syes deretter fast i baken på bodyen).

Lag ører av noe stoff du har liggende eller av et par ankelsokker el.l. som du stiver opp med papp, og fester i håret. Har du evt en hårbøyle å feste ørene på?

Smink  deg med rosa snute, værhår etc.

Anonymkode: 8a93b...027

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst til å overraske tantebarna mine med å være påskehare med påskeegg. Er selvfølgelig for sent ute nå til å kjøpe kostyme, men er det noen som har noe forslag til hvordan jeg kan lage det av noe jeg har hjemme? Hjernen ble plutselig helt b l a n k 

🐣🐰😃

Hva har du hjemme av formingsmateriell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en fleecejakke/ badekåpe el.l med hette? Da kan du enkelt sy på / feste ører på hetta :)

Bilderesultat for kanindrakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger en tights eller strømpebukse, og en langermet genser + evt en body/ badedrakt. Har du alt dette i (helst) samme farge? Enten hvit, rosa, grå, beige, brun eller svart?

Du trenger noe å lage hale med (feks bomull presset sammen til en ball inni en bit av en tynnstrømpebukse el.l., og syes deretter fast i baken på bodyen).

Lag ører av noe stoff du har liggende eller av et par ankelsokker el.l. som du stiver opp med papp, og fester i håret. Har du evt en hårbøyle å feste ørene på?

Supert👍 Takk, da tror jeg at jeg skal greie å skrape sammen noe.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du hjemme av formingsmateriell?

Hehe, skjønner at jeg ikke er dronninga av tekstiler for dette skjønte jeg ikke hva du mente med en gang 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje har du en pysjamas som egner seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en fleecejakke/ badekåpe el.l med hette? Da kan du enkelt sy på / feste ører på hetta :)

Bilderesultat for kanindrakt

Supert 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Supert👍 Takk, da tror jeg at jeg skal greie å skrape sammen noe.

Hehe, skjønner at jeg ikke er dronninga av tekstiler for dette skjønte jeg ikke hva du mente med en gang 🤣

Formingsmateriell= Bomull, piperensere, limpistol kartong/ papp osv.

Lykke til :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formingsmateriell= Bomull, piperensere, limpistol kartong/ papp osv.

Lykke til :blomst:

Tusen takk 💐 Go påske 🐣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke body/ badedrakt, kan du jo bruke en lang topp eller en tunika i steden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tusen takk 💐 Go påske 🐣

Tusen takk :blomst:

God påske :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, men jeg har dessverre ikke symaskin heller, men det var et godt forslag. Får få noen til å sy til meg til neste år 🙂

Du kan fint sy for hånd, uten symaskin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...