Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en i titan fra Tissot som minner litt om denne, men min har blå urskive og er mye finere.

Og så har jeg en fra storm med perlemorskive som minner litt om denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en Certina klokke i stål, er litt røff og sporty :)

Skrevet

En Seiko på armen akkurat nå, gikk for mange år siden under navnet Seiko Gravid... Tror den må være 8-10 år gammel. En annen klokke jeg har er ett gull Tissot ur, men det bruker jeg veldig sjeldent. Ferieklokken min er en rosa fake GUCCI klokke.

Skrevet

Har ingen...men skal kjøpe meg en kjempe fin en fra Storm snart :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bytter litt på, har en kjempefin en fra DKNY, selve klokken er avlang i stål, remmen svart gummi og urskiven er lilla.

Også har jeg en fra Mango som er hvit firkantet med smal rem inni en bred en...(noen som skjønte?)

Skrevet

Jeg har en Seiko-klokka som jeg har hatt i 8-10 år. Det ligner veldig på denne, men urskiva er hvit.

Skrevet

Har en helt enkel storm klokke. Den er klokke nr 2 av samme modell som jeg har hatt de siste 4 årene. Mistet den første i fjor og kjøpte lik. Blitt ganske lei den nå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har flere;

Rød bredremmet klokke fra Axent of Scandinavia

Hvit bredremmet klokke fra Axent of Scandinavia

Den klassiske fra Calvin Klein i stål

Sort klokke med stort ur pyntet med strass fra Camden Market

Rosa klokke med firkantet morsomt ur fra en Barcelonabutikk

Skrevet

Jeg har denne.

Og så har jeg noen jeg bytter meg innimellom, men Jacob Jensen klokka er favoritten og det merket jeg gjerne skulle ha flere klokker fra...

Skrevet

Jeg fikk klokke til jul i går! Av svigers. Det er denne klokken bare med gull istedenfor sølv, og kvinnemodelllen som er litt smalere enn det ser ut på bildet.

Den jeg hadde fra før er en vanlig klokke som ligner på disse Storm-klokkene. Med grønn urskive.

Skrevet

Har ingen nå, men siden jeg ikke fikk til jul så tenkte jeg å kjøpe meg en selv fra Guess! Vet noen om de fra Guess er grei til de som har nikkelallergi?? :)

Skrevet

Eg bruka sjelden klokke- og har kun ei eg har kjøpt på Rimi! :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...