Zenobia Skrevet 14. april 2017 Forfatter #1161 Del Skrevet 14. april 2017 #19: DVD-spiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 14. april 2017 #1162 Del Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: DVDspiller Nei, nå beveger du deg litt for langt unna igjen. Dog i gamledager kunne man bruke en dvdspiller for det jeg er ute etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladius Veritatis Skrevet 14. april 2017 #1163 Del Skrevet 14. april 2017 blueray-spiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 14. april 2017 #1164 Del Skrevet 14. april 2017 1 minutt siden, Zenobia skrev: #19: DVD-spiller Du får siste og en ny sjanse, se svaret over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. april 2017 Forfatter #1165 Del Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, dillyduzit skrev: Du får siste og en ny sjanse, se svaret over. Venter til du har svart Gladius 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesilje Skrevet 14. april 2017 #1166 Del Skrevet 14. april 2017 #20 VR-briller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladius Veritatis Skrevet 14. april 2017 #1167 Del Skrevet 14. april 2017 VHS film 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 14. april 2017 #1168 Del Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, brillesilje skrev: #20 VR-briller? Nei - Da er vi oppe i 20, og ordet jeg lette etter var: TVSERIE. Grunnen til at jeg har oppgitt det som jeg har oppgitt er; tv, hovedsakelig bygget opp av mineraler i forhold til metaller, men kan være innom planteriket. Serien kan være bygget opp av både planteriket og dyreriket, og i mine øyne er dette konkret av den grunn: du kan se, høre og ta på objektet (henholdvis dersom du holder en plate av det, minnebrikke) En sikkelig påskenøtt altså. Akkurat nå, Gladius Veritatis skrev: VHS film Dessverre for sent ute, men nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladius Veritatis Skrevet 14. april 2017 #1169 Del Skrevet 14. april 2017 (endret) er ikkje tv-serie abstrakt? vil påstå det er eit åndsverk, du kan ikkje ta på og sanse den. Endret 14. april 2017 av Gladius Veritatis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 14. april 2017 #1170 Del Skrevet 14. april 2017 Tusen takk for fin oppgave @dillyduzit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 14. april 2017 #1171 Del Skrevet 14. april 2017 (endret) 1 minutt siden, Gladius Veritatis skrev: er ikkje tv-serie abstrakt? Tok ut i fra definisjonen; se på og høre på og kunne ta på. Du kan teknisksett ta på en tvserie dersom du holder den i en plateformat, men altså det er mulig jeg tar feil, tok en råsjans og loggen ser vel noe ala slik ut; tvserie abstrakt eller konkret -> -> -> -> Endret 14. april 2017 av dillyduzit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. april 2017 Forfatter #1172 Del Skrevet 14. april 2017 1 minutt siden, dillyduzit skrev: Nei - Da er vi oppe i 20, og ordet jeg lette etter var: TVSERIE. Grunnen til at jeg har oppgitt det som jeg har oppgitt er; tv, hovedsakelig bygget opp av mineraler i forhold til metaller, men kan være innom planteriket. Serien kan være bygget opp av både planteriket og dyreriket, og i mine øyne er dette konkret av den grunn: du kan se, høre og ta på objektet (henholdvis dersom du holder en plate av det, minnebrikke) En sikkelig påskenøtt altså. Dessverre for sent ute, men nei. Ville nok kalt denne abstrakt, men du var sporty som stod for oppgaven Akkurat nå, Gladius Veritatis skrev: er ikkje tv-serie abstrakt? Jau 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 14. april 2017 #1173 Del Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, Zenobia skrev: Ville nok kalt denne abstrakt, men du var sporty som stod for oppgaven Jau Faen da, da tok jeg feil, beklager for det Da holder jeg meg til å svare på spørsmål heretter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. april 2017 Forfatter #1174 Del Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, dillyduzit skrev: Tok ut i fra definisjonen; se på og høre på og kunne ta på. Du kan teknisksett ta på en tvserie dersom du holder den i en plateformat. Jeg skjønner resonnementet, men da måtte du ha forholdt deg til et konkret medium tv-serien kunne lagres på, som f.eks. DVD-plate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. april 2017 Forfatter #1175 Del Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, dillyduzit skrev: Faen da, da tok jeg feil, beklager for det Da holder jeg meg til å svare på spørsmål heretter NEEEEEEIIIII det er da bare hyggelig å lære mens man underholdes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 14. april 2017 #1176 Del Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, Zenobia skrev: Jeg skjønner resonnementet, men da måtte du ha forholdt deg til et konkret medium tv-serien kunne lagres på, som f.eks. DVD-plate. Selvfølgelig, da skal jeg huske det til neste gang, igjen for alle dere; beklager på det sterkeste :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. april 2017 Forfatter #1177 Del Skrevet 14. april 2017 Tar vi flere omganger? Jeg kan stå for oppgaven. Skal sørge for at den blir lett Har jo nettopp kommet igang! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 14. april 2017 #1178 Del Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, dillyduzit skrev: Faen da, da tok jeg feil, beklager for det Da holder jeg meg til å svare på spørsmål heretter Jeg synes at du skal fortsette å lage oppgaver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 14. april 2017 #1179 Del Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, Zenobia skrev: NEEEEEEIIIII det er da bare hyggelig å lære mens man underholdes Dobbelpost; Joa, men man sitter her ganske flau fordi man i enkelte tilfeller ikke klarer å skille mellom konkret og abstrakt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesilje Skrevet 14. april 2017 #1180 Del Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, Zenobia skrev: Tar vi flere omganger? Jeg kan stå for oppgaven. Skal sørge for at den blir lett Har jo nettopp kommet igang! Jeg er med! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå