Gå til innhold

27 år - bor hjemme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
5 minutter siden, LavMann skrev:

søsteren din er jo bare en av alle disse sladrejentene som skal gå bak ryggen til gutten da. er veldig mange av dere som er slik. Med falske smil opp i trynet på gutten og så er det masse dritt som skal ut til venninner og søsken og ikke minst til alle andre. du viser jo selv at du er likedan ved å skrive en masse dritt inne på dette sladrejenteforumet der dere nærmest konkurrerer i å skrive dritt om menn som dere møter. ligger vel i slekta at du også skal være slik.

mønsteret er jo slik : det er alltid dritt som skal ut av kjeften deres eller tastefingrene. om ikke det er A så er det B og dere finner alltids noe. og så skal det drives underholdning og gå sport i dette. Det er jo slik med dere over i det andre forumet også det. dette er jo bare enda en tråd der dere kvinnegribbene skal sirkle dere rundt en intetanende gutt og så skrive dritt om han. er jo slik med dere over i den andre datetråden også det der dere har tusen innlegg med stygge ting om guttene,

Gadd ikke lese.

Anonymkode: 5eed4...80f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søstra di er en veldig dårlig kjæreste som sitter å snakker drit om kjæresten sin til deg.

Drit? Er sannheten drit?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drit? Hun fortalte bare harde fakta

her prøver du å opphøye driten din til å bli sjokolade. selv om det er samme farge blir det ikke samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Arabella skrev:

Drit? Er sannheten drit?

Hvordan vet vi at det er sannheten?

Hun kan ha ovedrevet når hun snakket om han til broren, når hun var frustrert-noe som er vanlig, og itillegg er hun ikke der 24/7. 

Og på det lille grunnlaget og den lille infomasjonen nekter jeg utale om selve sitausjonen. 

Dere som tror man ikke lærer noe som helst ved bo ved voksen alder, tar skammelig feil.

Og ja jeg vet, det er en hel haug av skrivefeil i dette innlegget, du får dømme meg på det å.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gadd ikke lese.

det er så, men i denne tråden er vi faktisk ikke så uenige hvis anonymkoden stemmer. Slett ikke umulig at du ikke sogner til disse sladrejentene, men mange av dere er jo slik. her er det jo sladresøstrene som går bak guttens rygg uten at han vet de snakker om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, LavMann skrev:

det er så, men i denne tråden er vi faktisk ikke så uenige hvis anonymkoden stemmer. Slett ikke umulig at du ikke sogner til disse sladrejentene, men mange av dere er jo slik. her er det jo sladresøstrene som går bak guttens rygg uten at han vet de snakker om han.

Bare dropp det, jeg biter ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet vi at det er sannheten?

Hun kan ha ovedrevet når hun snakket om han til broren, når hun var frustrert-noe som er vanlig, og itillegg er hun ikke der 24/7. 

Og på det lille grunnlaget og den lille infomasjonen nekter jeg utale om selve sitausjonen. 

Dere som tror man ikke lærer noe som helst ved bo hjemme ved voksen alder, tar skammelig feil.

Og ja jeg vet, det er en hel haug av skrivefeil i dette innlegget, du får dømme meg på det å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:

(situasjonen blir jo bare verre for hvert innlegg du skriver),

det er jo fordi det opprinnelige innlegget ikke hadde nok krutt så hun små smøre mer dritt på brødskiva for å få de ønskede reaksjonene. samtidig later jo denne personen som ingenting ovenfor den hun trykker ned så hun viser jo greit sin falskhet som person og som menneske her da. er jo mange jenter som må blåse i bålet og legge vedkubber i flammene når de ser at det opprinnelige materialet ikke var nok. Det er jo påfallende at hun girer opp senere i tråden og ikke med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, LavMann skrev:

det er jo fordi det opprinnelige innlegget ikke hadde nok krutt så hun små smøre mer dritt på brødskiva for å få de ønskede reaksjonene. samtidig later jo denne personen som ingenting ovenfor den hun trykker ned så hun viser jo greit sin falskhet som person og som menneske her da. er jo mange jenter som må blåse i bålet og legge vedkubber i flammene når de ser at det opprinnelige materialet ikke var nok. Det er jo påfallende at hun girer opp senere i tråden og ikke med en gang.

:fnise: Fått med deg at det er mann som har laget denne tråden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo mange jenter som later som de er gutter for å sette de i et dårlig lys. Mange jenter som seiler under falskt flagg. ikke godt p vite med alle disse anonyme og bokstav- og tallkoder i øst og vest og fandens oldemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, LavMann skrev:

er jo mange jenter som later som de er gutter for å sette de i et dårlig lys. Mange jenter som seiler under falskt flagg. ikke godt p vite med alle disse anonyme og bokstav- og tallkoder i øst og vest og fandens oldemor.

:alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LavMann skrev:

Ser du har kommentert et par ganger mer enn det jeg har sitert. Jeg håper at du er såpass ung at du ikke er en "lost cause" helt ennå. Du har tydeligvis hatt, eller hørt om, uheldige opplevelser med det motsatte kjønn. Men heldigvis lærer mange seg etter hvert (men for enkelte er det motsatt) at generalisering aldri medfører verken riktighet eller noe godt, og det du skriver om kvinner er forhåpentligvis ungdommelig utålmodighet.

Tilgi meg og god bedring om du er eldre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, LavMann skrev:

Mye bedre med nyopprettede anonyme brukere?

Burde vel ikke forbause meg om du er en jente som gjør sitt ytterste for å gi et voldsomt dårlig inntrykk av menn. Du skal isåfall ha for innsatsen!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har forstått det som at TS dro inn en kompis som et annet eksempel, i tillegg til søsterens kjæreste.

Jeg blir selv 27 i år, og ja, jeg syns det er veldig sært når folk på min alder fortsatt bor hjemme og ikke bidrar. Det man lærer om livet, og den friheten man får, er verdt mye mer enn penger. Å bare for å skyte inn; jeg har en EK på 500 000 nå, i en alder av 27, selv om jeg har leid og studert i 5 av de 8 årene jeg har bodd hjemmefra. 

Anonymkode: 7e3b4...be3

Det stemmer at jeg dro inn fler eksempler ja for å understreke poenget. Han ene som er kompisen min er jeg veldig glad i og blir bekymret for han.

Og PS. Jeg er jente :)

Er kanskje noen som føler seg truffet her, jeg vet ikke? Lagde tråden for å diskutere hva som er sosialt akseptabelt, det var aldri meningen å henge ut noen. Folk spør jo om alt mulig på det forumet her og jeg synes ikke dette er så ille.

Anonymkode: 063c3...b8e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, LavMann skrev:

søsteren din er jo bare en av alle disse sladrejentene som skal gå bak ryggen til gutten da. er veldig mange av dere som er slik. Med falske smil opp i trynet på gutten og så er det masse dritt som skal ut til venninner og søsken og ikke minst til alle andre. du viser jo selv at du er likedan ved å skrive en masse dritt inne på dette sladrejenteforumet der dere nærmest konkurrerer i å skrive dritt om menn som dere møter. ligger vel i slekta at du også skal være slik.

mønsteret er jo slik : det er alltid dritt som skal ut av kjeften deres eller tastefingrene. om ikke det er A så er det B og dere finner alltids noe. og så skal det drives underholdning og gå sport i dette. Det er jo slik med dere over i det andre forumet også det. dette er jo bare enda en tråd der dere kvinnegribbene skal sirkle dere rundt en intetanende gutt og så skrive dritt om han. er jo slik med dere over i den andre datetråden også det der dere har tusen innlegg med stygge ting om guttene,

Godt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, applestories skrev:

Ser du har kommentert et par ganger mer enn det jeg har sitert. Jeg håper at du er såpass ung at du ikke er en "lost cause" helt ennå. Du har tydeligvis hatt, eller hørt om, uheldige opplevelser med det motsatte kjønn. Men heldigvis lærer mange seg etter hvert (men for enkelte er det motsatt) at generalisering aldri medfører verken riktighet eller noe godt, og det du skriver om kvinner er forhåpentligvis ungdommelig utålmodighet.

Og du burde ha lært bedre etter så lang ferd på KG.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og du burde ha lært bedre etter så lang ferdstid på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, LavMann skrev:

Hahaha, mest patetiske jeg har lest på lenge. Ellers går det greit eller? Makan til bitterhet har jeg ikke vært vitne til på LENGE. Bortsett fra av brukeren over, slår til han og av og til.

Anonymkode: 14131...07c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, applestories skrev:

Jeg tror det heter "lost case".

Anonymkode: 79c56...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer at jeg dro inn fler eksempler ja for å understreke poenget. Han ene som er kompisen min er jeg veldig glad i og blir bekymret for han.

Og PS. Jeg er jente :)

Er kanskje noen som føler seg truffet her, jeg vet ikke? Lagde tråden for å diskutere hva som er sosialt akseptabelt, det var aldri meningen å henge ut noen. Folk spør jo om alt mulig på det forumet her og jeg synes ikke dette er så ille.

Anonymkode: 063c3...b8e

Tenk deg hvor mye styrke man trenger og hvor sterke personer som velger å ikke å gjøre hva som er "sosialt akseptabelt" og velger å gå sin egen vei. Det er mye lærdom i det, Og ikke tro at de som velger å gjøre hva som er best for dem/gå sin egen vei-ikke legger merker hva enkelte personer tenker om dem.

Dette er kanskje ikke konvensjonelle måten gjøre det på, men ikke tro alltid det er lathet, dumhet eller at man ikke lærer noe som helst av bo hjemme ved voksen alder, for det gjør man. Men man lærer andre ting, som faktisk er nyttig når du en dag flytter sammen en kjæreste-

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...