Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk CK-klokke av sambo denne julen!

Fikk klokke av han i fjor også, en DKNY-klokke, men den rota jeg bort.... :-?

Skrevet

Jeg fikk en helt nydelig Certina klokke til jul. Reima er både i matt og blankt stål, safir glass, perlemorskive og en drøss diamanter 8)

Fant desverre ikke bildet av den på nettet.

Skrevet

Har en to år gammel modell fra CK, med fire diamanter, som jeg kjøpte på Tax-Free.

Gjest Happylappy
Skrevet

Har klokkedilla jeg..

Roberto cavalli - stor gullfarget, kjøpt i Italia

Calvin Klein - Den vanlige i stål, lys urskive

Nike - hvit/beige/grå "gummi"

Fossil - Pistasjefarget krokodilleskinn, "diamanter" rundt urkiven, perlemor urskive

DKNY - blå/grå plast, klikkefunksjons lås..?

Arts & Crafts - stål, mørk urskive

En stålklokke jeg ikke husker merket på

Pulsklokke fra Pulsar

Liten gullklokke

og sikkert et par til jeg ikke husker.

Har en pappa som er endel ute og reiser og er glad i å handle klokker til meg..

Skrevet

Jeg har denne som jeg bruker til hverdags og en "penere" en til pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...