Zenobia Skrevet 2. mai 2018 Forfatter #7301 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, #Sunrise skrev: jeg vil vel si en hendelse Jeg har akkurat oppdatert HI med en konkretisering av det abstrakte Har jo litt erfaring med oppgavene nå, og ser at de trenger litt "starthjelp" for å komme i mål med (som konkret, og rikene). Okei, en hendelse. #2: Er det vanlig at mennesker er tilskuere til denne hendelsen? 1
#Sunrise Skrevet 2. mai 2018 #7302 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: #3 Er det en positiv hendelse? Veldig 2
#Sunrise Skrevet 2. mai 2018 #7303 Skrevet 2. mai 2018 2 minutter siden, Zenobia skrev: Jeg har akkurat oppdatert HI med en konkretisering av det abstrakte Har jo litt erfaring med oppgavene nå, og ser at de trenger litt "starthjelp" for å komme i mål med (som konkret, og rikene). Okei, en hendelse. #2: Er det vanlig at mennesker er tilskuere til denne hendelsen? det er vanlig men det kan skje når du sitter alene også 2
#Sunrise Skrevet 2. mai 2018 #7305 Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, Zenobia skrev: #4: Skjer dette kun innendørs? nei det kan skje over alt 2
An0nymBruker Skrevet 2. mai 2018 #7306 Skrevet 2. mai 2018 3 minutter siden, #Sunrise skrev: det er vanlig men det kan skje når du sitter alene også #5 Er det minst ett annet menneske involvert i hendelsen (i en telefonsamtale feks?), de gangene når det skjer når man sitter alene? 1
Zenobia Skrevet 2. mai 2018 Forfatter #7307 Skrevet 2. mai 2018 2 minutter siden, #Sunrise skrev: nei det kan skje over alt #6: Skjer dette oftere på natten? 1
#Sunrise Skrevet 2. mai 2018 #7309 Skrevet 2. mai 2018 (endret) 11 minutter siden, An0nymBruker skrev: #5 Er det minst ett annet menneske involvert i hendelsen (i en telefonsamtale feks?), de gangene når det skjer når man sitter alene? du kan gjør dette helt alene men det er mest vanlig å gjøre dette med noen 9 minutter siden, Zenobia skrev: #6: Skjer dette oftere på natten? nei det skjer ikke oftere på natta en kammerat kom å tittet over skulderen min nå, å han mener dette ordet er et begrep Endret 2. mai 2018 av #Sunrise 2
#Sunrise Skrevet 2. mai 2018 #7310 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Tummy skrev: # er det en type forestilling? nei 2
Tummy Skrevet 2. mai 2018 #7312 Skrevet 2. mai 2018 # 8 er det noen en ønsker å gjør eller oppleve eller bare skjer det 2
Zenobia Skrevet 2. mai 2018 Forfatter #7314 Skrevet 2. mai 2018 3 minutter siden, #Sunrise skrev: du kan gjør dette helt alene men det er mest vanlig å gjøre dette nei det skjer ikke oftere på natta en kammerat kom å tittet over skulderen min nå, å han mener dette ordet er et begrep Okei Hvis det er en hendelse, er det vanlig å oppleve det, mer enn å gjøre det (trur eg..) Så da kommer jeg tilbake til: 17 minutter siden, Zenobia skrev: #2: Er det vanlig at mennesker er tilskuere til denne hendelsen? Dårlig spurt kanskje; det jeg mente å finne ut, var om dette var noe man betraktet passivt, eller er et fenomen som man selv opplever. Tror jeg må plusse fenomen på abstrakt-lista ?? Jeg drar den slutning at det mangler noe i den uthevede teksten? At det er vanlig å gjøre dette sammen med andre? 1 minutt siden, Tummy skrev: # 8 er det noen en ønsker å gjør eller oppleve eller bare skjer det Hei Spørsmålene kan bare være ja/nei-spørsmål Artig at du deltar! 1
Zenobia Skrevet 2. mai 2018 Forfatter #7315 Skrevet 2. mai 2018 Beklager at jeg kan virke inkonsekvent @Tummy, det er en avklaring på gang. 1
#Sunrise Skrevet 2. mai 2018 #7316 Skrevet 2. mai 2018 4 minutter siden, Salka skrev: Er det noe man gjør daglig? altså man kan vel egentlig ikke si at jeg gjør det men du kan oppleve det vær dag men det er veldig forskjellig fra person til person Akkurat nå, An0nymBruker skrev: #9 Lager man lyd når man gjør dette? noen lager veldig mye lyd men man må ikke lage lyd Akkurat nå, Tummy skrev: # 8 er det noen en ønsker å gjør eller oppleve eller bare skjer det det er noe de fleste ønsker, å noen ønsker det så mye at dem kan bli sint om det ikke skjer dem. 2
Zenobia Skrevet 2. mai 2018 Forfatter #7319 Skrevet 2. mai 2018 (endret) 5 minutter siden, #Sunrise skrev: altså man kan vel egentlig ikke si at jeg gjør det men du kan oppleve det vær dag men det er veldig forskjellig fra person til person noen lager veldig mye lyd men man må ikke lage lyd det er noe de fleste ønsker, å noen ønsker det så mye at dem kan bli sint om det ikke skjer dem. Fin avklaring #11: Er det lettere om man selv gjør en innsats for at denne hendelsen kan finne sted? Endret 2. mai 2018 av Zenobia 1
#Sunrise Skrevet 2. mai 2018 #7320 Skrevet 2. mai 2018 (endret) 6 minutter siden, An0nymBruker skrev: # 10 Har det å gjøre med å vinne? ja usikker på om jeg skal trekke den noe lenger eller godta det Endret 2. mai 2018 av #Sunrise 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå