AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #61 Del Skrevet 7. april 2017 Jepp. Opplevde det på jussen i Oslo faktisk. Ironisk nok, ettersom en skulle tro at personer med gode karakterer var oppegående nok til ikke å utfryse folk og snakke nedverdigende om andre. Ble selv utfryst av min egen ''gjeng'' der. Vi spiste lunsj hver dag, hadde vår egen chat, men ellers på fritiden fant vi ikke på så mye med hverandre. Vi var fem jenter, der to av jentene var mer ''close'' enn jeg og de to resterende. De var ikke kjempeclose de heller, men var litt mer sammen enn oss resten. Vi fant sjelden på ting på fritiden, men de to spiste kanskje på café sammen hver andre måned. Så da jeg fant ut at de fem sammen hadde bestilt ferie sammen, så fikk jeg sjokk. Ble virkelig såret. Men så var det mye baksnakking innad gjengen og jeg tenker rasjonelt på det i dag som at det ikke var verdt å holde fast ved det vennskapet uansett. Så jeg tok helt avstand fra de etter dette. Orket rett og slett ikke mer. Men dette førte til at jeg var helt alene, noe som var helt uutholdelig ettersom jeg er en ganske sosial person innerst inne. Først ble jeg liggende bak et halvt år. Jeg klarte ikke ta meg sammen og fokusere på skolen, så meldte meg bare av eksamen. Ble rett og slett gående i en ond sirkel som jeg aldri kom meg ut av. Kviet meg alltid ekstremt til å komme på forelesninger og å bære på den følelsen hver dag mens du ser dine medstudenter ha ''tidenes studietid''. Klarte ikke lese, gå på kurs eller gå i forelesninger. Var dritdeppa hver eneste dag, og måtte begynne på antidepressiva fordi jeg ikke klarte spise eller sove på slutten. Til slutt lå jeg bak et helt studieår, og skjønte at jeg rett og slett bare måtte kaste inn håndkleet Måtte derfor slutte på studiet som liksom skulle være drømmestudiet mitt .. Anonymkode: dc9f2...2fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå