AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #41 Skrevet 14. april 2017 Merkelig. Har bodd i en ettroms i årevis med min 5 åring. Har et lite sovealkove til sønnen, mens jeg selv sover på sovesofa i stuen.Har ikke økonomi til å bo annerledes Har ei venninne som jobber i barnevernet. Rart jeg ikke er blitt anmeldt og mistet ungen for lenge siden Anonymkode: 5dc46...de7 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #42 Skrevet 14. april 2017 Dere har 43 kvm, som egentlig er nok til å bygges om til 2-3 roms evt 2 roms med alkove. Det vil gå bra mener jeg. Her jeg bor har det vært bosatt flere par med ett barn opp til skolealder i ettromsleiligheter på 22 kvm. Det har ikke vært barnevern i bildet det jeg vet. Anonymkode: bb617...96a 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #43 Skrevet 14. april 2017 På 11.4.2017 den 15.34, AnonymBruker skrev: Man melder jo i fra til Barnevernet dersom noen bor så lite! Det er da helseskadelig og ekkelt, to voksne som møkker til og støver, sexer og lager mat- så skal en stakkars liten baby leve i dette?! Hadde meldt bekymring til Barnevernet med en gang! Anonymkode: e59eb...14e Du hadde besvimt av å se foreldre med 8-10 barn i ettromsleiligheter på 70 tallet. En baby tar ikke skade av å bo tett med foreldre som er ryddige og renslige. Anonymkode: bb617...96a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #44 Skrevet 14. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Merkelig. Har bodd i en ettroms i årevis med min 5 åring. Har et lite sovealkove til sønnen, mens jeg selv sover på sovesofa i stuen.Har ikke økonomi til å bo annerledes Har ei venninne som jobber i barnevernet. Rart jeg ikke er blitt anmeldt og mistet ungen for lenge siden Anonymkode: 5dc46...de7 Er jo ikke alle som blir innmeldt. Spesielt ikke om man har venner innen bransjen :-) Jeg har en venninne som er barnevernskonsulent og hun fortalte at de har hatt innrapporterte bekymringer pga for liten boplass. Anonymkode: e59eb...14e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå