AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #81 Del Skrevet 5. april 2017 Selv om hun hater katter har hun ingen rett til å sparke dem. Anonymkode: c3186...57b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 5. april 2017 #82 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Å plage stakkars uskyldige og hjelpeløse dyr er faen meg ikke greit. Dette sier mye om venninnen din! Det er typisk psykopater å plage dyr. Psykopat-tegn. Meld i fra til noe ala dyrevern! Endret 5. april 2017 av fuglekvitter__ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #83 Del Skrevet 6. april 2017 14 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Å plage stakkars uskyldige og hjelpeløse dyr er faen meg ikke greit. Dette sier mye om venninnen din! Det er typisk psykopater å plage dyr. Psykopat-tegn. Meld i fra til noe ala dyrevern! Herrejesuskristus. Det skal mye mer til enn å sparke borti en katt for å kunne kalle noen psykopat. Jeg bare ventet på at noen måtte skrive dette. Anonymkode: 824c6...064 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #84 Del Skrevet 6. april 2017 Skal du kontakte venninnen din og si at hennes oppførsel var uakseptabel? Anonymkode: 43c7d...f0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaha Skrevet 6. april 2017 #85 Del Skrevet 6. april 2017 I alle dager!!!??? Hvis venninnen din ikke liker katter får hun la være å besøke deg, ærlig talt... snakk om å ta seg til rette, respektløst. Jeg hadde kastet venninnen på hue og ræva ut hvis hun våget å sparke mine dyr. Nei dette var jo helt tragisk, man sparker ikke dyr! Spark venninnen din ut og forsvar katten din( det er tross alt ditt ansvar å sørge for at den ikke utsettes for ..spark) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. april 2017 #86 Del Skrevet 6. april 2017 På 4.4.2017 den 23.12, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en veninne på besøk. Så kom katten min bort til henne, den gnidde seg inntil beinet hennes, da sparket hun den unna, nok til at den mjauet på en måte som at den sa fra at det gjorde vondt. Jeg er mildt sagt sjokkert, og jeg klarte ikke å si noe akkurat da. Hun liker ikke katter, men det gir henne ikke rett til å sparke dem. Hva skal jeg gjøre? hva skal jeg si til henne? Anonymkode: 28158...73d Du skal kutte henne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #87 Del Skrevet 6. april 2017 nei! :O d e ikkje greit! æ hadde klikka om nokon hadde gjort d me katten min! æ tenke at hu ikkje har respekt for dyr og om man ikkje har d, ville eg ikkje vært venn med hu Anonymkode: d2623...c14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #88 Del Skrevet 6. april 2017 Noen oppdatering ts? Anonymkode: bb6cc...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim91 Skrevet 6. april 2017 #89 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg hadde ikke tolerert om noen var stygge med katten min. Mister respekten for folk som "hater" dyr og i tillegg er stygge med dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #90 Del Skrevet 6. april 2017 På 4.4.2017 den 23.53, bopera skrev: Så et dyr skal virkelig diktere om man kan være venner? Et vennskap er gi og ta - jeg besøker deg, du gjør hjemmet ditt velkomment for meg, og motsatt. Og om jeg ikke likte barna dine eller mannen din så stengte du dem inne på et annet rom når jeg kom på besøk, eller? Anonymkode: a9cc9...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 6. april 2017 #91 Del Skrevet 6. april 2017 På 4.4.2017 den 23.12, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en veninne på besøk. Så kom katten min bort til henne, den gnidde seg inntil beinet hennes, da sparket hun den unna, nok til at den mjauet på en måte som at den sa fra at det gjorde vondt. Jeg er mildt sagt sjokkert, og jeg klarte ikke å si noe akkurat da. Hun liker ikke katter, men det gir henne ikke rett til å sparke dem. Hva skal jeg gjøre? hva skal jeg si til henne? Anonymkode: 28158...73d Hun liker ikke katter, eller hun er panisk redd for katter og handlet på refleks da katten kom bort i henne? I siste tilfellet burde hun ha sagt fra på forhånd og du burde hatt katten på et annet rom til beste for både henne og katten. Men dersom hun bevisst sparket til katten fordi hun ikke liker katter, er hun ondskapsfull og sadistisk og i tillegg respektløs overfor deg. Ikke et vennskap å satse på med andre ord. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bopera Skrevet 6. april 2017 #92 Del Skrevet 6. april 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og om jeg ikke likte barna dine eller mannen din så stengte du dem inne på et annet rom når jeg kom på besøk, eller? Anonymkode: a9cc9...60d Spar meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #93 Del Skrevet 6. april 2017 På 4.4.2017 den 23.32, AnonymBruker skrev: Eller så kan man være løsningsorientert. Man kan ikke påtvinge helsehjelp på andre, og det er helt OK at man ikke liker katter. Problemet oppstår jo i slike situasjoner som dette der man ikke oppfører seg greit. Det kan imidlertid enkelt løses ved å ikke være med katter. Det å ikke like katter trenger for øvrig ikke dreie seg om en fobi. Anonymkode: 78f9c...68f Det å bare ikke like katter gjør det ikke greit å sparke dem. TS kunne da ikke ane at venninnen var så ekstrem. Ingenting ville noen gang forberedt meg på at en venninne var brukte vold mot dyret mitt. Anonymkode: de7cf...ce0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. april 2017 #94 Del Skrevet 7. april 2017 På Wednesday, April 05, 2017 den 6.32, AnonymBruker skrev: Men ts har fortsatt ikke svart på om venninna virkelig sparket katten eller bare dyttet den unna med foten. Stor forskjell! Da noen spurte lenger opp om venninna bare dyttet katten unna, svarte ts at nei, hun brukte foten - så det virker som ts kaller all berøring med foten som "sparking". Å sparke er når man legger kraft og fart i bevegelsen, og det er sjokkerende om noen virkelig sparker et dyr. Å skyve et dyr litt ublidt unna er noe annet, og noe katten helt sikkert tåler fint. Jeg er veldig glad i katter og hunder og flere andre dyr, men skjønner at ikke alle har det sånn. En jeg kjenner som er redd for hunder sier at han "liker ikke hunder", men det betyr egentlig at han er ganske redd dem. For meg er det en selvfølge å holde dyr unna mennesker som ikke vil ha dem innpå seg. Klart man tar hensyn til gjester! Katter og hunder har ikke vondt av å være på soverommet e l noen timer. Anonymkode: 1657c...b8b Hun skrev at katten tydelig fikk vondt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 7. april 2017 #95 Del Skrevet 7. april 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Herrejesuskristus. Det skal mye mer til enn å sparke borti en katt for å kunne kalle noen psykopat. Jeg bare ventet på at noen måtte skrive dette. Anonymkode: 824c6...064 Det er et kjennetegn på psykopater. Dyremisshandling. Så nå vet du det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 7. april 2017 #96 Del Skrevet 7. april 2017 2 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Det er et kjennetegn på psykopater. Dyremisshandling. Så nå vet du det. Psykopat er et mye misbrukt ord. Det er veldig mange som oppfører seg usympatisk på mange måter uten å være psykopater. Å stille diagnosen psykopat i dette tilfellet er det ikke grunnlag for. Men det er selvsagt lov å nevne at mishandling av dyr kan være et tegn på psykopati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #97 Del Skrevet 7. april 2017 3 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Det er et kjennetegn på psykopater. Dyremisshandling. Så nå vet du det. Dette vet jeg sannsynligvis mer om enn deg. Anonymkode: 824c6...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #98 Del Skrevet 7. april 2017 Venninna handlet nok på refleks. TS kan i fremtiden være såpass løsningsorientert at hun lar katten være et annet sted mens venninna er på besøk og pus er innpåsliten. Jeg gjør det selv med hunden. Anonymkode: 824c6...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 7. april 2017 #99 Del Skrevet 7. april 2017 På 5.4.2017 den 11.35, smalls skrev: Jo, venninnen er ego hvis hun forventer katten skal fjernes i sitt eget hjem. Da får hun heller la hver å komme på besøk tenker jeg.. Man setter heller ikke bort barn når det kommer folk på besøk som ikke liker barn. Samme gjelder dyr. Man ber gjerne barna gå på rommet sitt/et annet rom for å leke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #100 Del Skrevet 7. april 2017 15 minutter siden, puffy123 skrev: Man ber gjerne barna gå på rommet sitt/et annet rom for å leke? Sånn at besøket ikke sparker dem? Anonymkode: c520d...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå