Gå til innhold

Fant penger, ikke mine, skal jeg beholde?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Behold pengene. Det man ikke vet har man ikke vondt av.

Anonymkode: 1b29d...678

Nettopp! Jeg kommer jo selvsagt aldri til å si det

Anonymkode: 83222...3a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Sammenligningen din er vås.

Men gjør deg til kjeltring og underslå din egen søsters gaver..og håp hun aldri får greie på det. Da mister du kanskje en søster...

Og jeg gjentar..da er du råtten! 

Min mening!

Hva om jeg bare legger dem tilbake der jeg fant dem, så kan de ligge der til vi begge blir gamle og grå?

Kan jo gjøre en mellomting, har en 500-lapp i lommeboka, kan bytte dem, hun kommer ikke til å huske hva hun fikk..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde tatt dem. Men nå er ikke jeg så begeistret for søsteren min så jeg hadde i tillegg kost meg med dem.

Anonymkode: 7c465...00f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Sammenligningen din er vås.

Men gjør deg til kjeltring og underslå din egen søsters gaver..og håp hun aldri får greie på det. Da mister du kanskje en søster...

Og jeg gjentar..da er du råtten! 

Min mening!

Mister vel ikke søsteren min om hun ikke får vite noe! Og det får hun ikke, tror du hun har installert skjult kamera her, eller?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er helt sjokkert over hvor mange som sier det er greit å beholde pengene. Det er selvfølgelig ikke greit! Det at hun har glemt dem betyr ikke at hun ikke har behov for dem, og det gjør dem heller ikke dine! 

Anonymkode: c6014...e5e

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva om jeg bare legger dem tilbake der jeg fant dem, så kan de ligge der til vi begge blir gamle og grå?

Kan jo gjøre en mellomting, har en 500-lapp i lommeboka, kan bytte dem, hun kommer ikke til å huske hva hun fikk..

Det du gjør er vel for pokker å gi det til din søster og si...se hva jeg fant. Det er til deg.

Og være glad på vegne av ditt eget kjøtt og blod.

Du verden...er'e mulig??

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mister vel ikke søsteren min om hun ikke får vite noe! Og det får hun ikke, tror du hun har installert skjult kamera her, eller?

Har vel å gjøre med ærlighet overfor en av sine nærmeste! Ja?

Og alt kan oppdages og avsløres før eller siden.

Hjelpes så mange uærlige det er som vil underslå det man vet er andres, sine nærmeste,  verdier.

Orker ikke snakke med dere...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si noe sånt som 

"Hei, jeg fant denne kovolutten til deg fra farfar. Hadde det ikke vært hyggelig å finne på noe sammen?" 

Og så drar dere på café eller whatever

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ville jo tydelegvis ikke ha dem!

Så at hun har glemt noe = hun vil ikke ha det? Håper noen bruker den logikken mot deg en gang og stjeler noe fra deg.

Anonymkode: 4bcc6...3ec

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ryddet litt i skuffer "hjemme", der fant jeg en konvolutt med bursdagskort og en 1000-lapp inni fra farfar, han pleide alltid å gi penger. Men dette var altså til storesøsteren min.

MEN det er fra, hold dere fast nå, 2009!! Hun kommer jo ikke til å savne de pengene, jeg mener, når hun bare la dem ned og glemte dem!?

Var dette tilfeldigvis i skuffer i et møbel som din søster brukte mens hun bodde i barndomshjemmet?

I såfall har du snoket i hennes ting.

Anonymkode: 0be6c...0f2

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eller var dette hjemme hos dine foreldre, i deres møbler?

Man skal ikke snoke i andres eiendeler og andres skuffer og skap. Hva mener dine foreldre om det som du gjør?

Anonymkode: 0be6c...0f2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ryddet litt i skuffer "hjemme", der fant jeg en konvolutt med bursdagskort og en 1000-lapp inni fra farfar, han pleide alltid å gi penger. Men dette var altså til storesøsteren min.

MEN det er fra, hold dere fast nå, 2009!! Hun kommer jo ikke til å savne de pengene, jeg mener, når hun bare la dem ned og glemte dem!?

Hvor er "hjemme"? Mener du barndomshjemmet? Hvis dine foreldre lever, har du ingenting med å rydde, som du kaller det, i deres ting. Hvis dette gjelder et dødsbo, skal søsken gjøre dette sammen. Uansett er det tyveri å ta noe som tilhører en annen. Er det vanskelig å forstå? Disse pengene er en gave fra farfar til din søster. Er du sjalu? Har du aldri fått gaver fra din farfar?

Tilføyelse: Hvorfor skriver dere ikke med nick, dere som synes det er helt greit eller direkte oppfordrer TS til å beholde pengene?

Endret av Arabella
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hennes penger! Ikke dine! Hva for slags fæl kjerring er du egentlig, TS? 

Anonymkode: 15bef...df3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ville jo tydelegvis ikke ha dem!

:balltre:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, selvsagt skal du ikke ta dem! Jeg er helt sjokkert over at det er så mange som mener det er greit. Bedritne mennesker!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dere som svarer her har moral som ei bskgårdskatte og med fullstendig mangel på samvittighet.Forkastelig.  Ikke rart verden er ett jævlig sted. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt sjokkert over hvor mange som sier det er greit å beholde pengene. Det er selvfølgelig ikke greit! Det at hun har glemt dem betyr ikke at hun ikke har behov for dem, og det gjør dem heller ikke dine! 

Anonymkode: c6014...e5e

Når det er så mange år siden må det vel være foreldet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Jerry Lee skrev:

Har vel å gjøre med ærlighet overfor en av sine nærmeste! Ja?

Og alt kan oppdages og avsløres før eller siden.

Hjelpes så mange uærlige det er som vil underslå det man vet er andres, sine nærmeste,  verdier.

Orker ikke snakke med dere...

Hadde det vært fra nå i jula eller noe hadde jeg jo aldri tatt det, men det er åtte år siden!!

Og hun har åpenbart ikke brydd seg nok om det, for alt jeg vet gadd hun ikke engang åpne konvolutten eller kortet! Når man er så utakknemlig kan man vel bare ha det så godt?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...