Gå til innhold

HOTELL I LONDON!

lille thea

Anbefalte innlegg

Jeg skal til london i februar... har bestilt flybilletter, men ikke hotell.

fikk en internettside av ei dame i et reisebyrå. siden er www.sunhotels.net ! noen som har vært på noen av disse hotellene som kan fortelle litt om hvordan det har vært? det finnes jo i mange pris klasser... og jeg vil ikke i noe sovesal greier.. men jeg vil heller ikke betale så altfor mye for det. man er jo ikke så mye inne på det rommet. jeg ser at det er mange av disse hotelle som er to stjerners som er veldig fint. er veldig redd for at ikke skal være så fint jeg da, vil jo gjerne ha det rent og pent.

hadde vært fint hvis så mange som mulig vil skrive erfaringer og meninger.

hilsen thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

http://www.strandpalacehotel.co.uk/

Se link. Kan være et alternativ. Koster ca 1000 natta for et dobbeltrom. Fine rom, stort bad med badekar. vannkoker med mulighet for å ta seg en kopp te eller kaffe på morningen. :) Ligger like ved Covent garden. Kan gå til mange fasilieter fra hotellet da det ligger veldig sentralt og midt i teatergatene i London. Kan gå til Bond Street og Oxford Street. Vi gikk også til Tower of London og London Eye fra hotellet. Ellers så har de egen resepsjon med folk som kan hjelpe deg med informasjon, kart, biletter eller rett og slett fortelle deg hvor du skal finne de forskjellige tingene. Ærverdige Savoy Hotell ligger på motsatt side av gaten men der er det virkelig dyrt... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte hotell i London i dag, 2 netter på Radisson Edwardian Marlborough, for 130 pund. Jeg booket gjennom lastminute.com, under secret hotels. Ettersom disse prisene er såpass lave og hotellene selger rommene mye dyrere på sine egne sider får su ikke vite hvilket hotell det er før etter booking, men det er lett å finne ut hvis man søker litt på beskrivelsen av hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestilte fra www.sunhotels.net på et hotell som heter colombia. så kjempe fint ut, så nå gleder jeg meg. var ikke dyrt heller, kostet 1600-, for meg og kjæresten i to netter, ink frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Må bare si at vi var kjempefornøyd! Hotellet endte opp på under 1600 kr for et dobbeltrom i 2 netter. 4 stjerners hotell og midt i smørøyet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...