AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Del Skrevet 7. april 2017 Hei, dere! Jeg trenger noen gode tips... Jeg er vokst opp med både bursdagsgaver, julegaver, adventskalendere, påskeegg og alt det der. Den tradisjonen sitter jeg enda med som voksen, og jeg gir min samboer alt dette ved hver høytid. Han er vokst opp uten bursdags-, julegaver og alt det der, så det er jo ikke noe han forventer. Men jeg synes at det er veldig koselige tradisjoner Problemet er at jeg nå er i en situasjon der jeg har litt dårligere råd enn det jeg er vant til. Inntekten min er redusert pga. endt vikariat og jeg har fått en god del tusenlapper i baksmell på skatten. Det vil si at årets påskeegg ikke kan bli like bra som det alltid har vært. Så det jeg trenger tips til er HVA KAN JEG PUTTE I som er både bra og økonomisk?? Vil helst ikke ha forslag på godteri og hjemmelagte BJ- og massasjegavekort. Har er 30 år. Interessert i blant annet fotball, mat, trening og biler. Har før kjøpt han blader om ting han liker, men de blir aldri lest. Håper på mange gode forslag! :D Anonymkode: 69a66...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #2 Del Skrevet 7. april 2017 Hm, har aldri hørt om påskeegg med noe annet enn godteri/krimbøker før. Nå vet jeg hva jeg skal ønske meg til neste år!:D Anonymkode: b24c7...3ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3 Del Skrevet 7. april 2017 Skriv et kjørlighetsbrev og legg ved en liten sjokolade. Anonymkode: 4bae5...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #4 Del Skrevet 7. april 2017 Om du bruker slike pappegg, så koster store papp-påskeegg ca kr 5,- på Nille. Jeg ville lagt i påskeegget noen gode sokker/ boxere + en god matolje eller noe annet godt til bruk på kjøkkenet (ettersom han er interessert i mat(-lagning) Anonymkode: 68636...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #5 Del Skrevet 7. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skriv et kjørlighetsbrev og legg ved en liten sjokolade. Anonymkode: 4bae5...6c2 Jeg har sluttet med klissete kort til valentinsdager ol. Han er dessverre ikke like glad i sånt som jeg er Det gikk to år før jeg fikk en gave hos han, og da kom den fire dager på forskudd pakket inn i lua hans. Så han er nok ingen kjærlighetsbrevtype Hehe TS Anonymkode: 69a66...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #6 Del Skrevet 7. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, dere! Jeg trenger noen gode tips... Jeg er vokst opp med både bursdagsgaver, julegaver, adventskalendere, påskeegg og alt det der. Den tradisjonen sitter jeg enda med som voksen, og jeg gir min samboer alt dette ved hver høytid. Han er vokst opp uten bursdags-, julegaver og alt det der, så det er jo ikke noe han forventer. Men jeg synes at det er veldig koselige tradisjoner Problemet er at jeg nå er i en situasjon der jeg har litt dårligere råd enn det jeg er vant til. Inntekten min er redusert pga. endt vikariat og jeg har fått en god del tusenlapper i baksmell på skatten. Det vil si at årets påskeegg ikke kan bli like bra som det alltid har vært. Så det jeg trenger tips til er HVA KAN JEG PUTTE I som er både bra og økonomisk?? Vil helst ikke ha forslag på godteri og hjemmelagte BJ- og massasjegavekort. Har er 30 år. Interessert i blant annet fotball, mat, trening og biler. Har før kjøpt han blader om ting han liker, men de blir aldri lest. Håper på mange gode forslag! :D Anonymkode: 69a66...110 Hva har du hatt i påskeegget tidligere år? Umulig å tipse da du ikke sier noe om dette. Om det er snop, så får du en kilo for 49 kr nå, i disse priskrigtider. 49 kr har du uansett hvor mye baksmell du har fått. Anonymkode: 744d0...321 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #7 Del Skrevet 7. april 2017 Dropp påskeegget. Det er for barn og skal det inneholde noe, er det sjokolade og annet snop Anonymkode: 731c4...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #8 Del Skrevet 8. april 2017 Hva med å planlegge noe, ts? Type påskeevent som dere begge liker. Kan være alt fra kafe, kino, filmkveld, fjelltur, fisketur, låne båten til en kompis, tur i nærområdet, grilling i parken ++ Og så putter du i egget noe som dere skal ha med på eventen. Fra billetter og popcorn til kviklunsj og fiskesnøre. Som bonus er det ikke så nøye om du putter i en ting du alt eier: poenget er eventen. Anonymkode: 08295...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #9 Del Skrevet 12. april 2017 Gah! Da har jeg ordnet påskeegg, og selvfølgelig ble det dyrere enn planlagt Jaja, gjort er gjort! Egget er ekstremt overfylt (måtte knyte bånd rundt for å holde lokket på plass) og bortgjemt, men kan nevne det jeg kommer på om andre skulle gjøre som meg og lete etter inspirasjon på nett: - Gin - Sokker - Flaxlodd - Påskekaffe - Godteri (selvfølgelig) - Dusjsåpe - Munnvann (han er avhengig) - Parfymefri fuktighetskrem (han stjeler alltid fra meg, men klager på at det lukter så sterkt) - Påskenøtter - Gourmetsnacks Vel, det er det jeg kom på. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte et gavekort på en restaurant vi liker, så kan vi dra dit sammen når pengeboka er litt tynn. Men nååå har jeg brukt nok Guttungen får et minst like bra påskeegg. TS Anonymkode: 69a66...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå