Sniglå Skrevet 26. desember 2004 #43 Skrevet 26. desember 2004 Jeg fikk CK-klokke av sambo denne julen! Fikk klokke av han i fjor også, en DKNY-klokke, men den rota jeg bort.... :-?
Minette Skrevet 26. desember 2004 #44 Skrevet 26. desember 2004 Jeg fikk en helt nydelig Certina klokke til jul. Reima er både i matt og blankt stål, safir glass, perlemorskive og en drøss diamanter 8) Fant desverre ikke bildet av den på nettet.
BlackCat Skrevet 29. desember 2004 #45 Skrevet 29. desember 2004 Har en to år gammel modell fra CK, med fire diamanter, som jeg kjøpte på Tax-Free.
Gjest Happylappy Skrevet 5. januar 2005 #47 Skrevet 5. januar 2005 Har klokkedilla jeg.. Roberto cavalli - stor gullfarget, kjøpt i Italia Calvin Klein - Den vanlige i stål, lys urskive Nike - hvit/beige/grå "gummi" Fossil - Pistasjefarget krokodilleskinn, "diamanter" rundt urkiven, perlemor urskive DKNY - blå/grå plast, klikkefunksjons lås..? Arts & Crafts - stål, mørk urskive En stålklokke jeg ikke husker merket på Pulsklokke fra Pulsar Liten gullklokke og sikkert et par til jeg ikke husker. Har en pappa som er endel ute og reiser og er glad i å handle klokker til meg..
aline Skrevet 5. januar 2005 #48 Skrevet 5. januar 2005 Jeg har denne som jeg bruker til hverdags og en "penere" en til pent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå