Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, #Sunrise skrev:

ja :P usikker på om jeg skal trekke den noe lenger eller godta det :P 

:ler:  Er vinne ordet du tenkte på? Eller et synonym?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Zenobia skrev:

:ler:  Er vinne ordet du tenkte på? Eller et synonym?

ordet er vinne :P men ble liksom usikker på reglene :P 

• Liker 2
Skrevet

Grattis, Zeno! :nordvesta:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, #Sunrise skrev:

ordet er vinne :P men ble liksom usikker på reglene :P 

Tusen takk for fin oppgave :blomst: 

Gratulerer @Zenobia :blomst: 

• Liker 1
Skrevet

Men hvordan er reglene i forhold til å nevne ordet i et spørsmål?

for eksempel hvis ordet er sykkelveske, å det blir spurt "er det større enn en sykkelveske?"

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Grattis, Zeno! :nordvesta:

Neinei, det er @An0nymBruker som skal gratuleres! Ja, @#Sunrise du kunne godtatt hennes svar (jeg forstod ikke at det var det du spurte om :blush:  )

Gratulere! :nordvesta:@An0nymBruker

• Liker 1
Skrevet

Neinei, det er @An0nymBruker som skal gratuleres! Ja, @#Sunrise du kunne godtatt hennes svar (jeg forstod ikke at det var det du spurte om :blush:  )

Tusen takk :blomst: Men jeg mener at du er vinneren,  ettersom du stilte spørsmålet slik som du gjorde :blomst: 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Tusen takk for fin oppgave :blomst: 

Gratulerer @Zenobia :blomst: 

Nei, det var du som tok den :nordvesta:  Gratulere!

1 minutt siden, #Sunrise skrev:

for eksempel hvis ordet er sykkelveske, å det blir spurt "er det større enn en sykkelveske?"

Nevner de ordet i et spørsmål, ville jeg vært såpass rund i kantene at jeg sier at de traff. Nå er jo sykkelveske gjennomgående et slikt standardspørsmål, men jeg skjønner hva du mener.

Hva synes dere?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Tusen takk :blomst: Men jeg mener at du er vinneren,  ettersom du stilte spørsmålet slik som du gjorde :blomst: 

Nei, det er iallfall direkte feil. Gi deg nå ;)

• Liker 1
Skrevet

Nei, det var du som tok den :nordvesta:  Gratulere!

Nevner de ordet i et spørsmål, ville jeg vært såpass rund i kantene at jeg sier at de traff. Nå er jo sykkelveske gjennomgående et slikt standardspørsmål, men jeg skjønner hva du mener.

Hva synes dere?

Tusen takk :klemmer:  Jeg er enig i  at hvis  løsningsordet nevnes i et spørsmål, så kan det godtas som riktig svar på oppgaven :) 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Zenobia skrev:

Nei, det er iallfall direkte feil. Gi deg nå ;)

Ok :) Tusen takk :blomst: 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, An0nymBruker skrev:

# 10 Har det å gjøre med å vinne?

Vinne er riktig svar!

Gratulere, @An0nymBruker :nordvesta:

Sånn ville jeg ha svart. Ellers blir det jo bare flisespikkeri og paragrafrytteri.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Zenobia skrev:

Å, det la jeg ikke merke til en gang. Litt trøtt, ja. :fnise: Grattis @An0nymBruker:nordvesta:

• Liker 2
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Zenobia skrev:

Vinne er riktig svar!

Sånn ville jeg ha svart. Ellers blir det jo bare flisespikkeri og paragrafrytteri.

Tusen takk :takke:  :klemmer: Har en av dere lyst til å lage neste oppgave? 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Å, det la jeg ikke merke til en gang. Litt trøtt, ja. :fnise: Grattis @An0nymBruker:nordvesta:

Tusen takk  :klemmer:  :blomst: 

Skrevet
9 minutter siden, #Sunrise skrev:

Synes det er bra at vi fikk konkretisert dette. Ordet vil jo til slutt bli nevnt som et spørsmål i form av "Er ordet vinne?" Men gråsoner som større enn/mindre enn. Vil også se an om det er spørsmål nr 3 eller 17. Det blir jo rart å ha vært innom ordet og IKKE hinte til at DETTE er ordet. Hvis ordet er sykkelveske, og spørsmålet er som du beskriver, ville jeg svart:

Det er akkurat så stort som en sykkelveske, og ordet ER sykkelveske. Noe annet, tja, ville ikke det virket merkelig?

2 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Tusen takk :takke:  Har en av dere lyst til å lage neste oppgave?

Jeg kan vel bli med og rangle litt til, men tar ikke ansvar for ny oppgave :lillesky:

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Zenobia skrev:

Vinne er riktig svar!

helt enig :)  Gratulerer til @An0nymBruker :nordvesta:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, #Sunrise skrev:

helt enig :)  Gratulerer til @An0nymBruker :nordvesta:

Tusen takk :blomst::klemmer: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Zenobia skrev:

Synes det er bra at vi fikk konkretisert dette. Ordet vil jo til slutt bli nevnt som et spørsmål i form av "Er ordet vinne?" Men gråsoner som større enn/mindre enn. Vil også se an om det er spørsmål nr 3 eller 17. Det blir jo rart å ha vært innom ordet og IKKE hinte til at DETTE er ordet. Hvis ordet er sykkelveske, og spørsmålet er som du beskriver, ville jeg svart:

Det er akkurat så stort som en sykkelveske, og ordet ER sykkelveske. Noe annet, tja, ville ikke det virket merkelig?

Jeg kan vel bli med og rangle litt til, men tar ikke ansvar for ny oppgave :lillesky:

Jeg er enig i det du skriver :)  Jeg kan  lage en oppgave, om  ikke  noen av dere andre vil lage oppgaven :) 

• Liker 1
Skrevet

Og ros til @#Sunrise for en artig, abstrakt oppgave! Å vinne er absolutt noe som oppleves, men som også kan gjøres. Fiffig!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...