Gå til innhold

Tror ikkje eg er trang lenger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Hypnosee skrev:

Ja det var en flott opplysning å komme med. Hjalp sikkert kjempemye på bekymringene til TS.

Som man spør, får man svar. 

Har forøvrig ikke sagt noe om at jeg foretrekker trang foran "vid". Viktigste er at tenningen er der. Men at det er forskjell på vaginasize, det er det ingen tvil om, og det har lite med alder å gjøre etter min erfaring. 

Anonymkode: 6ea5b...272

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er kjæresten din? Hvilket land er han fra?

Det er helt normalt at vaginaen utvider seg etter sex og/eller når du er kåt. Og når du sier at du har sex ganske ofte, så rekker den ikke trekke seg sammen igjen. Det skjer alle og har ingenting med alderen din å gjøre.

Anonymkode: 5d446...860

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jenter er ikke automatisk trange fordi de er unge. Jeg har hatt sex med endel mellom 15- 20 år, og det er stor variasjon i vaginasize, bare så det er sagt. Hun videste var 16, og jomfru faktisk. 

Det høres lite troverdig ut at den videste på 16 år var jomfru (hun har nok løyet for deg)...hvis hun da ikke har brukt dildoer på seg selv...noe som er lite sannsynlig at en jomfru gjør. Ellers er det helt normalt og være bittelitt videre etter å ha debutert sksuelt, uten å være vid for det. Ellers kunne du jo ikke hatt sex uten blod og smerter hver eneste gang....

Anonymkode: eab95...b13

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres lite troverdig ut at den videste på 16 år var jomfru (hun har nok løyet for deg)...hvis hun da ikke har brukt dildoer på seg selv...noe som er lite sannsynlig at en jomfru gjør. Ellers er det helt normalt og være bittelitt videre etter å ha debutert sksuelt, uten å være vid for det. Ellers kunne du jo ikke hatt sex uten blod og smerter hver eneste gang....

Jeg hverken blødde eller hadde smerter første gangen jeg hadde sex.

Anonymkode: c616f...b74

• Liker 2
Skrevet

Det du beskriver er helt normalt, TS.

Vaginaen er fleksibel og vil variere gjennom måneden avhengig av flere faktorer som sex, menstruasjonssyklus, slitenhet med mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er 16-års aldersgrense på seksualitettsforumet. Rapportert.

Anonymkode: 2357e...37b

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen med henne, og jeg var hennes første (ifølge henne). Hun var definitivt den videste jeg har hatt sex med. Men også en av de villeste. 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når eg settar meg ned forran speilet og skal "trykke inn" luft inn i vaginaen så blir hullet veldi stort, betyr det at eg ikkje er trang?

Anonymkode: dee1d...0c5

Ja, det betyr at du er like vid som ei som har født 5 unger

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som man spør, får man svar. 

Har forøvrig ikke sagt noe om at jeg foretrekker trang foran "vid". Viktigste er at tenningen er der. Men at det er forskjell på vaginasize, det er det ingen tvil om, og det har lite med alder å gjøre etter min erfaring. 

Ville du sagt det samme face to face til ei 15 år gammel, usikker jente i virkeligheten? Du kan umulig være noe særlig gammel selv.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er kjæresten din? Hvilket land er han fra?

Det er helt normalt at vaginaen utvider seg etter sex og/eller når du er kåt. Og når du sier at du har sex ganske ofte, så rekker den ikke trekke seg sammen igjen. Det skjer alle og har ingenting med alderen din å gjøre.

Anonymkode: 5d446...860

Hvorfor i all verden har det noe å si hvilket land han er fra? 

Anonymkode: b7095...ab8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...