Gå til innhold

Han sa jeg var vid...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten sa jeg var vid.

Har lyst til å ta opp med han hvor mye dette har såret og ødelagt for meg ift å klare å nyte sexen, slappe av, føle at han vil ga meg o.l.

Noen ideer til hvordan jeg skal ta opp dette? Hva kan jeg si for å få han til å forstå hva jeg føler, at det ikke er noe man kommer så lett over? Hva burde jeg forvente av han?

Han sier sexen er god og at han er fornøyd, men den kommentaren har ødelagt meg helt. Akkurat nå føles det ut som om hele mitt sexliv er over og at jeg ikke tør ha sex igjen...

Anonymkode: f7fe8...2aa

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en dritt. Sikkert bare snoppen hans som er mikroskopisk. Si det til han, så får han se hvor gøy det er. 

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Salka skrev:

For en dritt. Sikkert bare snoppen hans som er mikroskopisk. Si det til han, så får han se hvor gøy det er. 

Den er ikke liten, så jeg kan ikke si det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor er penisen hans?

Anonymkode: ee34f...98f

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor er penisen hans?

Vet ikke helt.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt.

Insister på å måle den. 

Anonymkode: de7b7...ff5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært med større menn før eller født barn?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært med større menn før eller født barn?

Ja og nei.

AnonymBruker
Skrevet

Insister på å måle den. 

Anonymkode: de7b7...ff5

Hvorfor?  Jeg vet den er stor. Sikkert 14-15cm omkrets. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?  Jeg vet den er stor. Sikkert 14-15cm omkrets. 

Det er ikke stort, men gjennomsnitlig.

Det du må spørre deg om her er ikke hvordan du skal si til mannen din at det han sa er sårende. Med mindre han mangler en haug med hjerneceller vet han jo at det var frekt, det du heller må spørre deg er hvorfor han vil deg så vondt og hvorfor han ikke respekterer deg.

Anonymkode: cd764...58c

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke stort, men gjennomsnitlig.

Det du må spørre deg om her er ikke hvordan du skal si til mannen din at det han sa er sårende. Med mindre han mangler en haug med hjerneceller vet han jo at det var frekt, det du heller må spørre deg er hvorfor han vil deg så vondt og hvorfor han ikke respekterer deg.

Anonymkode: cd764...58c

Tror ikke han tenkte over hva han sa. Det bare plumpet ut av han. Derfor vil jeg ikke angripe han men ta det opp på en ordentlig måte. Bare lurer på hva jeg burde si, og hva jeg kan forvente av han når jeg tar det opp. Er sånn i tvil om han faktisk forstår hvor mye han har ødelagt for meg, og om han kommer til å forstå når jeg forteller han. :(

AnonymBruker
Skrevet

Var de andre veldig mye større, kan de ha utvidet deg?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hadde bare sex med han som var større to ganger for tre år siden.. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiotisk spørsmål.......

• Liker 37
Gjest Coolaid
Skrevet

Har lyst til å ta opp med han hvor mye dette har såret og ødelagt for meg ift å klare å nyte sexen, slappe av, føle at han vil ga meg o.l.

Noen ideer til hvordan jeg skal ta opp dette? Hva kan jeg si for å få han til å forstå hva jeg føler, at det ikke er noe man kommer så lett over? Hva burde jeg forvente av han?

Han sier sexen er god og at han er fornøyd, men den kommentaren har ødelagt meg helt. Akkurat nå føles det ut som om hele mitt sexliv er over og at jeg ikke tør ha sex igjen...

Spør hva han mente. Og fortell ham at det såret deg. Det blir ikke akkurat mer hygge av sånne idiotiske kommentarer.

Skrevet

Det var dumt sagt, ingen tvil om det. Men god sex handler egentlig ikke om trang mus/ stor kuk, men om tenning, samspill og respons. Det kan jo tenkes at du faktisk blir veldig våt og litt åpen når du blir skikkelig kåt, men det er jo overhodet ikke noe hinder for at han skal oppleve kjempegod sex med deg. Snarere tvert i mot. Våt/hoven/klar mus er da kjempedeilig,  og mannen kjenner at du er skikkelig tent. Jeg tror du må prøve å legge dette ene uheldige utsagnet bak deg, og heller legge merke til at han faktisk blir kåt åå deg og nyter å ha sex med deg.

Jeg har hatt kjempegod sex med "vide" og skikkelig dårlig sex med "trange", og en god del damer her på KG har hatt god sex med "små" eller "middels", og dårlig sex med "store". Så friksjon er definitivt ikke det som definerer om sexen er bra eller dårlig, og om man tenner på, og blir tilfredsstilt av partneren.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Tipper du er en mann

Anonymkode: 21f01...55f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva så om du er vid? Noen er trange, noen er vide. Hvorfor skal alle kvinner tro at de er trange? Skjønner ikke helt greia. Det er ikke sånn at alle menn går rundt og vil ha en trang mus. Hvis han er fornøyd med sexen, hva er så problemet? 

Anonymkode: 90d63...683

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å hva er så farlig å være vid? Jeg skjønner meg ikke på dere damer så trur det er verdens ende pga en slik kommentar. Å ja, jeg er dame selv. Fått slike kommentarer men det bryr jeg meg ikke om. Jobb med usikkerheten deres. Det er det som feiler dere. 

Anonymkode: 45160...414

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Coolaid skrev:

Spør hva han mente. Og fortell ham at det såret deg. Det blir ikke akkurat mer hygge av sånne idiotiske kommentarer.

Jeg er så redd for å spørre. Han har hatt sex med ganske mange, så at han sa dette betyr at jeg er såpass vid at jeg ikke er noe tess ift sikkert 90% av alle andre damer. Sannheten er isåfall grusom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...