Gå til innhold

Tror ikkje eg er trang lenger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg er en jente på 15 år og har hatt sex ganske mangen ganger med typen. (Mistet jomfrufommen seint i desember i 2016) i går så hadde eg sex og når jeg komm hjem å skulle vaske meg og ville sjå korleis d ser ut der nede så merket eg at når eg tar inn luft i vaginaen( hørest kansje litt rart ut) så merket eg at vaginaen vart veldi stor. Ca. 2cm i diasentimeter. Er dette veldi stort . Eg følar at d er mykkje større en det eg hadde før

Anonymkode: bd135...68c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noko eg kan gjøre for å gjøre det trangere?

Skrevet

Du er 15 år. Du er garantert trang fortsatt. 

Bare gi det litt tid. Det er vanlig å føle seg videre etter sex. Men etterhvert trekker vaginaen seg tilbake igjen. Selvfølgelig vil du aldri bli sånn som du var da du fremdeles var jomfru. Men sånn er det for alle!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Hypnosee skrev:

Bare gi det litt tid. Det er vanlig å føle seg videre etter sex. Men etterhvert trekker vaginaen seg tilbake igjen. Selvfølgelig vil du aldri bli sånn som du var da du fremdeles var jomfru. Men sånn er det for alle!

Ja d er de vel. Eg begynnar ganske lett å overdrive😬Jaja... har hørt om nokon knipeøvelser som eg vil prøve😅

AnonymBruker
Skrevet

Når eg settar meg ned forran speilet og skal "trykke inn" luft inn i vaginaen så blir hullet veldi stort, betyr det at eg ikkje er trang?

Anonymkode: dee1d...0c5

AnonymBruker
Skrevet

Hullet blir ikke veldig stort. Det du forteller om er helt normalt. 

Anonymkode: c4ff1...cff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Normalt at det kan komme luft i vagina. Om du ønsker å prøve knipeøvelser så kan jeg anbefale appen PFEI. Knipeøvelser er også bra for andre ting som forebygging av inkontinens.

Anonymkode: 5ca85...f17

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hullet blir ikke veldig stort. Det du forteller om er helt normalt. 

Anonymkode: c4ff1...cff

er det normalt at hullet blir sirka 2-3 cm i diameter

AnonymBruker
Skrevet

er det normalt at hullet blir sirka 2-3 cm i diameter

Er penisen du hadde sex med 2-3cm. i diameter? Det tar litt lenger tid en tiden du brukte på å komme hjem til vaginaen trekker seg helt sammen igjen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er penisen du hadde sex med 2-3cm. i diameter? Det tar litt lenger tid en tiden du brukte på å komme hjem til vaginaen trekker seg helt sammen igjen.

eg hadde sex i går og eg sjekket no og den var ca 2 cm i diameter. nei, penisen er breiare. er det normalt

AnonymBruker
Skrevet

eg hadde sex i går og eg sjekket no og den var ca 2 cm i diameter. nei, penisen er breiare. er det normalt

men da hadde eg virkeli presset inn luft og brukte hendene på å "spre rompeballane"

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det normalt. Vagina er veldig fleksibel. Den er tross alt designet for å presse ut en baby. Og vaginaen er da ikke på størrelse med en baby for alltid. Vagina trekker seg sammen og kan utvide seg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

vist eg har sex med nokon eller brukar ein dildo som er ein god del breiare, kan vaginaen bli utvidet da?

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det normalt. Vagina er veldig fleksibel. Den er tross alt designet for å presse ut en baby. Og vaginaen er da ikke på størrelse med en baby for alltid. Vagina trekker seg sammen og kan utvide seg. 

AnonymBruker
Skrevet

vist eg har sex med nokon eller brukar ein dildo som er ein god del breiare, kan vaginaen bli utvidet da?

Den blir midlertidig utvidet for så å trekke seg sammen igjen. Vagina blir også mer fleksibel når man er kåt. Som sagt så er vagina vagina veldig fleksibel. Se på den som en strikk. Du trekker den ut og når du slipper går den sammen igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Den blir midlertidig utvidet for så å trekke seg sammen igjen. Vagina blir også mer fleksibel når man er kåt. Som sagt så er vagina vagina veldig fleksibel. Se på den som en strikk. Du trekker den ut og når du slipper går den sammen igjen.

åja... tusen takk for flotte svar:)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

åja... tusen takk for flotte svar:)

Bare hyggelig :) 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Hypnosee skrev:

Jenter er ikke automatisk trange fordi de er unge. Jeg har hatt sex med endel mellom 15- 20 år, og det er stor variasjon i vaginasize, bare så det er sagt. Hun videste var 16, og jomfru faktisk. 

Anonymkode: 6ea5b...272

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jenter er ikke automatisk trange fordi de er unge. Jeg har hatt sex med endel mellom 15- 20 år, og det er stor variasjon i vaginasize, bare så det er sagt. Hun videste var 16, og jomfru faktisk. 

Ja det var en flott opplysning å komme med. Hjalp sikkert kjempemye på bekymringene til TS.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kjenner man forskjell da?

Anonymkode: 819b7...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...