AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #501 Del Skrevet 11. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øyelapp (Jeg tenkte først på skylapp, med det stemmer ikke med kriteriene) Anonymkode: 8f065...3d6 Øyelapp stemmer vel heller ikke med alle kriteriene. Anonymkode: 8f065...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 11. april 2017 #502 Del Skrevet 11. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øyelapp (Jeg tenkte først på skylapp, med det stemmer ikke med kriteriene) Anonymkode: 8f065...3d6 Ordet skulle være skylapp. Hvor er det det ikke stemmer med kriteriene? Har jeg missa noe? 1 minutt siden, Lutetium 71 skrev: #19 ? (Kommer ut av tellinga) Er dette ørepropper? Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladius Veritatis Skrevet 11. april 2017 #503 Del Skrevet 11. april 2017 Får dyret vondt når du brukar denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #504 Del Skrevet 11. april 2017 1 minutt siden, Viernes skrev: Ordet skulle være skylapp. Hvor er det det ikke stemmer med kriteriene? Har jeg missa noe? Nei. Hei. Det er mulig at jeg tenker feil. Du skrev " Ett ord sammensatt av to. Konkret. Planteriket. (selv om ordene hver for seg er både dyreriket, planteriket, konkret og abstrakt) " Og jeg får ikke det til å stemme at ordene sky og ordet lapp hører til enten dyre- eller planteriket. Dessuten er skylapper laget av lær? Anonymkode: 8f065...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #505 Del Skrevet 11. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øyelapp stemmer vel heller ikke med alle kriteriene. Anonymkode: 8f065...3d6 Du har rett i det. Anonymkode: 8f065...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #506 Del Skrevet 11. april 2017 @Viernes Kanskje noen skylapper er laget av tøy. Jeg leste at noen øyelapper i hvertfall lages av tøy. Anonymkode: 8f065...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 11. april 2017 Forfatter #507 Del Skrevet 11. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei. Det er mulig at jeg tenker feil. Du skrev " Ett ord sammensatt av to. Konkret. Planteriket. (selv om ordene hver for seg er både dyreriket, planteriket, konkret og abstrakt) " Og jeg får ikke det til å stemme at ordene sky og ordet lapp hører til enten dyre- eller planteriket. Dessuten er skylapper laget av lær? Anonymkode: 8f065...3d6 Det skulle kanskje stått bestanddelene, og ikke ordene? Lær er jo dyreriket? Planteriket er vel den snora mellom lappene da? Men jeg har aldri inspisert en skylapp, så jeg gjetter her. på oppklaring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 11. april 2017 #508 Del Skrevet 11. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei. Det er mulig at jeg tenker feil. Du skrev " Ett ord sammensatt av to. Konkret. Planteriket. (selv om ordene hver for seg er både dyreriket, planteriket, konkret og abstrakt) " Og jeg får ikke det til å stemme at ordene sky og ordet lapp hører til enten dyre- eller planteriket. Dessuten er skylapper laget av lær? Anonymkode: 8f065...3d6 Æsj, første planteriket skulle være mineralriket. (skulle liksom være litt i alle tre verdener) My bad. Lapp hører vel til planteriket siden det er laget av papir(trær). Tenkte at sky var i dyreriket av en eller annen grunn. (Hørt om det fryktingytende dyret Sky vel?) Huff, dette var jeg dårlig på Tror det ble første og siste ord fra meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #509 Del Skrevet 11. april 2017 Akkurat nå, Zenobia skrev: Det skulle kanskje stått bestanddelene, og ikke ordene? Lær er jo dyreriket? Planteriket er vel den snora mellom lappene da? Men jeg har aldri inspisert en skylapp, så jeg gjetter her. på oppklaring! Det er sikkert bare jeg som ikke greier å tenke og at jeg har misforstått. Anonymkode: 8f065...3d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #510 Del Skrevet 11. april 2017 Akkurat nå, Viernes skrev: Æsj, første planteriket skulle være mineralriket. (skulle liksom være litt i alle tre verdener) My bad. Lapp hører vel til planteriket siden det er laget av papir(trær). Tenkte at sky var i dyreriket av en eller annen grunn. (Hørt om det fryktingytende dyret Sky vel?) Huff, dette var jeg dårlig på Tror det ble første og siste ord fra meg. Oppgaven din var flott Jeg føler at jeg lager krøll her, og det var ikke meningen. Det var bare det at jeg ikke greide å forstå. Jeg beklager! Du må være med fortsatt Anonymkode: 8f065...3d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. april 2017 #511 Del Skrevet 11. april 2017 Enough with the somling og utredning. Neste oppgave takk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 11. april 2017 #512 Del Skrevet 11. april 2017 2 minutter siden, Viernes skrev: Æsj, første planteriket skulle være mineralriket. (skulle liksom være litt i alle tre verdener) My bad. Lapp hører vel til planteriket siden det er laget av papir(trær). Tenkte at sky var i dyreriket av en eller annen grunn. (Hørt om det fryktingytende dyret Sky vel?) Huff, dette var jeg dårlig på Tror det ble første og siste ord fra meg. Det var en super oppgave, synes jeg. Ikke gi deg! Det er da ikke sååå høytidelig her inne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #513 Del Skrevet 11. april 2017 Akkurat nå, Lutetium 71 skrev: Enough with the somling og utredning. Neste oppgave takk! Kan du lage neste oppgave? Anonymkode: 8f065...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 11. april 2017 #514 Del Skrevet 11. april 2017 @Zenobia: Nå ble jeg bare mer forvirra. Som sagt - første og siste ord fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. april 2017 #515 Del Skrevet 11. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du lage neste oppgave? Anonymkode: 8f065...3d6 Det var ikke jeg som tippet rett, dessuten skal jeg tidlig opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #516 Del Skrevet 11. april 2017 Akkurat nå, Viernes skrev: @Zenobia: Nå ble jeg bare mer forvirra. Som sagt - første og siste ord fra meg Nei ikke si det da Det er min feil. Anonymkode: 8f065...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 11. april 2017 #517 Del Skrevet 11. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei ikke si det da Det er min feil. Anonymkode: 8f065...3d6 Altså. Kom med et nytt ord du da - jeg er med å gjetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 11. april 2017 Forfatter #518 Del Skrevet 11. april 2017 (endret) 6 minutter siden, Viernes skrev: Tror det ble første og siste ord fra meg. NEEEEIII!! 3 minutter siden, Frida skrev: Det er da ikke sååå høytidelig her inne? Vi fortsetter! Jeg kan gjerne tenke på et ord..? Endret 11. april 2017 av Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 11. april 2017 Forfatter #519 Del Skrevet 11. april 2017 Unnskyld at det ble så mye feil i det forrige innlegget! Rettet nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladius Veritatis Skrevet 11. april 2017 #520 Del Skrevet 11. april 2017 Køyr på @Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå