Gå til innhold

Han sa jeg var vid...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje han synes det er fint? Han er nok ikke alene om det i så fall😜

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må knipe, jente. Knipe, knipe, knipe. Bonus ved kniping under samleie, er at begge får mer nytelse under samleiet. 

Anonymkode: 2909b...7e2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må knipe, jente. Knipe, knipe, knipe. Bonus ved kniping under samleie, er at begge får mer nytelse under samleiet. 

Anonymkode: 2909b...7e2

Jeg kniper hver dag og under samleie, men ikke under hele samleiet. 

Anonymkode: f7fe8...2aa

Skrevet

Kanskje han ønsker at du skal gjøre knipeøvelser? Men skjønner at det ikke var gøy å høre. Jeg fikk høre fra en gynekolog en gang at jeg hadde gjort øvelsene feil (jeg spurte). Hun sa at jeg var trang, men at jeg ikke brukte musklene rett. Det ga meg en skikkelig knekk, og jeg lurte på hvorfor ingen jeg hadde hatt sex med hadde sagt noe. Han jeg var sammen med sa at han hadde absolutt ingen klager.  Men jeg lærte å gjøre det rett så fikk både jeg og han en aha-opplevelse. Da klemmer man ikke til kun like før, under og etter orgasme, men under hele akten.

Knipeøvelser er viktig å gjøre uansett om man har fått barn heller ikke, det blir å gjøre orgasmene dine bedre, og du blir å slippe å slite med inkontinens når du blir eldre.

• Liker 7
Skrevet

Når det er sagt bør menn også gjøre knipeøvelser, det blir å øke utholdenhet og minske faren for at de blir plaget med inkontinens når de blir eldre.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke stort, men gjennomsnitlig.

Anonymkode: cd764...58c

Og folk klager på hvorfor forumet spammes ned av penistråder. Vel folkens, idiotiske utsagt som fra AB her er grunnen. En gj.snitts penis er rundt 12cm i omkrets. Gitt samme lengde vil 15 i omkrets gi over 50% mer volum.

Til TS. Enkleste er å sette seg ned å prate om dette. Hvordan dette påvirker deg. Kommunikasjon er alt.

• Liker 7
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du må spørre deg om her er ikke hvordan du skal si til mannen din at det han sa er sårende. Med mindre han mangler en haug med hjerneceller vet han jo at det var frekt, det du heller må spørre deg er hvorfor han vil deg så vondt og hvorfor han ikke respekterer deg.

Vesentlig forskjell på lengde og omkrets.

• Liker 1
Skrevet

Hva i all verden var vitsen med å si det?

For en drittsekk.

Jeg ville konfrontert direkte. "Du sa jeg var vid, sånt sier man ikke. Du har nå skapt en usikkerhet i meg som jeg kommer til å slite med å komme over. Sexlivet vårt har fått seg en knekk...Håper det var verdt det."

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du må spørre deg om her er ikke hvordan du skal si til mannen din at det han sa er sårende. Med mindre han mangler en haug med hjerneceller vet han jo at det var frekt, det du heller må spørre deg er hvorfor han vil deg så vondt og hvorfor han ikke respekterer deg.

Bullshit. 14-15 er stort.  At du vil trøste henne ved å si noe annet får du ta på egen kappe.

Anonymkode: e9965...0d6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Salka skrev:

For en dritt. Sikkert bare snoppen hans som er mikroskopisk. Si det til han, så får han se hvor gøy det er. 

Så det er ikke lov å si at hun er vid, men å si at han er mikroskopisk, det er selvsagt helt innafor. Kvinners dobeltmoral lenge leve.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Elliespelli skrev:

Kanskje han ønsker at du skal gjøre knipeøvelser? Men skjønner at det ikke var gøy å høre. Jeg fikk høre fra en gynekolog en gang at jeg hadde gjort øvelsene feil (jeg spurte). Hun sa at jeg var trang, men at jeg ikke brukte musklene rett. Det ga meg en skikkelig knekk, og jeg lurte på hvorfor ingen jeg hadde hatt sex med hadde sagt noe. Han jeg var sammen med sa at han hadde absolutt ingen klager.  Men jeg lærte å gjøre det rett så fikk både jeg og han en aha-opplevelse. Da klemmer man ikke til kun like før, under og etter orgasme, men under hele akten.

Knipeøvelser er viktig å gjøre uansett om man har fått barn heller ikke, det blir å gjøre orgasmene dine bedre, og du blir å slippe å slite med inkontinens når du blir eldre.

Man kan ikke sinoe, fordi det ikke finnes gode måter å ta dette opp på. Uansett hvor strategisk man hadde tatt opp dette så hadde reaksjonen til TS blitt den samme / veldig lignende og damene på kg hadde hylt mikropenis. Så der er grunnen til at ingenhar sagt noe til deg om dette.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke sinoe, fordi det ikke finnes gode måter å ta dette opp på. Uansett hvor strategisk man hadde tatt opp dette så hadde reaksjonen til TS blitt den samme / veldig lignende og damene på kg hadde hylt mikropenis. Så der er grunnen til at ingenhar sagt noe til deg om dette.

Det kan jeg til en viss grad være enig i. Noe sånt vil være en vanskelig samtale, men samtidig så er jo det ett problem man kan gjøre noe med. Så om det kommer fra en god plass, og blir tatt opp på en ordentlig måte, så tror jeg man setter pris på at partneren er ærlig.

Forøvrig var ikke mitt "problem" det samme som TS. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 9.4.2017 den 13.00, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde nok ikke blitt like såret nei. Det er forskjell på hvordan man leverer budskapet. Selv om han ikke mente noe vondt (toneleiet tilsa at det bare var en observasjon), hadde det ikke skadet om han hadde prøvd å si det på en litt mer ok måte. F.eks. hadde jeg trengt å høre "du er flink til ..., men har du prøvd å knipe når du har sex?"  Eller begynt med knipingen og så sagt noe hyggelig. Det gjorde han ikke. Han bare sa det og så snakket vi ikke mer sammen. Litt fordi jeg ble så satt ut at jeg ikke klarte å si noe, men synes han burde vite at sånt kan såre. Så én ting er at jeg ble lei meg, men jeg ble også skuffet og irritert for måten han sa det på...

Og jeg kniper riktig, har sjekket det ved GU. 

Anonymkode: f7fe8...2aa

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Edie, mod.

• Liker 1
  • 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Du kan be han lese seg litt opp om kvinnelig anatomi. 

Lengde og bredde av vaginaen utvider seg ved seksuell opphisselse, og jo våtere, jo mindre motstand i tillegg.

Menn tror at trang = bra, og det er det ikke. Er det vanskelig å få pikken inn, så er det fordi dama ikke er opphisset nok. 

Anonymkode: f0727...d60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan be han lese seg litt opp om kvinnelig anatomi. 

Lengde og bredde av vaginaen utvider seg ved seksuell opphisselse, og jo våtere, jo mindre motstand i tillegg.

Menn tror at trang = bra, og det er det ikke. Er det vanskelig å få pikken inn, så er det fordi dama ikke er opphisset nok. 

Anonymkode: f0727...d60

Anatomien sier også at har det kommet ut et barn er hun også større eller om hun ikke har født.

Anonymkode: 731dc...a9f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anatomien sier også at har det kommet ut et barn er hun også større eller om hun ikke har født.

Dette er faktisk ikke sant for alle. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Okei? Hvorfor er det så viktig å påpeke?

Anonymkode: 8b74c...8d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Okei? Hvorfor er det så viktig å påpeke?

Anonymkode: 8b74c...8d9

Vær okei et sp-mål? I såfall har jeg ikke noe svar på det 🙂

Mange tror at det å føde ikke påvirker. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...