AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Del Skrevet 10. april 2017 Ryddet litt i skuffer "hjemme", der fant jeg en konvolutt med bursdagskort og en 1000-lapp inni fra farfar, han pleide alltid å gi penger. Men dette var altså til storesøsteren min. MEN det er fra, hold dere fast nå, 2009!! Hun kommer jo ikke til å savne de pengene, jeg mener, når hun bare la dem ned og glemte dem!? Anonymkode: 83222...3a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Del Skrevet 10. april 2017 For meg hadde det kommet an på den økonomiske situasjonen. Den gang jeg hadde full jobb kunne jeg aldri tatt penger fra andre sånn. Etter at jeg har slitt økonomisk noen år hadde jeg glatt tatt pengene selv. Eneste unntaket er om søsteren min hadde slitt enda mer, da hadde jeg gitt henne pengene. Anonymkode: 224c9...284 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg cmd Skrevet 10. april 2017 Populært innlegg #3 Del Skrevet 10. april 2017 Det er gave. Gi til henne selvom den er fra 2009. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Del Skrevet 10. april 2017 Kanskje din søster gir deg finnerlønn, hvis hun har lett etter konvolutten uten å finne den eller hvis hun har forlagt den el.l. Hør med henne Anonymkode: 0be6c...0f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 10. april 2017 #5 Del Skrevet 10. april 2017 Du får sette deg selv i søsteren din sin situasjon, ville du likt om hun beholdt de? Jeg hadde ikke klart å beholde/bruke de selv. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. april 2017 #6 Del Skrevet 10. april 2017 Din søsters gave. Sørg for at hun får den! Vil du stjele fra din egen søster??? Hvis ja....råttent!!! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. april 2017 #7 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) Det er din søsters penger, gi dem til henne. Endret 10. april 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #8 Del Skrevet 10. april 2017 Hadde glatt brukt dem selv, men så er jo jeg en drittsekk. Anonymkode: 18bfb...891 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaha Skrevet 10. april 2017 #9 Del Skrevet 10. april 2017 Gi det til søsteren din du, tenk så glad hun blir for å se kortet fra farfar(med penger) i etter så lang tid. Det er ikke verdt å gjøre seg til tyv for 1000 kr 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #10 Del Skrevet 10. april 2017 11 minutter siden, Jerry Lee skrev: Din søsters gave. Sørg for at hun får den! Vil du stjele fra din egen søster??? Hvis ja....råttent!!! 11 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Det er din søsters penger, gi dem til henne. Alvorlig talt, om jeg ikke hadde funnet dem ville de lagt der i mange tiår til, sikkert helt til tusenlappen hadde vært uten verdi, inflasjon er en ting, at seddelen kunne vært utgått er en annen. Så i praksis er dette som å finne penger på gata. Hun har dessuten bedre økonomi enn meg og har ikke så mye bruk for de pengene.. Anonymkode: 83222...3a4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 10. april 2017 #11 Del Skrevet 10. april 2017 Bruk dem selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Amaha Skrevet 10. april 2017 Populært innlegg #12 Del Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alvorlig talt, om jeg ikke hadde funnet dem ville de lagt der i mange tiår til, sikkert helt til tusenlappen hadde vært uten verdi, inflasjon er en ting, at seddelen kunne vært utgått er en annen. Så i praksis er dette som å finne penger på gata. Hun har dessuten bedre økonomi enn meg og har ikke så mye bruk for de pengene.. Anonymkode: 83222...3a4 Du synes med andre ord du fortjener gaven hennes? Det er sært... 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #13 Del Skrevet 10. april 2017 De hadde jeg ikke tatt Anonymkode: f767c...739 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. april 2017 #14 Del Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alvorlig talt, om jeg ikke hadde funnet dem ville de lagt der i mange tiår til, sikkert helt til tusenlappen hadde vært uten verdi, inflasjon er en ting, at seddelen kunne vært utgått er en annen. Så i praksis er dette som å finne penger på gata. Hun har dessuten bedre økonomi enn meg og har ikke så mye bruk for de pengene.. Anonymkode: 83222...3a4 Sammenligningen din er vås. Men gjør deg til kjeltring og underslå din egen søsters gaver..og håp hun aldri får greie på det. Da mister du kanskje en søster... Og jeg gjentar..da er du råtten! Min mening! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #15 Del Skrevet 10. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alvorlig talt, om jeg ikke hadde funnet dem ville de lagt der i mange tiår til, sikkert helt til tusenlappen hadde vært uten verdi, inflasjon er en ting, at seddelen kunne vært utgått er en annen. Så i praksis er dette som å finne penger på gata. Hun har dessuten bedre økonomi enn meg og har ikke så mye bruk for de pengene.. Anonymkode: 83222...3a4 Hvorfor spør du når du har svaret? Jeg hadde tatt de uten dårlig samvittighet 😊🙋 Anonymkode: 2a3d2...cf8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #16 Del Skrevet 10. april 2017 Behold pengene. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Anonymkode: 1b29d...678 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #17 Del Skrevet 10. april 2017 7 minutter siden, Amaha skrev: Du synes med andre ord du fortjener gaven hennes? Det er sært... Hun ville jo tydelegvis ikke ha dem! Anonymkode: 83222...3a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunamuna Skrevet 10. april 2017 #18 Del Skrevet 10. april 2017 Jeg liker ikke moralen og holdningene dine. Dette er din søsters penger, og det bør det fortsette å være. Det eneste riktige her er å gi dem til henne. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #19 Del Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Behold pengene. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Anonymkode: 1b29d...678 Enig. Anonymkode: 5349f...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. april 2017 #20 Del Skrevet 10. april 2017 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Sammenligningen din er vås. Men gjør deg til kjeltring og underslå din egen søsters gaver..og håp hun aldri får greie på det. Da mister du kanskje en søster... Og jeg gjentar..da er du råtten! Min mening! 100% enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå