AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #101 Del Skrevet 7. april 2017 8 timer siden, bopera skrev: Spar meg... Klarer ikke å svare på et enkelt spørsmål en gang Anonymkode: 43c7d...f0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 7. april 2017 #102 Del Skrevet 7. april 2017 Hadde sagt hadet og farvel til denne venninnen Ein utfører ikkje vold mot babyene mine altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 8. april 2017 #103 Del Skrevet 8. april 2017 Skal love deg at hvis noen hadde sparket til/bort katten min, så hadde det vært på huet og ræva ut........ Min leilighet er også katten min sitt hjem, dvs den bor der, IKKE gjesten som er på besøk. Ergo skal katten få gå rundt som den vil i sitt eget hjem, det får folk jammen bare finne seg i, hvis ikke får de la være å komme på besøk. Heldigvis har jeg normale folk rundt meg som oppfører seg ordentlig og forstår det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 8. april 2017 #104 Del Skrevet 8. april 2017 2 timer siden, CaptainHelgesen skrev: Skal love deg at hvis noen hadde sparket til/bort katten min, så hadde det vært på huet og ræva ut........ Min leilighet er også katten min sitt hjem, dvs den bor der, IKKE gjesten som er på besøk. Ergo skal katten få gå rundt som den vil i sitt eget hjem, det får folk jammen bare finne seg i, hvis ikke får de la være å komme på besøk. Heldigvis har jeg normale folk rundt meg som oppfører seg ordentlig og forstår det Jeg og. Prøv å be meg om å hive ut katten fordi noen ikke liker katter eller hunder for den saks skyld. Blir akkurat det samme som å be noen om å fjerne mann og barn. Herregud! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattvandreren Skrevet 8. april 2017 #105 Del Skrevet 8. april 2017 Opplevde noe lignende med svogeren min for en tid tilbake. Vi har en unghund (hun var ferdig med biteperioden) som elsker mennesker. Jeg vet at svogeren min ikke liker hunder, og hadde holdt henne på et annet rom mens han var på besøk. Det er ikke noe jeg liker å gjøre, men så lenge det skjer skjelden skal jeg strekke meg. Jeg skulle ta henne ut for å tisse like før han skulle gå, og så kom hun fra meg. Glad springer hun mot han for å hilse - og dette er ikke hverken en stor eller aggresiv hund-. Jeg er rett i hælene på henne når jeg ser at han løfter foten og tar sats for å gi henne et skikkelig spark. Jeg klarte heldigvis å rive henne ut av veien før han traff henne. Fy faen så sint som jeg ble! Han fikk høre det før jeg tok hunden min og gikk. Han kom ikke engang med en unnskyldning, bare sto å humret dumt som en tosk som ble tatt på fersk gjerning. Her har vi altså en voksen mann som tar sats for å sparke hunden min rett foran øynene mine! Han får lov til å komme på besøk til mannen min, men da går jeg og hunden ut før han kommer. Har ikke noe behov for å være i samme rom som han, med eller uten hund. Hunden min er et familiemedlem. Lurer på om han hadde likt at jeg kom inn i hans hjem og begynte å sparke han uprovosert jeg.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #106 Del Skrevet 8. april 2017 Altså.... hvis jeg hfår besøk av noen jeg vet ikke liker eller er redd hund, så holder jeg den. Ellers løper den og hopper opp på og vil hilse. Ja, den er snill men ikke alle liker det. Det er ikke så forbanna vanskelig å ta litt hensyn. Er så mange ubrukelig eiere der ute som lar hunden gjør hva den vil, for den er jo bare snill bla bla bla blahhh. Anonymkode: 824c6...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #107 Del Skrevet 8. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså.... hvis jeg hfår besøk av noen jeg vet ikke liker eller er redd hund, så holder jeg den. Ellers løper den og hopper opp på og vil hilse. Ja, den er snill men ikke alle liker det. Det er ikke så forbanna vanskelig å ta litt hensyn. Er så mange ubrukelig eiere der ute som lar hunden gjør hva den vil, for den er jo bare snill bla bla bla blahhh. Anonymkode: 824c6...064 Nå er det en katt det er snakk om her, ikke en hund som hopper opp på deg. Katten kom bare borti leggen og hun sparket katten. Er hun redd for katter, så er dette noe man informerer om på forhånd. Anonymkode: 740ba...63d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå