An0nymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3661 Del Skrevet 6. mai 2017 Tusen takk for fin oppgave AB 8d0 Gratulerer @Loki Laufeyson 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. mai 2017 #3662 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Tusen takk for fin oppgave AB 8d0 Gratulerer @Loki Laufeyson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3663 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev: Du var superflink! Jeg var nok ikke så proff i forklaringene mine, beklager det! Anonymkode: 018e5...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 6. mai 2017 #3664 Del Skrevet 6. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du var superflink! Jeg var nok ikke så proff i forklaringene mine, beklager det! Anonymkode: 018e5...8d0 Synes du klarte deg veldig fint jeg. Det var et lurt ord! (Ser at den gjør/ikke gjør kunne være litt vanskelig å definere, så ikke bry deg om meg, jeg har tydeligvis tatt på meg klagetrusa i dag) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3665 Del Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, Viernes skrev: Synes du klarte deg veldig fint jeg. Det var et lurt ord! (Ser at den gjør/ikke gjør kunne være litt vanskelig å definere, så ikke bry deg om meg, jeg har tydeligvis tatt på meg klagetrusa i dag) Det er bra med noen som strammer opp litt. Ser i ordboken at det er et fremmedord faktisk, det var jeg ikke klar over. ablegøye m1 (trolig sammenblanding av dansk abeløyer 'apeløyer' og I gøy) pussig påfunn, spillopper gjøre ablegøye Bra alt man lærer! Anonymkode: 018e5...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. mai 2017 Forfatter #3666 Del Skrevet 6. mai 2017 Ser at det har blitt litt uklarheter vedrørende spørsmål/svar. @Dr. A. Kula @Viernes @Kruset @An0nymBruker Om vi skal bruke Borge som rettesnor, er min følelse nå natt til søndag, at den store mestersvarer telte og besvarte på en generøs måte Hovedsaken er to ting: At man har det gøy, og at spørsmålsstillingen ikke flyter ut. Man skal stille ja/nei-spørsmål. Flyter det ut, er det på sin plass å kremte litt og passe på at det ikke flyter ut (som Viernes gjorde). Jeg skjønner den som spør OG den som svarer her. Jeg forestiller meg (som spørrer) at jeg fikk en generell tanke først, og slang på et konkret løsningsord på tampen, rett før posting (lov å prøve seg). Det er egentlig to spørsmål, om man får begge opplysningene. Jeg tror jeg har praktisert i hytt og vær. Når intensiteten drar seg til, og spørsmålene hagler, krever det litt av både spørrere og svarere å holde seg i skinnet. Jeg har sikkert både stilt og fått dobbeltspørsmål OG gitt og fått dobbeltsvar. OG sikkert bemerket at vi holder oss til ja/nei-spørsmål. Ønsker alle sammen en riktig god helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. mai 2017 #3667 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) Er det noen som er klare for en runde? Eller er kanskje alle på jobb fortsatt? Endret 12. mai 2017 av Kruset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3668 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) 24 minutter siden, Kruset skrev: Er det noen som er klare for en runde? Eller er kanskje alle på jobb fortsatt? Jeg blir med og gjetter @Nasse Nøff ❤ og @Zenobia og @AnonymSjiraff og @..... og @GratefulOctopus og @fiole og @Arabella og @Sukrin blir kanskje med? Endret 12. mai 2017 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. mai 2017 #3669 Del Skrevet 12. mai 2017 Hvis vi blir noen flere vil jeg også! Fortrinnsvis spørre og gjette, men om ingen andre kommer på noe kan jeg prøve meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3670 Del Skrevet 12. mai 2017 Hei @Loki Laufeyson og @Dragoste Er dere med på en eller flere runder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 12. mai 2017 #3671 Del Skrevet 12. mai 2017 9 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jeg blir med og gjetter @Nasse Nøff ❤ og @AnonymSjiraff og @..... og @GratefulOctopus og @fiole og @Arabella blir kanskje med? Jeg er med, men jeg holder på med noe jobbrelatert så kan kun gjette og ikke lage oppgave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3672 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Jeg er med, men jeg holder på med noe jobbrelatert så kan kun gjette og ikke lage oppgave. Supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3673 Del Skrevet 12. mai 2017 8 minutter siden, Kruset skrev: Hvis vi blir noen flere vil jeg også! Fortrinnsvis spørre og gjette, men om ingen andre kommer på noe kan jeg prøve meg Lager du oppgaven Kruset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 12. mai 2017 #3674 Del Skrevet 12. mai 2017 Beklager, må løpe! 😅 Blir gjerne med senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3675 Del Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, Dragoste skrev: Beklager, må løpe! 😅 Blir gjerne med senere! Fint at du vil bli med senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 12. mai 2017 #3676 Del Skrevet 12. mai 2017 Jeg er fremdeles på jobb, men kan være stand inn for osteDrag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3677 Del Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Nietsoj skrev: Jeg er fremdeles på jobb, men kan være stand inn for osteDrag Supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. mai 2017 #3678 Del Skrevet 12. mai 2017 Ok, jeg prøver meg! Ett ord, abstrakt, relatert til dyreriket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 12. mai 2017 #3679 Del Skrevet 12. mai 2017 #1 Er det noe som mennesker kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. mai 2017 #3680 Del Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: #1 Er det noe som mennesker kan være? Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå