Gå til innhold

Ufin gave.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 10.4.2017 den 15.57, ValarMorghulis skrev:

Eeh. Hæ? Stemningen mellom deg og din venninne blir dårlig fordi du fikk en gave hos henne som ikke var helt din stil? Tuller du eller? 

Nei? Å gi bort en morgenkåpe som ser helt grusom ut er ufint gjort.

Anonymkode: e96d5...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 10.4.2017 den 16.03, HappyWaffle skrev:

Bortskjemt er du. Her får du en GAVE fra venninne din som hun har gledet seg til å gi deg, å så er du respektløs og sutrete tilbake? Hyggelig du er da. 

Her skulle du svelget en kamel, takket for gaven med et smil og en klem. 

Hvis jeg ga deg en bokser, eller en truse som du ikke syntes var fin, hva ville du sagt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.4.2017 den 16.39, AnonymBruker skrev:

Mener du at hun gav deg en morgenkåpe hun visste du ville mislike? Eller hva? Dette skjønte jeg ikke. Om venninnen din trodde du ville like den og gledet seg til å gi den, så oppfører du deg veldig selvsentrert. Er virkelig ikke vennskapet deres mer verdt enn en morgenkåpe som ikke falt i smak? Hvordan overlever vennskapene dine når du går gjennom livskriser eller andre faktiske problemer?

Anonymkode: 50c34...fe1

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg ga deg en bokser, eller en truse som du ikke syntes var fin, hva ville du sagt?

Tusen takk :) 

er nemlig ikke så høy på meg sjøl at jeg føler for å hakke på gaver. Har lært fra da jeg var liten at man takker for gavene man får. 

Endret av HappyWaffle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.4.2017 den 16.43, marengsi skrev:

Haha så teit. Er det så nøye hva du får i gave av din venninne? Har du ikke nok penger selv til å kjøpe hva du vil ha?

Jo, men jeg vil ha meg frabedt å bli gitt ting som noen åpenbart vet man ikke liker. 
Det virker som om personen gir det bort bare for å forsøke å "nå inn" på en eller annen måte og jeg er ikke bortskjemt som en annen skrev. Kanskje litt, men ikke sånn veldig. Ikke så bortskjemt at jeg ville klagd på det jeg nå klager på (det blir første gangen isåfall). ;)

Jo, jeg har det, men da ville jeg ikke valgt en morgenkåpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men jeg vil ha meg frabedt å bli gitt ting som noen åpenbart vet man ikke liker. 
Det virker som om personen gir det bort bare for å forsøke å "nå inn" på en eller annen måte og jeg er ikke bortskjemt som en annen skrev. Kanskje litt, men ikke sånn veldig. Ikke så bortskjemt at jeg ville klagd på det jeg nå klager på (det blir første gangen isåfall). ;)

Jo, jeg har det, men da ville jeg ikke valgt en morgenkåpe. 

Sutrete 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 10.4.2017 den 16.16, Salka skrev:

Ufin gave. Nå trodde jeg du var feit og hun hadde gitt deg en badevekt. 

Ok? He he... Så du mener at det ikke er tilfellet iallefall? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, plastfolien skrev:

Spent på oppdatering her! Hvordan har det gått?

Jeg orket ikke si noe på det. Jeg sa bare takk og latet som jeg likte den (det er visst det som er høflig). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg orket ikke si noe på det. Jeg sa bare takk og latet som jeg likte den (det er visst det som er høflig). 

Du har dårlig oppdragelse eller dårlige sosiale antenner dersom du mener noe annet en at man takker for gaver selv om man ikke liker dem. Herregud så bortskjemt du virker 

Anonymkode: 120e7...f81

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.4.2017 den 16.22, AnonymBruker skrev:

Her er jeg enig med alle over. Du sier hun kjenner deg godt nok til å vite hva du liker, men det er jo helt tydelig at hun ikke helt har skjønt det. Å bli sint fordi en gave ikke var din smak er drittungeoppførsel, rett og slett.

Anonymkode: 68626...b77

Sint ja. Jeg ble kjempe sint, med god grun. Jeg syntes det er unødvendig å gi bort noe når man vet at det ikke faller i smak.
Hva skal man si mener du? Æsj, den var ikke noe fin, håper du gir bort noe som er fint neste gang du gir bort noe (som isåfall blir en av få ganger noen gidder å gi bort en gave). :ler:

Nei, jeg syntes ikke det er en drittungeoppførsel å bli irritert/sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 11.4.2017 den 16.40, Snuppah00 skrev:

Du ble forbanna faktisk. Yikes! Jeg mener,  vi kan alle bombe totalt på gaver. Det er jo ikke så lett. Det har du sikkert gjort selv, hvor noen ikke likt det du ga de, men man blir da ikke forbanna og lager dårlig stemning. Herrefred! 

Håper seriøst du er et troll. For slik oppførsel hører ikke hjemme noen plass!

Ja, jeg ble det og er det fortsatt. Omg. :roll: 
Ikke er jeg et troll heller, men takk som påpeker det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, HappyWaffle skrev:

Sutrete 

Fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi?

Fordi du ikke klarer å evne å se at venninnen din prøvde å gi deg noe fint. Du tenker kun på din egen egoisme som ikke takler å få noe som du ikke liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, HappyWaffle skrev:

Fordi du ikke klarer å evne å se at venninnen din prøvde å gi deg noe fint. Du tenker kun på din egen egoisme som ikke takler å få noe som du ikke liker. 

Du kjenner jo ikke henne, så det kan ikke du vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.4.2017 den 16.14, Runnershigh skrev:

Hun kjøpet deg en dyr morgenkåpe som du la merke til at hun GLEDET seg til å gi deg.  Og du responderer med å bli oppgitt og forbannet pga av feil farge og lengde? Ikke rart det er dårlig stemning... 

Kjenner du henne siden du vet at noen gledet seg til det? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 10.4.2017 den 16.03, HappyWaffle skrev:

Bortskjemt er du. Her får du en GAVE fra venninne din som hun har gledet seg til å gi deg, å så er du respektløs og sutrete tilbake? Hyggelig du er da. 

Her skulle du svelget en kamel, takket for gaven med et smil og en klem. 

Man smilte og takket selvklart, det er jo vanlig høflighet, men som anonym skrev, og som poenget er: så hun gir bort dette fordi hun visste at jeg ikke ville like den. Nå skjønner jeg hvorfor noen jeg kjenner ikke gidder å si takk annet enn å le hvis de får en sånn type "gave".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelig med påskeferie?

Anonymkode: 5ffd3...ed0

Nei, det er sant. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man smilte og takket selvklart, det er jo vanlig høflighet, men som anonym skrev, og som poenget er: så hun gir bort dette fordi hun visste at jeg ikke ville like den. Nå skjønner jeg hvorfor noen jeg kjenner ikke gidder å si takk annet enn å le hvis de får en sånn type "gave".

Øh. Har det falt deg inn at det kanskje kunne være en tullegave? Du er jaggu hårsår 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du henne siden du vet at noen gledet seg til det? :P 

TS skriver jo i innlegget " Det var en ganske dyr morgenkåpe og jeg så at hun gledet seg til å gi den bort..."

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...